Nachtelijke avontuurtjes

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Nachtelijke avontuurtjes

Bericht door Wendy B »

Er zijn geloof ik wel meer t*s die hun eerste stapjes als vrouw buitenshuis midden in de nacht wagen.

Maar een goede vriend waarschuwde me al voor de risico's en het is misschien best wel iets om over na te denken. 's Nachts loopt er vreemd volk rond, en een vrouw rond die tijd trekt de aandacht.

Had vanavond wat. Zat rustig buiten en er kwam zo'n figuur die wilde pijpen en maar opdringerig bleef. Nu ben k zelf een TG, dus ook met borsten kan ik wel mijn mannetje staan, maar ik geloof toch dat het voortaan niet zo'n goed idee meer is.

Ik ga wel overdag een rustig park in of zo.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Wendy, mijn eerste stapjes waren gewoon overdag. Een vuurdoop om het maar zo te zeggen..
Voor de meeste T's geld dat je net zo overdag kan gaan omdat je er gewoon best wel goed en acceptabel overkomt.
Net zo belangrijk als je uiterlijk is je gedrag.

In elk geval die sukkels die denken dat elke T die buiten loopt je maar gewoon gaat pijpen snappen niet waar je mee bezig bent.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
enjoy-
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 17:30

Bericht door enjoy- »

misschien een tip dan, doe net alsof je belt, wilt ook wel afschrikken.

Enjoy
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi Girls

Bericht door Anastacia »

Tja ik denk dat elke Girl hier de eerste stapen maakt s,nachts behalve de heel moedige ondere ons hahahaha die gaan overdag :D
Nu moet ik bekennen ik ga ook meestal s,nachts erop uit..maar er zijn natuurlijk risico,s,de tip met het net doen of ja aan het belen bent is natuurlijk niet slecht :wink:
Denk dat ik toch maar eens de grote stap ga maken overdag eruit te gaan :D
Hoe dan ook uitkijken is natuurlijk nooit verkeerd en dan ligt het natuurlijk ook waar je woont toch.
Be Free Be You om het zo maar te zeggen :wink:

Groetjes & Knuffels Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, de truuc met het bellen kent ook risikos, je moet uiteindelijk ook uns wat zeggen anders kom je ongeloofwaardig over, maar dat is juist het probleem bij iemand met een lage stem :-?

Mara ♀
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi

Bericht door Anastacia »

Tja gelijk heb je..mmm het probleem is je kunt je stem wel verstelen maar bij de meeste van ons komt er dan nog geen echte vrouwenstem uit hahahaha..dan klink je mischien eerder als Michael Jackson of zo..na niet echt aan te raden :wink: hahahaha.
Btw zag dat je uit heerlen komt dat is close by dan....mischien dat we eens samen op stap kunnen of zo?
Is maar ideetje hoor :wink:
weet je heb nog niet de moed gevonden om eens overdag te gaan stapen mischien met iemand samen gaat dat wat makkelijker zeg maar als elkaars steun :wink:
Ik geef je eens mijn E-Mail adres: a.bonnete@home.nl
btw is geen verplichting hoor is maar dat het wel leuk zou zijn :D

Groetjes & Knuffels Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Wendy schreef

Maar een goede vriend waarschuwde me al voor de risico's en het is misschien best wel iets om over na te denken. 's Nachts loopt er vreemd volk rond, en een vrouw rond die tijd trekt de aandacht.

Mijn advies is om de nachtelijk escapades zeker niet alleen te beleven.
Natuurlijk ben je kwetsbaar als de gelegenheid waar je bent om 0200 uur of zo gaat sluiten
Ben je met z'n tweetjes of meer is het zeker wel zo plezierig en veilig.
Ik zelf heb eigenlijk s'nachts nog nooit problemen gehad, behalve enkel aanhoudingen door de politie, wat zonder enige problemen verliep en trouwens waarom zou die ook problemen opleveren
Kus, Carla
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Carla van Eibergen schreef:Mijn advies is om de nachtelijk escapades zeker niet alleen te beleven. Natuurlijk ben je kwetsbaar als de gelegenheid waar je bent om 0200 uur of zo gaat sluiten
Ik denk dat voor de meesten hier de nachtelijke escapades puur alleen maar bestaan uit het lopen op straat, en niet het binnengaan van welke gelegenheid dan ook ;)

Ik ben zelf trouwens ook zo begonnen natuurlijk: toen ik een jaar of 16, 17 was ging ik de hond uitlaten, trok buiten stiekem wat vrouwenkleren aan en hoopte dan dat als iemand me zag ze zouden denken dat ik een meisje was :oops: Nu woonde ik op het platteland en was de kans groot dat ik in het half uur dat ik de hond uitliet niemand tegenkwam maar toch ..

Later, toen ik naar de grote stad was verhuisd (Den Haag) moest het weer stiekem, nu in verband met het meisje waar ik mee samenwoonde. Dus zelfde verhaal: hond uitlaten, op de gang omkleden (en dan maar hopen dat de buren niet thuis kwamen) en naar buiten. Ditmaal met een garantie dat mensen me zouden zien, woonde tenslotte in het centrum ;)

Tegenwoordig gruwel ik bij de gedachte dat ik het zo stiekem zou moeten doen. Als ik nu van mijn werk thuiskom (als 'vrouw') en de buurman zit voor zijn huis kan ik gewoon uit de auto stappen en hem groeten .. en geloof me: dat voelt een heel stuk beter. Nooit meer wil ik me zo smerig voelen als toen, alsof wat ik doe een doodzonde is ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Hoi

Bericht door Mara »

Anja Bonnete schreef:Btw zag dat je uit heerlen komt dat is close by dan....mischien dat we eens samen op stap kunnen of zo?
.....ik woon hier maar, maar meer ook niet.....stappen doe ik alleen in het Ruhrgebiet en daar ook alleen maar in vaste gothic-scene-kringen, meestals is dit ook met werk verbonden, ik zorg bvb voor de nodige fotos in een club :roll:

...groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi

Bericht door Anastacia »

Ik kan me heel goed inleven in jouw situatie toen Maruscha, denk dat velen het zo beleeft hebben of nog doen..mm niks is erger als dat stiekeme gedoe..maar soms is het niet anders..vvor diegene die samenwonen en de partner het nog niet weet of de familie.
Maar zoals je al zei we kunnen nu eenmaal niet veranderen hoe we ons voelen, en algemeen hoor ik dat de reacties van mensen overdag nogal positief zijn..dat is ook weer een goede zaak toch :D

Groetjes Anja 8)
P.S. hoop dat je me het niet meer boos bent in verband met mijn ene topic? Ik bedoelde het ook maar algemeen en ik wilde mijn belevenisen ook alleen maar uiten omdat dat de vraagsteling was van deze rubriek toch :D
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Hoi geeft niet

Bericht door Anastacia »

Hoi hey geeft niet :D was toch maar een vraagje he :wink:
toch bedankt voor je reactie terug :D

Groetjes & Knuffels Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

... vanochtend even enfemme naar het station gereden om een metrokrantje te halen. Ik heb ook nog lopen te zoeken naar een spits, maar die waren al op. Uiteraard word je nagekeken door wat mannen maar daar ben je nu eenmaal vrouw voor :o


Wel een verschil met jaren terug, toen ik 's nachts van na het video bij vrienden kijken nog een wandelingtje maakte, onopgemaakt en met kleren uit de zak van het leger des heils. En wat Maruscha al zei:
Nooit meer wil ik me zo smerig voelen als toen, alsof wat ik doe een doodzonde is
Nu alleen nog de buren de groeten doen :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Leuke ervaring

Bericht door Anastacia »

Hoi dat was weer een leuke positiefe ervaring voor je dan..tja we worden meer en meer geacepteerd nu,mensen kijken niet meer zo snel raar op van dingen, maar dat is des te beter voor ons toch :D
Leuk je ervaring van vandaag met ons gedeelt te hebben hoor :D

Veel Liefs Anja 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Re: Nachtelijke avontuurtjes

Bericht door Tara »

Wendy B schreef:Er zijn geloof ik wel meer t*s die hun eerste stapjes als vrouw buitenshuis midden in de nacht wagen.
's nachts op straat lijkt in de eerste instantie perfect, want dan ben je minder zichtbaar en/of minder herkenbaar.
Dat is wel handig als je nog weinig ervaring hebt met kleding en make-up.
Maar je loopt wel de kans dat je de aandacht trekt van bepaalde types.
Uiteindelijk ben je op rustige plekken één van de weinigen en val je dus toch weer op.
Ik heb in het begin wel eens heel hard moeten fietsen om een stelletje agressievelingen (in de auto) van me af te schudden.
Ze hadden blijkbaar door dat ik geen vrouw was.
Dus voor degenen voor wie alles nog vrij nieuw en op sommige punten wat beangstigend is:
Beter is het om in het begin een veilige plek op te zoeken (b.v. de T&T-avonden).
Daarbij kun je dan wat inspiratie opdoen en advies vragen.
Ook is het handig om op te letten hoe diverse vrouwen er bij verschillende gelegenheden uitzien en hoe ze bewegen, enz. (tenzij je het één en ander al van nature meegekregen hebt)
Als je geen 20 meer bent en je loopt sterk heupwiegend over straat in minirok op zeer hoge hakken met make-up in alle kleuren van de regenboog, dan val je vast wel op, maar dan op een ongewilde manier.
Dat wil ook weer niet zeggen dat je dan een bloemetjesjurk of geruite plooirok moet aantrekken, maar trek iets aan wat bij je past en je dus goed staat.
Hetzelfde geldt ook voor een pruik.
Gelukkig is mijn eigen haar tot nu toe acceptabel, maar zodra dat niet meer zo is wordt het een passende pruik (of ze moeten iets makkelijks bedenken om de lege plekjes weer op te kunnen vullen)
Ik ben nogal perfectionistisch, dus uiteindelijk werd het wel wat met kleding, make-up en opvulling.
Vrouwen zien meer dan mannen, maar het is toch verschillende keren voorgekomen dat vrouwen pas iets merkten toen ze mijn stem hoorden.
Voor mij is de beste bevestiging dat ik alles goed gedaan heb als ik niet opgemerkt wordt.
(geen opmerkingen en/of onderzoekende blikken)
Voordat ik een PC had, verzamelde ik de nodige info via Teletekst, TV-programma's (TV staat daar dus voor televisie) en telefoonboeken.
Zo kwam ik terecht bij de NVSH (Amsterdam) en van daar uit: Mariposa, een T&T-feest in de Catacomben (Amsterdam) en een enkele keer in Lellebel en The Same Place (ook weer Amsterdam).
Ik ben eigenlijk nooit bang geweest om daar als vrouw binnen te stappen.
Bij Lellebel kreeg alleen wel eens wat ongewenste aandacht en één keer was het echt hinderlijk.
De persoon in kwestie had natuurlijk dezelfde interesses als ik en bleef maar om me heen hangen.
Uiteindelijk ben ik maar weggegaan.
Zo leer je gelijk wat vrouwen soms moeten doorstaan.
Bij de NVSH gebeurde ook een keer zoiets.
Waarschijnlijk dacht die persoon dat daar wel iets te halen viel.
Dat werden dus twee lege handen.
Tijdens carnaval heb ik wel eens de vraag gekregen of ik zo wel over straat durfde (ja, dus)
Soms kreeg ik ook de vraag of ik me wel vaker als vrouw verkleedde (alweer: ja)

Groetjes van Tara en misschien heeft iemand nog wat aan te vullen of te corrigeren.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Ik denk dat het 's avonds uitgaan een (goede) manier is om wat zelfvertrouwen op te bouwen. Nu is dit voor iedereen natuurlijk verschillend. Ook de situatie thuis is voor een groot deel bepalend hoe je naar buiten gaat.
Ik ga meestal en-femme wanneer ik niet in de bekende 'thuis' opgeving ben. Ik kom dan ook geen bekenden tegen. Dit is wel zo prettig, omdat ik er (nog) niet aan moet denken wat er gebeurt wanneer buren en bekenden me in de buurt als vrouw zien lopen.
Mijn laatste ervaring was dat ik in een hotel 's avond in het restaurant zat (niet te opvallend in kleding, maar wel met make-up) terwijl er eigenlijk geen aandacht aan werd geschonken door de mensen om me heen en ook niet door de bediening.
Na het eten ben ik nog wel en-femme even weg geweest en moest daarbij de receptie en een goed gevuld terras voorbij. Ik heb niks gehoord of gemerkt. Ook niet toen ik terug kwam. Dit gaf zoveel zelfvertrouwen, dat ik zelf nog in de bar (waar het wel erg rustig was) nog iets besteld heb en dit op het terras heb opgedronken. Ook nu geen reacties.
Zo kom je elke keer weer een stapje verder. Misschien dat ook ik ooit gewoon overdag in m'n eigen buurt als vrouw over staat kan. Wie weet.

gr.
Franscien
Plaats reactie