Kunst nagels verwijderen ?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Guyselle
daar ben ik weer

Bericht door Guyselle »

Hi meisjes.....

Natuurlijk heb ik ook al zitten denken om eens mooie nagels te hebben aan mijn vingers...maar wat te doen als ik ze na een avondje weer wil verwijderen.....zonder sporen na te laten...je weet wel voor de collegas op het werk.

Is dit mogelijk.....bestaat er iets op de markt die makkelijk terug te verwijderen zijn???

Groetjes....Guyselle
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoi, Guyselle,

Tja, over wat voor type kunstnagels praat je dan? Kijk, acryl- en gelnagels zijn ook kunstnagels, maar die kun je er zelf met heel veel moeite afkrijgen - dan heb ik het nog niet over de schade aan je eigen nagels. Plaknagels worden gewoonlijk met secondenlijm gelijmd, en die kunnen er ook niet zo een, twee, drie verwijderd worden. Er is maar een oplossing (oke, voor zover mij bekend dan...) en dat is een soort dubbelzijdig klevend stickertje wat tussen je eigen nagel en de kunstnagel zit. Goed voor een avondje, maar ze laten snel weer los zonder schade.

Groetjes, Kitty.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik lijm wel altijd me nagels zonder problemen. Ik trek ze aan het eind van de dag of volgende dag er gewoon af. Meestal krijg je ze dan zo eraf zonder problemen.

Wel blijven er altijd lijmresten zitten maar die zijn gemakkelijk te verwijderen met lijmoplosser. Dit is verkrijgbaar bij elke drogist waar ze ook de lijm nagels verkopen.

Warm water geeft nog net even een duwtje eraan bij het verwijderen. Dan gaan ze er nog makkelijker vanaf !

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hmmm... mijn French Manicure tips zitten 6 weken, en nog moet ik alle mogelijke moeite doen om, als ze uitgegroeid zijn, deze los te peuteren.

Daaruit blijkt dus dat met name het type lijm van belang is. Ik kan dus, om Guyselle te adviseren, geen Loctite 406 of Zap-a-Gap aanbevelen - want daarmee lukt het absoluut niet om ze na een avond eraf te halen... :-?

Groetjes, Kitty.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Kitty,

Goede aanvulling. Ik gebruik altijd nagels van het merk broadway. Zitten prima maar kunnen de dag erna redelijk makkelijk eraf getrokken worden.

Ik gebruik broadway geel omdat deze lekkere brede nagels hebben.

Groet

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kijk, pam das's nu een tip waar ik wat aan heb, want al diverse malen de verkeerde broadways gekocht.. Geel dus..

thnx
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Guyselle
daar ben ik weer

Bericht door Guyselle »

Hi Kitty

Waar koop je die Broadway nagels.....ook in Belgie verkrijgbaar?

Liefs
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoi, Guyselle,

Ik denk dat je ons een beetje door elkaar haalt... hihihi!!! Even vragen aan Pamela. De French Manicure tips die ik toepas komen van Professional Cosmetics, maar Wehkamp heeft ze ook in de collectie.

Liefs, Kitty.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nathalie schreef:Kijk, pam das's nu een tip waar ik wat aan heb, want al diverse malen de verkeerde broadways gekocht
Er is ook een andere broadway (inkoppertje), klik hier voor een foto. Meer foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor de locatie
liefs, Josette
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik denk dat je die maar even moet uitleggen, Josette..
Of ben ik de enige die 'm niet begrijpt ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Nou, die van die Broadway snap ik, die van die broad way weer niet, want zo broad is die way namelijk helemaal niet.

:wink:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Tja, kunstnagels....in ieder geval is Loctite 495 geen succes!!!!! Is trouwens een variant op de 406 die Kittty beschreef. Plaknagels van Broadway zijn voor mij DE UITKOMST!!! Net breed genoeg, zeg maar....en de bijgeleverde lijm is sterk genoeg om ze op hun plek te houden, geruime tijd (indien op de juiste wijze toegepast, de lijmsoort dan)!

Voor het verwijderen van lijmresten NADAT je je van de nagels hebt ontdaan, is een houten nagelvijl misschien een oplossing....misschien in combinatie met een weekmaker, die de lijm week maakt en dus zich makkelijker laat verwijderen met een keukenpapiertje....en die weekmaker is in mijn optiek de doodgewone nagellak remover....

Beide methoden heb ik uitgeprobeerd, bevallen mij beiden even goed.

Succes er mee,

Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nathalie schreef:Ik denk dat je die maar even moet uitleggen, Josette..
Of ben ik de enige die 'm niet begrijpt ?
Broadway in de Cotswolds. Worcestershire in Engeland. 22 km zuidelijk van Stratford-upon-Avon. En nu komt het leuke: het dorpje heeft dezelfde naam als de beroemde New Yorkse theaterstraat, maar ziet er heel anders uit. Heel schattig dorpje om er doorheen te lopen of te rijden :) , maar in het weekend uiterst toeristisch :-? :( Ik ben er al een paar keer naar toe geweest en niet voor de laatste keer.
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Behoorlijk off-topic, dit.... ;-)

Van de Wikipedia:
Broadway, as the name implies, is a large, wide avenue in New York City, New York, and is one of the oldest main north-south thoroughfares in the city, dating back to the first Dutch New Amsterdam settlement. The name Broadway is a translation of the original Dutch name, Breede weg. It runs the length of Manhattan, the central borough, being the only street running from almost the southern tip of the island, where it starts at Bowling Green, to the northern tip. It then crosses the Harlem River as the Broadway Bridge and continues through the Bronx and into Westchester County. (There are also separate streets called "Broadway" in the city, one each in the other three New York City Boroughs of Queens, Brooklyn, and Staten Island; and smaller streets using its name such as East Broadway, West Broadway, Old Broadway, and others in Manhattan itself.)

Broadway continues running through several Hudson River towns of Westchester County, before becoming the "New York-Albany Post Road", and running as far north as the state capital, Albany.
Ik denk ook niet dat Broadway overal zo breed is in haar 250 km traject tussen 1 Broadway in New York, New York en 625 Broadway in Albany, New York. Trouwens, ik vermoed ook dat er in Nederland een aantal straten met de naam "Breestraat" zijn die niet echt breed zijn te noemen.

Overigens heeft de Wikipedia het fout -- Ten tijde van Nieuw Amsterdam heette de straat de Heere Weg.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoihoi,

Even weer terug naar de draad:

Loctite 495 (nu moet wel even graven in mijn mannelijk verleden, hoor) is een cyanoacrylaatlijm, ofwel secondenlijm voor de leek. Loctite 495 is als ik het juist heb een algemene secondenlijm, Loctite 406 (wat ik dus toepas) is een secondenlijm bedoeld om kunststof en rubber aan elkaar te lijmen. De basis is echter gelijk.

Toch hoor ik elders ook wel opmerkingen dat deze lijmen niet houden als nagellijm. Naderhand blijkt meestal dat men met de handen veel in cremes e.d. zit. De nagels schijnen dan "doorweekt" en vet te zijn, en dat werkt dus niet. Ik heb mijn nagels vier maanden lang in de nagellak gezet, net zolang dat de hele nagel vervangen is. Daarna de lijm toegepast, en voila, de tips blijven 6 weken zitten - is sterker, scheurt niet, en zelfs nagelstylisten zien het voor gelnagels aan. ;-) Moet ik wel zeggen dat mijn eigen nagels ook lang zijn, en ik de tips alleen maar als versterking aanbreng.

Groetjes, Kitty.
Plaats reactie