Kunst nagels verwijderen ?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
De meeste nagels die ik ooit heb gebruikt. (en dat zijn er heel wat geweest) kwamen er allemaal zonder problemen vanaf hoor. Gewoon vanaf de zijkant iets scherps (nagel van je andere hand ?) eronder peuteren en voila, nagel eraf..
En neem je de lijm die bij de nagels van het Kruidvat zit, zie je daarna niet eens lijmrestjes op je nagel ook.
En neem je de lijm die bij de nagels van het Kruidvat zit, zie je daarna niet eens lijmrestjes op je nagel ook.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Herôme Ridge Filling Base Coat
Hoi,
Ik gebruik altijd een base coating voordat ik de lijm opbreng. Doordat de base coating je oneffenheden opvult zal de nagel aan het einde van de avond makkelijker te verwijderen zijn. Ook de lijmresten zijn makkelijker te verwijderen.
Ik gebruik de base coating van Herôme maar je kunt ook andere gebruiken.
Succes
Liefs, Alexis
Ik gebruik altijd een base coating voordat ik de lijm opbreng. Doordat de base coating je oneffenheden opvult zal de nagel aan het einde van de avond makkelijker te verwijderen zijn. Ook de lijmresten zijn makkelijker te verwijderen.
Ik gebruik de base coating van Herôme maar je kunt ook andere gebruiken.
Succes
Liefs, Alexis
I'll always try everything at least once!
-
- dagelijks aanwezig
Aangezien het probleem met die "grote werkhanden" wel herkenbaaris, is mijn vraag waar je nog meer brede nagels kunt krijgen. Ik ben ze in de Kruidvat en HEMA nog niet echt tegen gekomen. Zijn er speciale maten?Josee schreef:tip: HEMA.
Zij verkopen lijm én b.b.h. oplosmiddel. werkt goed bij mij.
Nagels koop ik vaak bij DIRX, Eu 1,89 voor doosje à sortie van 40 stuks. Waarom? zij zijn qua breedte beter geschikt voor de vrouwen met grotere werkhanden ))
grtz
José
- mireille
- Eredivisie
Broadway "Natural Deception" is m'n nieuwe favoriet! (korte french manicure nails met een maantje, erg mooi en erg praktisch!). Ik had ze dus gelijmd i.p.v. geplakt en het lijkt erop dat ik nog even de hoeveelheid lijm onder de knie moet krijgen, want alleen na vijlen en flink wat aceton zien m'n nagels er weer normaal uit .
En zoiets gebruiken als base coating of "damage control", wat op de site van broadway nails zelf staat.
En zoiets gebruiken als base coating of "damage control", wat op de site van broadway nails zelf staat.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Zojuist een tip binnengekregen om nagels er gemakkelijk weer af te halen. Voor het toepassen van plaknagels eerst met een blanke nagellak je eigen nagel behandelen. Uit laten harden, en dan met een simpele secondenlijm de tips vastezetten. Schijnt dan gemakkelijk los te laten...
Moet eerlijk toegeven dat ik het nog niet zelf heb geprobeerd, omdat ik liever heb dat ze langer vastzitten.
Kitty.
Moet eerlijk toegeven dat ik het nog niet zelf heb geprobeerd, omdat ik liever heb dat ze langer vastzitten.
Kitty.
- Tara
- dagelijks aanwezig
Aangezien ik gitaar speel, leek het me ooit een perfecte oplossing om kunstnagels te gebruiken i.p.v. een plectrum (daar kan ik toch al niet goed mee uit de "voeten").
Dus ergens een doosje gekocht en aan het plakken geslagen.
Bij de eerste aanslag vloog er iets door de lucht.
Aan één vinger zat dus niets meer.
Het verwijderen van kunstnagels is dus blijkbaar erg eenvoudig.
Ik laat dus maar gewoon mijn eigen nagels groeien.
Die blijven goed zitten en breken hooguit af en toe af, maar groeien vanzelf weer aan.
Aan twee handen erg lange nagels is wel weer wat lastig met gitaar spelen, dus houd ik ze op een praktische lengte.
Tot nu toe heb ik nog nooit opmerkingen gehad over de lengte van mijn
nagels (ook niet op mijn werk).
Het zou bij mij trouwens hooguit gekke opmerkingen uitlokken.
Groetjes van Tara en "let it grow"
Dus ergens een doosje gekocht en aan het plakken geslagen.
Bij de eerste aanslag vloog er iets door de lucht.
Aan één vinger zat dus niets meer.
Het verwijderen van kunstnagels is dus blijkbaar erg eenvoudig.
Ik laat dus maar gewoon mijn eigen nagels groeien.
Die blijven goed zitten en breken hooguit af en toe af, maar groeien vanzelf weer aan.
Aan twee handen erg lange nagels is wel weer wat lastig met gitaar spelen, dus houd ik ze op een praktische lengte.
Tot nu toe heb ik nog nooit opmerkingen gehad over de lengte van mijn
nagels (ook niet op mijn werk).
Het zou bij mij trouwens hooguit gekke opmerkingen uitlokken.
Groetjes van Tara en "let it grow"
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
Als ik zo de draad nog eens doorlees krijg ik zo het idee dat ik ook op het gebied van nagels weer een uitzondering ben. Gel- en acrylnagels vallen er bij mij in een week af, terwijl bij iedereen deze sterk zijn en goed blijven zitten. Pas ik secondenlijm toe, dan krijg ik de indruk dat kunstnagels bij iedereen gemakkelijk te verwijderen zijn, maar bij mij zitten ze muurvast.
Nou, ja, ik ben nu eenmaal wat uitzonderlijk
Kitty.
Nou, ja, ik ben nu eenmaal wat uitzonderlijk
Kitty.
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
En ja eerlijk is eerlijk de nagels zijn prachtig van Kitty ik heb ze gezien en met verbazing ernaar gekeken helemaal top.Kitty Mermaid schreef:Hoihoi,
Even weer terug naar de draad:
Loctite 495 (nu moet wel even graven in mijn mannelijk verleden, hoor) is een cyanoacrylaatlijm, ofwel secondenlijm voor de leek. Loctite 495 is als ik het juist heb een algemene secondenlijm, Loctite 406 (wat ik dus toepas) is een secondenlijm bedoeld om kunststof en rubber aan elkaar te lijmen. De basis is echter gelijk.
Toch hoor ik elders ook wel opmerkingen dat deze lijmen niet houden als nagellijm. Naderhand blijkt meestal dat men met de handen veel in cremes e.d. zit. De nagels schijnen dan "doorweekt" en vet te zijn, en dat werkt dus niet. Ik heb mijn nagels vier maanden lang in de nagellak gezet, net zolang dat de hele nagel vervangen is. Daarna de lijm toegepast, en voila, de tips blijven 6 weken zitten - is sterker, scheurt niet, en zelfs nagelstylisten zien het voor gelnagels aan. Moet ik wel zeggen dat mijn eigen nagels ook lang zijn, en ik de tips alleen maar als versterking aanbreng.
Groetjes, Kitty.
Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Hoi Guyselle,
Wat je kan doen in plaats van kunst nagels te gebruiken. is gewoon je nagels met nagelak te verfen en later met nagelak remover te verwijderen. Nagelak remover kan je bij iedere supermarkt krijgen.
Je zou het zelfs met tiner of verfverdunner het er af kunnen halen.
Niet iedere meid heeft lange nagels en als je het zelf langer wilt laat je je nagels een beetje groeien en en na de nagellak te gebruiken met tinner te verwijderen. zelfs met benize lukt het heel goed.
Groetjes en succes...
Derya
Wat je kan doen in plaats van kunst nagels te gebruiken. is gewoon je nagels met nagelak te verfen en later met nagelak remover te verwijderen. Nagelak remover kan je bij iedere supermarkt krijgen.
Je zou het zelfs met tiner of verfverdunner het er af kunnen halen.
Niet iedere meid heeft lange nagels en als je het zelf langer wilt laat je je nagels een beetje groeien en en na de nagellak te gebruiken met tinner te verwijderen. zelfs met benize lukt het heel goed.
Groetjes en succes...
Derya