roze maandag

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
smelanie
daar ben ik weer

roze maandag

Bericht door smelanie »

hallo allemaal,

mijn vriend en ik willen roze maandag naar tilburg gaan,en ik heb absoluut geen probleem met zijn tv zijn maar hij wil graag in een rokje mee en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

de enige keer dat we buiten waren terwijl hij een rokje aan had wat tijdens onze vakantie in het bos.

ik ben bang voor opmerkingen e.d en daarom kan ik niet goed beslissen wat ik wil.

graag wil ik van mensen horen wat hun mening is en of hun ervaringen hiermee.

alvast heel erg bedankt.
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Ik ben geen "partner van" maar wil toch even reageren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze stap erg groot vindt. Van een bos wandeling naar de stad.

Bedenk dat juist tijdens zo'n rose maandag je vrij ongestoord ergens kan lopen als Trav.
Misschien moet je voor die tijd nog eens ergens gaan wandelen samen om een tussenstap te nemen.
Leg dit probleem ook gewoon eens aan je vriend voor, vertel dat je er ongemakkelijk bij voelt enz.

Misschien wel wat stom maar je zou ook aan het begin gewoon een stukje bij hem vandaan kunnen lopen en eens kijken of er opmerkingen komen waar je problemen mee hebt. DIt klinkt misschien stom maar ik denk dat het je erg zal meevallen.
Succes.
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Hallo smelanie, wat martiene al zegt, het lijkt mij dat je partner op roze maandag niet zal opvallen wanneer hij daar in een rokje loopt. Heb geen enkel idee hoe je hiermee om kunt gaan. Ben benieuwd naar jullie ervaring, laat je het weten? groetjes elsa
jannie
ff weer wat posten

rokje aan

Bericht door jannie »

Hallo ,

"Van een bos wandeling naar de stad."

dat lijkt inderdaad een grote overgang , maar ik denk dat dit op roze maandag geen probleem moet zijn.

zelf zijn we laatst Amsterdam ingeweest , mijn Partner in lange broek , maar wel met vrouwen t-shirt en bloesje , en accesoires.

er werd misschien wel gekeken , maar dat waren voornamelijk Pubers , in de tram.
alleen als hij wat zei dan draaiden de hoofden wel om, (bas stemgeluid).

veel succes,
partner van Hendrika
Bianca de milo
daar ben ik weer

Benieuwd hoe het was

Bericht door Bianca de milo »

Hi Smelanie

momenteel is het 2006 en ik wil zelf volgede wek naar tilburg hoe was het toen?

Liefs
Bianca de Milo
Ik zie je aan de andere kant!
Liefs, Bianca

Dare to be different
Plaats reactie