Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: reactie

Bericht door Elsa »

vicky schreef:Hallo cynthia,
Ik probeer het te aanvaarden, en het enige dat ik wil stimuleren is dat 'hij' best 'zij' mag zijn. Het is blijkbaar een niet tegen te houden behoefte. Ik ben van mening dat mijn man zichzelf moet kunnen zijn. Het moet vreselijk zijn je eigen 'ik' te moeten onderdrukken. Dus in die zin zal ik het stimuleren, maar als je bedoeld stimuleren en er een kick van krijgen...nee dat niet. Groetjes vicky :)
Dat is ook heel persoonlijk Vicky, voor mij hoeft dat laatste ook niet. Zo zie je maar hoe verschillend men hiermee om kan gaan. Het belangrijkste in dit aanvaarden/ accepteren vind ik, is dat je allebei kunt zijn wie je bent.
Suus
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di jan 20, 2004 23:27
Locatie: Midden Nederland

Bericht door Suus »

Eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet erg vinden als het over gaat. Maar nu dat niet het geval is, wil ik er vooral in betrokken worden. Dat gebeurt ook wel, als hij nieuwe spulletjes of kleren gekocht heeft, laat hij dat meestal wel even zien. Zelf heb ik nooit kleding voor hem gekocht, maar dat komt meer omdat ik nooit echt ergens tegenaan ben gelopen. We kopen we geregeld samen nagels bijvoorbeeld, die ik dan afreken.
Het liefst zou ik samen met hem op pad gaan, maar dat vind hij helaas niet zo'n goed idee. Hij zit dan met een "identiteitscrisis", ik wek zijn mannelijke kant in hem op en die probeert hij dan juist te onderdrukken.

Even reagerend op Poky; ik ben ontzettend blij dat we niet dezelfde maat hebben, ik moet er niet aan denken dat hij mijn kleding zou kunnen dragen.

groetjes,
Suus
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

ja Poky mijn vriendin doet juist het zelfde vind het zelfs mooi als ik een string van haar draag.
heb zelfs jartellen en plak kousen gekregen voor aan te doenen vond het heel mooi.
ik heb ook de zelfde maten als mijn vriendin dus alles van haar past mij dat is handig.
zelfs de schoenmaat is het zelfde ik heb graag hoge schoenen aan maar dat heb ik nog niet geprobeert bij haar bijzijn maar zal zeker komen.
we kopen ook dikwijls dezelfde string.
en dragen ze ook de zelfde tijd.

groetjes
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

dragon schreef:ja Poky mijn vriendin doet juist het zelfde vind het zelfs mooi als ik een string van haar draag.
heb zelfs jartellen en plak kousen gekregen voor aan te doenen vond het heel mooi.
ik heb ook de zelfde maten als mijn vriendin dus alles van haar past mij dat is handig.
zelfs de schoenmaat is het zelfde ik heb graag hoge schoenen aan maar dat heb ik nog niet geprobeert bij haar bijzijn maar zal zeker komen.
we kopen ook dikwijls dezelfde string.
en dragen ze ook de zelfde tijd.

groetjes
Volgens mij moet jij een geluksvolgel zijn met zo´n vriendin!!
Dit is niet voor iedereen weggelegd. Velen van ons hebben de nodige problemen binnen hun relatie.

Franscien
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

ja kweet dat ik een geluksvogel van en da heb ik haar ook heel veel gezegt :d
ik wil me niet volledig als vrouw kleden maar panty's en strings en rokjes en schoene daar blijft het bij.
vind ik meer als genoeg en mijn vriendin ook :d

groetjes
smelanie
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 14:04
Locatie: utrecht

Bericht door smelanie »

hoi,

ik vroeg me af waarom je op zoek bent naar de partners die er wel van genieten.
Zou je dit kunnen uitleggen.
Ik ben zelf een partner van, en meestal vind ik het leuk maar dat is een kwestie van smaak.
Ik denk dat dat komt op de manier waarop ik er mee om ben gegaan.
Het ligt er ook aan hoe de partner zich kleed.
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
franchepANNeke
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr dec 30, 2005 15:45
Locatie: hamme

Bericht door franchepANNeke »

hoi

ik steun mijn vriend/vriendin, zoveel moglijk. ik wil dat als zij als vrouw buiten kmt er op haar best uitziet. ik ga dus graag met winkelen voor nieuwe kleren...voor haar.......
als we en femme buiten gaan smink ik haar graag maa ondertussen is hij al zo ervaren dat hij het soms al beter doet dan ik.....vind ik :D

XXX
just be yourself
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hallo Cynthia Borst
mijn vrouw stimuleert mij en ze heeft er geen enkel probleem mee dat dat ik vrouw wil wezen . ik ga met haar te winkelen als vrouw enz . ik ben zelfs getrouwt in een witte bruidsjurk want ze zij je ben altijd als vrouw verkleed dus op onze trouw dag ook en wat de rest van de wereld er van denkt dat zal mij een worst wezen . en zo kan ik wel door gaan wat wil je nog meer weten Cynthia Borst . dikke kus joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Plaats reactie