Hoi hebben jullie nog tips voor goede borstprothesen?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi hebben jullie nog tips voor goede borstprothesen?

Bericht door Anastacia »

Hoi ik zou graag jullie reacties en ervaringen horen over borstprothesen en welke echt super zijn in het gebruik.
Ben nu nog aan het zoeken...ben wel al uit op twee opties namelijk de natuurlijke plak-prothesen of de zelfklefende prothesen met tepel natuurlijk :wink:
Weet eigenlijk niet goed wat beter is kwa gebruik en omgang en die echt super zitten met een zo,n klein mogelijke naad dus dat je echt een natuurlijk beeld krijgt wat je al een ziet bij vrouwen met een dieper decoltee...ik bedoel te naad tussen de twee borsten dat ziet er altijd super uit maar mijn vraag is krijg je dat ook zo met die plakprothesen?
Graag hoor ik jullie reacties.

p.s. op mijn avatar foto kun je een beetje zien wat ik bedoel (hij is wel erg klein) lol hahaha mijn avatar foto bedoel ik :wink:

Groetjes & knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Anja,

de beste (en duurste) zijn de plakkers van Amoena. Verkrijgbaar via T.org. Klik in het hoofdmenu op 'verkoop', dan krijg je ze te zien. Ook te koop in prothese-speciaalzaken. Verder is er van alles en nog wat te koop op internet, van heel goedkoop tot heel duur. Goedkoop betekent niet noodzakelijk slecht, maar wel vaak dat het geen zelfklevende zijn. Bedenk verder dat protheses die je voor 150 dollar uit Amerika laat komen hier door de douane worden belast met 19 % BTW en 20 % invoerheffing.

Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze er altijd blijven uitzien als siliconen, dus nee, je kan er geen levensecht decolleté mee creëren. Dat doe je door met sporttape je eigen 'borsten' (het beetje vet dat er ongewtijfeld zit) keihard naar elkaar toe te tapen. Behaatje er overheen om de tape te verbergen en klaar ben je. Wel er op rekenen dat je 's avonds bij het verwijderen van de tape ook je huid mee verwijdert. Maar als je het vaak doet krijg je vanzelf een soort eeltlaag.

groetjes,

Monica
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoi, Anja,

Ikzelf pas prothesen toe welke ik via Roheko uit Almere heb. Niet al te duur, en ze hebben een wat afwijkende vorm als die van Amoena. Ik ben er zeer tevreden over. Ik plak ze echter alleen vast wanneer ik ga zwemmen, want onder normale kleding blijven ze goed op hun plaats.

Hoewel het mogelijk is om via (medicinale) mastix en latex de overgangen tussen prothese en huid onopvallend te maken, is dit in de regel niet geschikt voor dagelijks gebruik (te duur, en het is slechts eenmalig). Daarmee kun je wel een prachtig decollete (laten) creeeren. Zoals Monica al schreef kun je het ook tapen - of het comfortabel zit is natuurlijk vers twee.
Ook kun je met make-up wat gaan trucen, immers met shapen kun je ook hetzelfde effect bereiken. Wat kennis over grime en make-up heb je dan wel nodig.

Liefs, Kitty.
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Bedankt Monica & Kitty

Bericht door Anastacia »

Wat lief dat jullie zo snel reageerden op mijn vraag :D
Tja lieve Kitty van Roheko heb ik gehoord, die is blijkbaar echt goed en niet te duur zoals je al zei, ik heb op hun website al eens eerder gekeken maar je kunt natuurlijk nooit zien hoe de kwaliteit is dan,maar dank zij jouw weet ik nu hoe ze zijn...denk dat ik ze ga bestelen hoor :P
Ze zagen er echt top uit maar na wat verder surfen viel me meteen op dat vergelijkbare prothesen hellemaal duur zijn 400 tot ver over de 500 euro is dan blijkbaar vrij normaal :-?
Weet je ik was echt aan het twijfelen over die plakprothesen of die zelfklevende prothesen..mmm..echt eruit ben ik daarover nog niet wat raad jij me aan?
Trouwens je ziet er echt toppie uit Girl :D ...hahaha jij natuurlijk ook Monica :wink:
Thanks Girls tot snel dan weer.
Groetjes en Knuffels jullie Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoi, Anja,

Ehhh... bestelen??? Ik denk en hoop toch echt dat je bestellen bedoelt...? Hihi!!! Die Anja!

Je kunt Roheko ook gewoon bezoeken hoor, in Almere, dan kun je meteen zien hoe de kwaliteit is. Het is geen winkel, maar je koopt alles gewoon bij de mensen thuis. Ik mag dat wel, dat persoonlijke.

Tja, als je prothesen dagelijks gebruikt, lijkt mij dat elke vorm van plakken geen optie is. Ikzelf reageer nogal sterk op bepaalde stoffen die op mijn huid zitten, dus ook lijmstrips o.i.d. Alleen tijdens zwemmen pas ik het toe, om daarna rode vlekken te krijgen... Dat wil niet zeggen dat jij dat ook hebt, maar ik geef het even mee. Ikzelf gebruik een sportbeha voor dagelijks gebruik, werkt in mijn geval erg goed.

Dank voor je complimentje - niet te veel hoor, want anders ga ik naast mijn schoenen lopen.....

Liefs, Kitty.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Scheelt dat je ook vaak Vinnen hebt he Kit :wink:
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

hihihi

Bericht door Anastacia »

tuurlijk heb je gelijk..het heet: Bestellen en niet bestelen...Silly Me! :D
Bedankt nog voor je tips,normaal heb ik niet snel last van uitslag van wat voor een soort ook ,maar je weet maar nooit he :wink:
Ik kende Roheko al omdat ik al eens gebelt heb daarheen voor informatie, om eens langs te rijden lijkt me geen optie kom namelijk uit limburg en dat is nogal een stukje rijden of moet natuurlijk net in de buurt zijn.
Graag gedaan hoor met dat compliment hihihi denk niet dat je zo snel naast je schoenen gaat lopen hoor en btw als iemand er goed uit ziet mag dat gezegt worden toch :wink:

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

hihihih die Vicky

Bericht door Anastacia »

Heeft kitty vinnen dan af en toe??? hihihih lijkt me sterk maar goed,je leidt het natuurlijk af van haar achternaam Mermaid..lol :D
trouwens jij mag er ook wezen zeg :wink:
leuk beroep trouwens altijd handig toch :D

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoi, Anja,

Ja, Vicky heeft wel gelijk. Klik maar eens op de "www" knop hieronder...

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Bedankt Monica & Kitty

Bericht door Frederique_ »

Anja Bonnete schreef:Weet je ik was echt aan het twijfelen over die plakprothesen of die zelfklevende prothesen..mmm..echt eruit ben ik daarover nog niet wat raad jij me aan?
Ik heb zelf de plakborsten die via deze site verkocht worden. Ik draag ze dagelijks meer dan de helft van de dag. Ze bevallen mij prima, ik zou niet meer zonder willen. (Sterker nog: op dit moment moet ik door omstandigheden zonder maar ik verlang sterk naar de dag dat de postbode met nieuwe voor de deur staat!).

Groetjes,

Frederique
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Anja.

Ik gebruik de zelfhechtende protheses van Amoena. En die kun je zovaak als je zelf wilt gebruiken. Je moet ze wel geregeld schoonmaken, maar de schoonmaakset is erbij geleverd.
Protheses met plakstrips zijn wat dat betrefd wat onhandiger want de plakstrips gaan maar 1 keer mee en dan moet je nieuwe strips gebruiken. Ook gaan die strips ongeveer 10 uur mee, dus geen hele dag. Dus maak voor jezelf een rekensommetje, want de plakstrips zijn niet goedkoop.
Zelfhechtende protheses gaan heel wat jaren mee en als ze niet meer hechten dan kun je ze nog als gewone protheses gebruiken.
Als je bij jouzelf een winkel hebt waar ze protheses verkopen kun je ze altijd eerst bellen en dan eventueel een afspraak maken. Ze doen nooit moeilijk en het is tenslotte brood op hun plank.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Bedankt Bea

Bericht door Anastacia »

Tja beste Bea ik had ook al gezien dat een verpaking van 10 plakstrips rond de 60 euro kost dus mmm niet echt goedkoop dus.
Ik denk zelf ook dat ik voor de zelfklefende prothesen ga..net toch wat handiger in het gebruik, maar achteraf gezien denk ik dat ik met die opplakborsten duurder uit ben.
Heel lief dat je ff gereageerd hebt beste Bea en bedankt voor je tips! :D

Veel liefs Anja 8) xxxxxx
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Plaats reactie