Festiveiten in AMsterdam komende weeken

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Vind jij als T-gurl de informatie van T-evenementen en T-gurls goed aan elkaar geschakeld- in Amsterdam/de hooftstad ?

Peiling eindigde op do aug 18, 2005 19:18

Slecht
2
33%
REdelijke
1
17%
Goed
2
33%
Uitstekend!
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Gebruikersavatar
Rachel Ridder
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr jul 29, 2005 19:04
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Festiveiten in AMsterdam komende weeken

Bericht door Rachel Ridder »


Hai hoi ! :P
Weet iemand informatie hoe je als talent/tgurl op kan treden in een feestelijke manier in amsterdam komende maan - bij al die evenementen hier.
Zelfs ben ik uit het buitenland gekomen hier te gaan werken [ben geen nederlandser dus] en ben 'nieuwe in de stand amsterdam'.
In het verleden heb ik ervaringen met optredens in groot clubs zowel op podium als 'verkoop' meisje [icejes en lillipops enzo] en als danserees.

Ik hoor heel graag van mensen die hierover een beetje weeten - tja, had ik eerder onderzocht [ben er al sindz jan] maar had in de lente een operatie op mijn rug [nee, niet omdat ik beter in hakken wouden lopen [maar het hulpt echt wel] - het ging over een hernia.
nu dat ik helemalllll beter bent begin ik een beetje rond te kijken zoiets van - en nu?
dus - graag informatie over meedoen in de festiveiten op de grachten tijdens de parade - ik zeil graag met jullie mee!
kijk naar mijn online site op http://spaces.msn.com/members/RachelRidder/ [of doe mijn naam in google eens!]
xxx
Rachel Ridder
Sweet Dreams !
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Rachel,

als je mee wilt varen in de grachtenparade kan je waarschijnlijk het beste vragen bij De Lellebel aan de Utrechtsestraat, net om de hoek van het Rembrandtplein. Zij hebben meestal een schip meevaren.

Voor de rest ben ik niet zo bekend in Amsterdam.

succes,

Monica
Gebruikersavatar
Rachel Ridder
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr jul 29, 2005 19:04
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Rachel Ridder »

Ja Hoor! Bedankt voor de informatie - blijkbaar degenen die het informatie goed vinden dencken ook datze hun naam[en] en/of commentaar waar ze dat informatie allemal hebben doen uizoeken/vinden. 8)
Het blijf voorlopig annoniem ! maar dankzei eene tip heb ik mijn weg gevonden naar eene plek vanwaar ik ook een automatische bericht-aantowoord kreeg......dus dat kan nog wat betekenen.
Voo jullie die wel gestemd hebben -danken julllie voor niets! :wink:
jullier weigerden wat eigen info [insider info blijkbaar] mee te delen-
van harte bedankt jullie :)
lange leve de geheimen! :o
Pride moet je toch kunnen ervaren! :oops:
http://spaces.msn.com/members/RachelRidder/
xox

RR :D
Sweet Dreams !
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

:o

Had je er zelf al aan gedacht iemand te bellen? Internet is groot als je info zoekt. Ikzelf stel alle info die ik heb, vrijelijk beschikbaar aan iedereen die ernaar vraagt. Dit is niet de beste manier om info los te krijgen: bitchen als niet iedereen klaarstaat om je reet af te vegen. Misschien begrijp ik je verkeerd (ik hoop het) en was je niet zo respectloos als ik je interpreteerde. Ik hoop het voor je, want anders begrijp ik waarom het je niet lukt om aan de bak te komen. Je bent erg mooie drag, maar met die houding zou ik je nooooooooooooooooooooit boeken of zelfs maar aanraden aan een ander. Ik heb er een hekel aan om vals te zijn en ik ben het zelden, Maar dit keer kon ik het niet voor me houden.

Inside information: my ass. De meiden lazen gewoon over je forumbericht heen. Dat je dus niks terug hoorde, is geen onwil. Ikzelf sta altijd open voor mensen die oprecht om info vragen en mijn ervaring is dat die houding (ook op dit forum) opgaat voor iedereen. Jouw strijdbare reactie (passief-agressief, I HATE!) zet wel een hoop onwil bij mij.

Meissie, mijn advies: wees vriendelijker, wees oprechter geinteresseerd in anderen en stel je houding naar andere drags bij. Als het je werkelijk om werk gaat en dat de reden bent waarom je hierheen bent verhuisd, was dit bericht contra-productief.

Suc6 van Teddy!
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

Miss Teddy schreef:bitchen als niet iedereen klaarstaat om je reet af te vegen. Misschien begrijp ik je verkeerd (ik hoop het) en was je niet zo respectloos als ik je interpreteerde. Ik hoop het voor je, want anders begrijp ik waarom het je niet lukt om aan de bak te komen.
Ik heb net een berichtje ontvangen en ze is niet zo'n bitch. Ik was voorbarig met mijn conclusies en bied mijn oprechte excuses aan. Ze heeft een hoop meegemaakt en ze is inderdaad vanuit de hele Amsterdamse gay- en travascene genegeerd en dat kan erg vervelend zijn. De bewoordingen die ze had vind ik cru (en de mijnen helemaaaaaal niet, hahaha) en ik zou persoonlijk ook gebeld hebben, maar ik vind niet dat ze mijn uitbrander verdiende.

Sorry meis!

Kussy van Teddy!
Plaats reactie