Hoe onthaar jij je benen?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Waarmee onthaar je je benen?

Scheermesje
37
39%
Epileerapparaat
34
36%
Hars
4
4%
Ontharingscrême
9
9%
Ik onthaar ze niet.
8
8%
Anders...
3
3%
 
Totaal aantal stemmen: 95

Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Ik heb zo'n lady scheermesje (wilkinson) die in de douche ligt. Elke dag tijdens het douchen kijk ik of er ergens haartjes op doemen en dan werk ik het even bij onder de douche. Ik heb ook een silk-epil. Die wil ik van de zomer weer gaan gebruiken.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Braun Epi Lady. Ook scheren geprobeerd, net zoals VEET, binnen 24 uur weer haargroei merkbaar. Epileren met zo'n Heidi Klum-ding elke zondag, en je bent zo goed als altijd lekker glad. Gaat ook goed op armen en borst, trouwens. Buik is TE gevoelig, daarvoor MACH-3 Turbo.

Succes!
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

idd, Alleen mijn epi-lady is van Philips, en ook mijn buik gaat met de mach-3 turbo.
Is wel erg gevoelig,
Epileren gewoon 1 x per week, en ik ben zeeer tevreden over het resultaat
Kus,
Carla
Gebruikersavatar
Caroline B
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: di nov 18, 2003 10:44
Locatie: Arnhem

Bericht door Caroline B »

Ik onthaar zoveel mogelijk met de epilady. Alleen oksels en bikinilijn scheer ik. Ik heb ooit eens geprobeerd om mijn oksels te epileren, maar behalve dat het zeer pijnlijk was werden er ook gaten in mijn oksel getrokken en dat was geen fraai gezicht.
Caroline
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Het gekke is dat ik juist enorme slechte resultaten had met het scheren van mijn oksels... Maf hè?? Altijd jeuk, irritatie en ingegroeide haren. (Geen charmant gezicht; iemand die de hele tijd aan d'r oksels staat te schurken...)
Daarom ben ik maar begonnen met het harsen van mijn okselhaar en schaamhaar. Je denkt eerst: "AAAUUUW!!" Maar dat valt opzich best wel mee en bij je oksels ben je in 4x trekken klaar. (Alhoewel, er blijven altijd wel wat haartjes zitten die je dan weer moet weghalen met een pincetje... :-? ) En daarvan heb ik helemaal geen irritatie (het wordt wel rood maar dat trekt ook zo weer weg...)

Ik heb trouwens wel met sommige van jullie te doen hoor; borsthaar en andere ellende is mij thank god bespaard gebleven (Ik ben op mijn 19de begonnen met Androcur...)

Love ya'll!!!!
Gebruikersavatar
Sjosjana
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: do sep 01, 2005 21:24

epileren

Bericht door Sjosjana »

Ik gebruik voor het overgrote deel een braun silk-epil eversoft en dat werkt wel aardig en ben er vandaag achter gekomen dat wanneer je pain softner er afhaalt je een beter resultaat krijgt. Sinds vandaag ook op mijn borst en buik uitgeprobeerd (Wel is het zo dat ik de eerste keer mijn borsthaar heb verwijderd met een pincet ) en dat werkt ook goed. Wel is het zo dat na het douchen ik me beter niet kan ontharen want de haartjes breken nogal gauw.
Credendo Vides
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

mireille schreef: Ze hebben nu een mach 3 met een motortje erin :-? ... iemand die al getest ?
mja, die heeft mn vader en gebruik ik ook wel es om mn gezicht te scheren, werkt opzich best goed daar =)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Oude poll, nog niet eerder gezien.

Ik heb wel ontharingspray gebruikt, vind het een gedoe, het stinkt en als ik niet voorzictig ben (wrijven) krijg ik er nog uitslag van ook. Ik houd het op scheren, en bijhouden met de epilady. Bij voorkeur onder de douche, het scheren dan, niet de epilady :-) .


Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Had dit ook nog niet gezien. Ik wissel nogal eens Heb een braun silkepil begin er meestal mee. Maar in mijn ongeduld gebeurt het gauw dat ik de scheerkop gebruik Verder borsthaar etc met een scheermesje met motertje :) Kan niet zeggen dat er veel verschil is zonder. kostprijs mesje vind ik hoog en gebruik dan ook gewoon een m3 mesje erop. Ook heb ik wel ontharingscreme gebruikt maar vind het nogal ongemakkelijk om 8 minuten rond te lopen met al dat mousse of creme op mijn benen.

Waar ik wel veel last van heb zijn bultjes of ontstekingentjes ondanks scrubben.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

8 minuten :o ik had na 6 minuten al een dikke rode vlek op mn bovenbeen toen ik et onthaarde voor mn schoolfeest, na 8 min lijkt et me dat je hele been weg is oO
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Epileerapparaat
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Eens in de week de epilady eroverheen. Door hormoontjes zit er toch alleen maar wat donshaar.

Liefs, Kit.
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Ook ik gebruik de epilady. Het werkt gaat prima. Hoe vaker je het doet, hoe beter (en sneller) het resultaat.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Gast

Bericht door Gast »

Bij mij was de behoefte om alles te scheren er al toen ik alleen nog maar man was. Het paste al jaren bij m'n ijdele verwijfdheid, en dat doet het nu nog steeds.
Kortgeleden heb ik eens hema-mesjes geprobeerd, het dubbele vaste (!) systeem. Het resultaat is bij mij minstens zo glad als alle Gillette-mesjes, inclusief mach-3 en electrische kop. (Dat laatste vind ik helemaal een gimmick, maar wel grappig).
Spaart dus veel geld uit, terwijl je vaker nieuwe mesjes kunt gebruiken.

Nou was ik ooit in India, waar je je op iedere straathoek kunt laten scheren. Daar gebruiken ze (hopelijk nieuwe) van die dunne scheermesjes die je in zo'n ouderwets apparaat schroeft. Het resultaat was een zeer glad gezicht.

Worden scheermesjes nou steeds beter of steeds slechter?
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

ik epileer alles weg behalve gezicht, schaamstreek en oksels

dat gaat met een gewoon wegwerpmesje

Heb nu gladdere benen dan mun zusje :D :D
Plaats reactie