Tips voor mooie teennagels

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Tips voor mooie teennagels

Bericht door Anastacia »

Tja girls de zomer is er weer al wil het weer nu niet echt dan weer te warm dan weer te veel regen...maar goed de zomer is er dus gaan vele van jullie over op open sandeletten of zelf high heels, en wat is dan erger als slecht verzorgde teennagels of veel te zelfs veel te korte nagels!
Ik zat ook een tijdje met het probleem dat mijn nagels wel goed verzorgd waren maar eigenlijk te kort,nu kun je ze wel laten groeien maar zo mooi en lang als sommige vrouwen dat hebben..nee dat lukt niet echt!
Ik zag een tijdje geleden een paar foto,s op het internet van vrouwen die hun nagels best wel lang hadden en dan voorzien hadden van een witte rand (french manicure). Dat zag super uit vooral op open high heels of sandaletten zoals ook gedragen op deze foto,s
We kennen het fenomeen plaknagels natuurlijk al langer en vooral de firma Fing,rs heeft nu een ruime keuze.
Omdat ik van deze firma vooral altijd de nagels met de witte rand kocht de french manicure, bracht het me op een idee om deze eens te proberen op de teennagels....dat lukte aardig kwa pasform enzo maar de lengte was het probleem.
Nu dus mijn tip voor sexy verleidelijke voeten deze zomer....met nagels waar je U tegen zegt!
Daar gaan we dan: eerst kopen we dus een Pakje Fing,rs plaknagels (French Manicure)! in dit doosje zitten 28 stuks dus wat betreft pasform moet dat zeker lukken. Nu zoeken we uit welke plaknagel het beste past op welke teennagel, deze leggen we dan peer paar apart op volgorde, nu nemen een goede nagelschaar( het liefst die een beetje gebogen is,dat gaat een stuk makkelijker!) en knippen de nagels onderaan!!!! af (de lengte kun je bepalen door ze van te voren even op je teennagel te leggen hoe lang de nagel moet zijn. Na ze op lengte geknipt te hebben kunnen we beginnen met lijmen deze zit in de verpaking en is van het type seconden-lijm dus kijk uit met verlijmen! een kleine tip is je teennagels goed schoon te maken van te voren een beetje op te schuren ;-)
Nu verlijm je de nagels stuk voor stuk op de plaats waar ze horen of beter gezegt op welke volgorde je ze gelegt heb voor welke teennagel.
Nu zijn we er bijna... de grote teennagel oftewel de grootse plaknagel die erbij is doen we niet inkorten omdat ie ander te kort wordt!
nu verlijmen we deze nagel nog (ze hoeven maar even aangedrukt te worden dan plakken ze al en na 2 minuten kunnen ze al bewerkt worden).
Nu kunnen we de opgeplakte nagels op lengte en model gaan brengen dat doen we net zoals onze eigen teennagels..de lengte en de form kun je zelf bepalen hoe jij ze het mooist vind :-)
Nu nog even goed drogen laten en 24 uur geen water gebruiken en ze zitten muurvast!! Laat de zomer maar komen..je zult zien iedereen kijkt om naar zulke mooie voeten, vooral de nagels zijn mooie blikvangers Girls!
Laat de zomer maar komen want jij bent er klaar voor :wink:
Als jullie nog vragen hebben laat het me ff weten, help jullie zo snel mogelijk :D
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Anja,

of je laat je eigen nagels groeien. Als je ze regelmatig bijveilt (NOOIT knippen, dat beschadigt de interne structuur van de nagel waardoor die kwetsbaarder wordt) krijg je uiteindelijk keiharde nagels die zo lang worden als jij wilt, zonder breken of scheuren.

groetjes,

Monica
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Anja,

of je laat je eigen nagels groeien. Als je ze regelmatig bijveilt (NOOIT knippen, dat beschadigt de interne structuur van de nagel waardoor die kwetsbaarder wordt) krijg je uiteindelijk keiharde nagels die zo lang worden als jij wilt, zonder breken of scheuren.

groetjes,

Monica
Hee, dit wist nog niet dat knippen zo slecht is voor mooie nagels. Ik neem even aan dat dit ook geld voor je vinger nagels.
Toppie :D
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Martiene,

Ja, geldt ook voor vingernagels. En altijd veilen van de buitenkant naar de top in één beweging. Geen zaagbeweging maken.

groetjes,

Monica
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Bedankt voor de tips

Bericht door Anastacia »

Hoi toch bedankt voor de tips Girls,leuk dat we hier over alles en nog wat kunnen praten zonder ons te schamen wie we zijn :D
Hoop nog wat vaker in het forum te verschijnen.
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Re: Bedankt voor de tips

Bericht door Martiene »

Anja Bonnete schreef:Hoi toch bedankt voor de tips Girls,leuk dat we hier over alles en nog wat kunnen praten zonder ons te schamen wie we zijn :D
Hoop nog wat vaker in het forum te verschijnen.
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
Anja, Juist daarvoor is deze site ontstaan. Gewoon kletsen over de dingen die je als T-meisje bezighouden. Dus ook de ongemakjes en problemen die je daarbij ondervindt.

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Klopt maar toch bedankt

Bericht door Anastacia »

Tja je hebt gelijk daarvoor is natuurlijk ook zo,n site :wink:
Silly Me hahaha
Het is gewoon te gek om nu eens gewoon je hart te luchten over probleempjes en vragen..maar ook om gewoon gezellig te kletsen, zoals eerder gezegt dat is nogal lastig met je mannelijke colegas hahahaha.
Ik zal zeker erop terug komen hoor als ik wat probleempjes heb ofzo...voor de rest zal ik vaak op het forum zijn en mijn profiel aanpassen....btw ik mis de reacties Girls op mijn foto :wink: hahahaha
Ik had graag jullie meningen gehoord. (daarmee bedoel ik die van mijn profieltje)
Tenslotte zijn we hier toch onder ons..elke positiefe of negatiefe reactie is altijd welkom :D

Groetjes & Knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

bedankt mireille

Bericht door Anastacia »

ik zal het meteen ff bekijken hoor :wink:
lief van je dat je het ff geplaatst heb btw :D

Veel liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Plaats reactie