over straat gaan

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

over straat gaan

Bericht door dragon »

hallo

ik zou graag eens buiten lopen zonder op te vallen maar ik wil een lichte panty dragen en hoge hakken van ronde de 6 cm en die zijn open
dit moet er bij zijn.
maar ik heb buren die mij kunnen zien als ik uit de deur kom en als ik de tuin in loop.
en heb schrik da ze mij zouden horen met mijn hogen schoenen.
of da ik zou opvallen door mijn panty.
ik weet nie wat te doen en zou graag buiten gaan.
en wat ik er op moet aandoen een korte rok zou te opvallend zijn dat weet ik
een lange rok ? of een lange broek? strak of los ?

help mij

groetjes
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Dragon,

Hoe dik ben je met je buren? Het is misschien niet eenvoudig uit te voeren, maar mijn advies zou zijn 'fuk de buren'. Zolang je daar nog niet aan toe bent kan je natuurlijk in de gaten houden of ze weg zijn of thuis.

Of ze je hakken op de stenen horen is maar de vraag, het is niet het eerste waar de meeste mensen op letten. Bovendien, als je rubberzooltjes onder je hakken hebt zullen ze niet al te hard geluid maken.

Een lichte panty kan wel, op voorwaarde dat je je benen hebt geschoren. Harige benen in een lichte panty vallen onmiddelijk op. Gezien het huidige modebeeld en het weer kan je prima een knielange spijkerrok dragen, mits je daar een leuk bijpassend blousje of shirt op hebt. Hangt ook weer wat af van de kleur van de schoenen, maar als ze zwart zijn kan er in principe alles bij.

Wat goeie make-up op je gezicht en een leuke pruik erbij, eventueel wat sieraden, en klaar ben je. Het hangt verder natuurlijk ook nog wel van je postuur en lichaamsomvang af of je een beetje overtuigend bent. Maar wie weet zeggen je buren wel 'wat zie jij er leuk uit vandaag, dat zou je vaker moeten doen'. Mensen zijn vaak veel ruimdenkender dan jij denkt.

succes,

Monica
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoihoi,

Tja, als je echt niet wilt opvallen, zou je je moeten kleden zoals de meeste meiden die je op straat ziet. Dus de 'trend' volgen, zeg maar. Wat daar vanaf wijkt valt op. Dus ook bij je buren. Toch zul je daar doorheen moeten, welke kleding je ook draagt. Het sleutelwoord is zelfverzekerd zijn, en niet denken aan iedereen die je kan zien. Je wordt gewoon gezien, of je wilt of niet.

Maar je kunt het ook eens positief bekijken. Als je buren je wel zien, nou en? Als je er goed uit ziet, je zelfverzekerd gedraagt dan zullen je buren gewoon een vrouw zien - en niet de buurman. Wellicht zullen zij denken dat je visite bent of zo.

Nu heb ik makkelijk praten, hoor. Ik denk er niet eens meer bij na als ik de deur uitstap. Velen zien mij, ja. En? Ik heb intussen geleerd dat open zijn tegen iedereen het beste werkt. Ook bij buren.

Groetjes, Kitty.
enjoy-
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 17:30

Bericht door enjoy- »

hoi Dragon.

Mijn eerste stappen in de buitenwereld(overdag dan) waren niet in mijn eigen dorp. Ik ben bij een vriendin geweest en heb lekker in een onbekende ongeving gewandel vvoor anderhalf uur. Ik heb het heerljk gevonden, gewoon onopvallend over straat geweest. MOest alleen wel ff op de eerste stappen letten, maar het is me prima bevallen.
Ik kan het je alleen maar aanraden om te doen, desnoods bij een vriendin.
Je moet het wel zeker weten natuurlijk, het is een grote stap.

Enjoy-fr
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Zoals al gezegt, kleed je zo natuurlijk mogelijk en gedraag je ook zo natuurlijk mogelijk.
Dat wil zeggen geen grote passen en rechtop lopen e.d. Straal iets uit, wees zelfverzekert en kijk zeker niet constand om of om je heen of iemand toevallig ook kijkt.

Resume, probeer niet op te vallen en doe net alsof het de gewoonste zaak van de wereld is..
Ook mijn stapjes naar buiten zijn niet in mijn eigen woonplaats. Daarmee voel je jezelf iets ontspannener. Hoewel in het algemeen je toch niet herkent wordt hoor.

Ik weet dit is gemakkelijker gezegt dat gedaan maar probeer het in elk geval wel.

succes en veel plezier. :P
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

ja maar ik heb nog geen pruik en make-up.
ik heb alles behalve dat.
en ik wil graag naar buiten zonder dat die pruik enzo is iets te ver voor mij.
wat zou ik dan moeten doen ?

groetjes
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Geen pruik is toch geen probleem, veel meisjes hebben toch ook kort haar.
En make-up, tja ligt eraan hoe je eruit ziet he.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Dragon,

een pruik is wel de beste vermomming. Zonder ben je gewoon jezelf in een rok, met ben je onmiddelijk onherkenbaar.

Monica
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

dus zou het helemaal nie opvallen?
maar zou ik dan een rok of een broek aandoen strak of los ?
zodat die mss over mijn hoge schoene zou komen zodat die niet zouden opvallen ?

en het is mss beter rubbertjes onder de hak in te doen voor het geluid ?

groetjes
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Hoi Dragon,

Als je echt niet wil opvallen, zou je even goed om je heen moeten kijken van wat er zoal speelt, en dat na proberen te doen. Ik weet niet hoe het met jouw haar staat, of je het dus in een ander model kan brengen, maar ik heb echt een pruik nodig. Een jeans is eigenlijk nog zo gek niet en "verbergt" inderdaad je hoge schoenen. Ik denk dat het met het getik wel meevalt. Het is erger op laminaat. Ligt trouwens ook aan de kwaliteit van schoen overigens hoor. M'n ex vriendin had van die laarsjes waarvan de blokhak wel hol leek te zijn, een enorm kabaal maakte dat terwijl ik mijn laarzen amper hoor.

Overigens, je kan ook nog zo'n semi transparant-spiegelende zonnebril nemen zoals je die vaker ziet mocht je nog wat meer van je gezicht camoufleren. Ik ben zo een paar maanden terug op koopzondag door rotterdam gelopen, en afgezien van een meisje wat me doorhad (ze zei niet onvriendelijk "dag meneer") alleen wat nagekeken. Maar daar ben je dan ook een vrouw voor :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

ja de schoenen maken veel lawaai op de klinkers
en ik heb als haar stekeltjes dus niet veel aan te doen.
wat zou ik dan het beste aandoen?
lange broek of rok ? maar ik heb schrik van de buren dat dat getik van de hoge schoene opvalt
ik ben al eens de brievenbus gaan leeg maken met hoge hakken.
maar in de kiezel hoor je da nie zo erg hard.
maar de buren hebben een groot raam aan de voorkant een hadden mij gezien.
maar ik had een normale broek aan dus denk niet dat ze mijn schoenen hadden opgemerkt en wil dit geen tweede keer meemaken.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Dragon,

gezien je enorme onzekerheid zou ik maar een broek doen. En je zou inderdaad andere zooltjes onder je schoenen kunnen laten zetten, maar ja, dan moet je daar weer mee naar de schoenmaker.

En wat je buren betreft, waar ben je zo bang voor?. Nogmaals, wat maakt het uit of die je zien? Ze zullen je toch heus niet met een samoeraizwaard achterna komen om je een kopje kleiner te maken, of wel?

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
dragon
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: di jul 19, 2005 20:14

Bericht door dragon »

ja zal dan maar een strake lange broek aandoen.
en zooltjes onder mijn hakken doen.

gewoon ik wil niet dat ze het weten.
ik wil gewoon zo in mijn tuin lopen zonder opgemerkt te worden met mijn hoge hakken en panty.
pfff een lange broek.
en ik heb zo graag een rokje aan.
ik ben s'nachts eens in een kort kleedje zwarte panty's en hoge hakken in mijn straat zo een 20 meter gaan stappen en vond da zalig.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

De eerste keer dat ik naar buiten ging was ik ook bang om buren tegen te komen (ook tamelijk risicovol in een appartementencomplex met 13 woningen). De eerste keer ben ik dan ook zo rond 1:00 's nachts gegaan, waarbij ik heel stilletjes telkens geluisterd heb of er ook iemand anders in het trappenhuis was. Ik las dat iemand anders op deze site haar eerste buiten-ervaring om 3:00 's morgens had...

Misschien een idee?

Groetjes,

Frederique
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Frederique_ schreef:Ik las dat iemand anders op deze site haar eerste buiten-ervaring om 3:00 's morgens had...
Klopt, dat was ik. Als ik enfemme naar buiten ga dan is dat bij voorkeur bij zonsopgang. :P Alleen ik ben geen ochtendmens :-?
liefs, Josette
Plaats reactie