over straat gaan
Moderator: Moderators
Heb je natuurlijk wel kans dat ze de politie bellen, omdat ze het geluid niet vertrouwen .. sta je zodirect in de krant, in je rokje en je hoge hakkendragon schreef:ja dat ga ik doen gewoon mijn stoute schoenen aan en naar buiten.
als de buren het getik horen zien ze toch nie van waar het komt :d
thanks
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Tara
- dagelijks aanwezig
Hoi Dragon,
Ik las dat je nog geen make-up en een pruik hebt.
Begin eens met make-up.
Dat kan al een heel verschil maken.
Ik koop gewoon mijn make-up in de winkel en ik heb nog nooit opmerkingen daarover gehad.
Toen ik een keer een paar mooie bloemcorsages kocht zei de verkoopster alleen: "Ze zijn erg mooi, hè?" en ik zei dat ik ze mooi en erg natuurlijk vond.
Je kan natuurlijk altijd met een lijstje make-up gaan kopen om de indruk te wekken dat je het voor b.v. je vriendin koopt.
De keuze voor wel of geen pruik hangt o.a. af van je uiterlijk (gezicht).
Een pruik hoeft niet duur te zijn.
Is het trouwens geen optie om gewoon je haar te laten groeien?
Zelf heb ik dat ook gedaan en ik trek me niets aan van opmerkingen of vragen wanneer ik nu eens naar de kapper ga.
Eén keer zei ik tegen een projectleider: "Zodra ik bevorderd wordt" en toen liep hij maar weg (hi, hi!).
En wat kleding en schoeisel betreft:
Begin eens met iets onopvallends.
Met b.v. een feestelijke outfit in de tuin rondlopen vraag je gewoon om aandacht.
Ik ben verschillende keren gezien toen ik de deur uit ging, maar ik heb nooit opmerkingen gehad.
Wel keken sommige mensen later met een merkwaardige blik naar mij, maar dat kan zijn omdat ze me in mijn auto hebben zien instappen (waar normaal "iemand anders" instapte) en/of omdat mijn haren misschien herkenbaar waren.
Verder heb nog hier en daar wat geschreven waar je misschien wat aan hebt.
Dat kun je eenvoudig vinden via mijn profiel (eventueel via b.v. en bericht van mij onder "de ideale hoogte van de hak", "profiel" en dan "zoek naar alle berichten van Tara").
Groetjes van Tara.
Ik las dat je nog geen make-up en een pruik hebt.
Begin eens met make-up.
Dat kan al een heel verschil maken.
Ik koop gewoon mijn make-up in de winkel en ik heb nog nooit opmerkingen daarover gehad.
Toen ik een keer een paar mooie bloemcorsages kocht zei de verkoopster alleen: "Ze zijn erg mooi, hè?" en ik zei dat ik ze mooi en erg natuurlijk vond.
Je kan natuurlijk altijd met een lijstje make-up gaan kopen om de indruk te wekken dat je het voor b.v. je vriendin koopt.
De keuze voor wel of geen pruik hangt o.a. af van je uiterlijk (gezicht).
Een pruik hoeft niet duur te zijn.
Is het trouwens geen optie om gewoon je haar te laten groeien?
Zelf heb ik dat ook gedaan en ik trek me niets aan van opmerkingen of vragen wanneer ik nu eens naar de kapper ga.
Eén keer zei ik tegen een projectleider: "Zodra ik bevorderd wordt" en toen liep hij maar weg (hi, hi!).
En wat kleding en schoeisel betreft:
Begin eens met iets onopvallends.
Met b.v. een feestelijke outfit in de tuin rondlopen vraag je gewoon om aandacht.
Ik ben verschillende keren gezien toen ik de deur uit ging, maar ik heb nooit opmerkingen gehad.
Wel keken sommige mensen later met een merkwaardige blik naar mij, maar dat kan zijn omdat ze me in mijn auto hebben zien instappen (waar normaal "iemand anders" instapte) en/of omdat mijn haren misschien herkenbaar waren.
Verder heb nog hier en daar wat geschreven waar je misschien wat aan hebt.
Dat kun je eenvoudig vinden via mijn profiel (eventueel via b.v. en bericht van mij onder "de ideale hoogte van de hak", "profiel" en dan "zoek naar alle berichten van Tara").
Groetjes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
Hoi Dragon...
Als je zo bang ben dat de buren het getik horen van je schoenen.
Doe dan andere schoenen aan die niet veel geluid maken en makkelijk uit te doen zijn, slippers bijvoorbeeld.
Neem je schoenen met hoge hak mee in een tasje en loop een eind totdat je buren het niet meer kunnen horen of zien en trek ze dan aan...
En als je weer dicht bij huis ben verwissel je ze weer.
Groetjes,
Derya
Als je zo bang ben dat de buren het getik horen van je schoenen.
Doe dan andere schoenen aan die niet veel geluid maken en makkelijk uit te doen zijn, slippers bijvoorbeeld.
Neem je schoenen met hoge hak mee in een tasje en loop een eind totdat je buren het niet meer kunnen horen of zien en trek ze dan aan...
En als je weer dicht bij huis ben verwissel je ze weer.
Groetjes,
Derya
bedankt voor jullie hulp het is schitterend gegaan.
ik heb eerst en lang topje aangedaan met mijn mooi C cupje en een lange broek die over mijn hoge schoenen komt en jartellen met een mooi bijpassende string prachtig gewoon.
toen heb ik gewacht dat ik zeker was dat er niemand thuis was bij de buren en ben gewoon naar buiten gegaan tot helemaal in de tuin.
toen ben ik terug gelopen.
en ben de brievenbus zogezegt gaan leegmaken.
niemand heeft mij opgemerkt.
toen ben ik terug naar binnen gegaan en snel een kort rokje aangedaan.
en zo naar buiten gegaan dat vond ik veeeeeel fijner echt een fijne ervaring.
thanks
ik heb eerst en lang topje aangedaan met mijn mooi C cupje en een lange broek die over mijn hoge schoenen komt en jartellen met een mooi bijpassende string prachtig gewoon.
toen heb ik gewacht dat ik zeker was dat er niemand thuis was bij de buren en ben gewoon naar buiten gegaan tot helemaal in de tuin.
toen ben ik terug gelopen.
en ben de brievenbus zogezegt gaan leegmaken.
niemand heeft mij opgemerkt.
toen ben ik terug naar binnen gegaan en snel een kort rokje aangedaan.
en zo naar buiten gegaan dat vond ik veeeeeel fijner echt een fijne ervaring.
thanks