Vraag: travestie een must voor sex?

Algemeen

Moderator: Moderators

kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Vraag: travestie een must voor sex?

Bericht door kim dietrich »

Ik las op de gay-site een contactadvertentie van een Drentse TV die een sexcontact zoekt. Travestie tijdens het sexcontact is voor hem een must. Anders hoeft het niet.

Wat mij interesseert is, hoe je hier tegenover staat. Dus als je sex hebt met iemand (anders dan jezelf), doe je dat dan bij voorkeur in travestie of maakt het je niet uit of zou je het juist beslist niet in travestie doen. Hier komt de vraag.

Sexcontact in travestie....
A. doe ik beslist niet
B. maakt me niet uit
C. is wel iets leuker
D. is veel leuker
E. is voor mij noodzaak


Welke letter kies je en wat vind je hiervan?
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

Hey, ik ben de eerste die reageert.

Travestie en sex is voor mij vooral onpraktisch en onhygienisch. Die laatste vooral omdat het -als ik al sex in drag heb- meestal na een optreden van zweet en bier gebeurt.

Ik voel me echter wel veel sexier in drag. Zelfs in een enorme Mary Poppins-jurk/parachute voel ik me al 'begeerlijk': een oud woord, maar het werkt.
Voor mij voelt Miss Teddy een beetje als het gestoorde kleine zusje waar ik op moet letten. De travestie heeft voor mij meer functie als afstand van mezelf en als een manier om gevoelens, gedachten en eigenschappen die ik anders niet in mezelf aanspreek, toch uiting te kunnen geven. Op sexueel vlak ben ik als jongetje behoorlijk vrijvochten (oef, en dat op de vroege vrijdagochtend op een forum...), dus ik heb niet het idee dat Miss Teddy daar een toevoeging aan doet.

Ik kan het me alleen wel heeeeel goed voorstellen. Ik voel mezelf een stuk mooier, aantrekkelijker, zelfverzekerder, sensueler en dapperder in mijn outfits en ik kan me voorstellen dat iemand daar de boost uit krijgt om de stap te zetten. Net zoiets als iemand die per se eerst een joint of alcohol wilt. Ik vind het niet verstandig en het getuigt niet van de meest evenwichtige persoonlijkheid. Maar ja, hebben we daar niet allemaal een beetje last van?

MT
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Wel bedankt, Miss Teddy voor je antwoord. Het gaat mij ook zo ongeveer. Het is meestal zo veel werk geweest dat dat even moet wachten. Maar ik zie er vaak wel sexier uit en voel me dan dus ook sexier. Wat ik ook leuk vind -- ik weet niet of ik dat hier wel mag vertellen -- is dat als ik er leuk uitzie op de goeie manier, mijn vriendin begint te vrijen. Maar dat vat ik dan ook een beetje op als een compliment voor mijn uiterlijk. Ik geloof dat ik zelf zou kiezen voor alternatief C.
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

Erg opvallend. Ik begrijp dat ook jij incongruent staat tegenover je trava alterego. Ik houd van haar, maar ze stoort me. Ze verrijkt me en dat stoort me. Ze windt me op en dat verafschuwt me. Ik heb daarom ooit besloten er niet te definitief over na te denken met dit soort 'abstracte' onderwerpen. Mijn ervaring is namelijk toch dat het antwoord op zo'n soort vraag met de maand kan veranderen.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Omdat travestie en sex toch een soort taboe is komt er niet veel reactie op geloof ik.
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Waarom mag je als T-girl geen sex hebben en ervan genieten. Het is iets natuurlijks, maar goed heel vaak wordt door de "buitenwereld" travestie en sex in een zin genoemd, je bent op zijn minst homo en een viespeuk. Hoewel dat laatste steeds minder wordt geloof ik.

Ik denk dat optie C voor mij het dichtst in de buurt komt. Ik hou gewoon van sex en kan er in mijn vrouwelijke vorm ook zeker van genieten. Het geeft iets extra's.:P

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Ja, dat idee heb ik ook dat het toch wel een soort taboe is. Kennelijk is er voor de meeste TV's in ieder geval die koppeling dus wel degelijk.

Groet, Kim.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Kim schreef
Het is meestal zo veel werk geweest dat dat even moet wachten
Ik denk er net zo over, de keren dat er bij mij sex is geweest keek ik naderhand in de spiegel en vond de aanblik nu niet erg bemoedigend.
Al de moeite om er goed uit tezien was gedeeltelijk weggevaagd.
Maar ja, je moet jezelf afvragen was het de moeite waard ??

Kus, Carla
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

Carla van Eibergen schreef: Ik denk er net zo over, de keren dat er bij mij sex is geweest keek ik naderhand in de spiegel en vond de aanblik nu niet erg bemoedigend.
Al de moeite om er goed uit tezien was gedeeltelijk weggevaagd.
Maar ja, je moet jezelf afvragen was het de moeite waard ??
Hahaha, met de tranen in mijn ogen kan ik het niet anders dan eens met je zijn. Sorry, maar ik maak er altijd dusdanig veel werk van (en in lagen opgebouwd!) dat ik mezelf nog zie staan: zwarte lipliner op mijn kin, rose lipglitters geplakt op mijn wangen, wimpers alle kanten op gebroken en gekruld, tieten lek en overal rode striemen van de panty- en andere broekjes.

Ik geloof trouwens dat je met dat woord taboe nog een understatement doet. Ik ben van mening dat een overgroot deel van de T's behoorlijk bedrukt en geremd overkomt. Ikzelf schmink me liever niet als ik er geen plezier bij beleef (of het moet werk zijn. Nee, geen prosti!) en ik heb een vrij speelse opvatting bij plezier. Met een wijn spritzer en een dun Vogue-sigaretje, beentjes gevouwen en lipjes getuit naar het plezier van anderen kijken is niks voor mij. Iets niet zeggen of doen uit angst of het wel bij mijn zelfbeeld past (of uit angst van het beeld van anderen), is niet mijn ding.
Ik ben meer iemand van alles zeggen wat ik wil delen. Ik bedoel: ik heb volgens al mijn collegadrags altijd de bushiest bikinilijn van allemaal en dat is omdat ik te lui ben om me consequent op zo'n detail te richten. Niet dat het in dit forum relevant is (alhoewel.... hahaha), maar ik wil aangeven dat we allemaal andere types zijn en veel van ons opvallend geremd en vol van taboes zijn. Please prove me wrong!

Kussies!
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Miss Teddy schreef: Ik geloof trouwens dat je met dat woord taboe nog een understatement doet. Ik ben van mening dat een overgroot deel van de T's behoorlijk bedrukt en geremd overkomt.
...
..., maar ik wil aangeven dat we allemaal andere types zijn en veel van ons opvallend geremd en vol van taboes zijn. Please prove me wrong!

Kussies!
Hallo Miss Teddy,

alle mensen zijn wat bekrompen en beperkt en T*'s dus ook. Ik ben het volstrekt met je eens. Aan de andere kant hebben T*'s het vaak niet zo gemakkelijk en dat remt ook. Als jij het niet bent, des te beter. Maar meisje, weet wel, dat die remmingen er niet zo maar zijn. De natuur heeft ze bedacht om al te wilde acties wat in te dammen.

Groetjes, Kim.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

kim dietrich schreef: Kussies!

Maar meisje, weet wel, dat die remmingen er niet zo maar zijn. De natuur heeft ze bedacht om al te wilde acties wat in te dammen
Daar zijn ze idd in oorsprong voor bedoeld: remming tbv zelfbehoud. Uiteraard heb ook ik remmingen en ken ook ik grenzen. Ik denk alleen dat de lat voor al te wild vaak veeeel te laag gelegd wordt. Een mens heeft een wilde en een rustige zijde, I agree. De wilde kant moet in enige mate geremd worden voor je eigen belang. Still following...

Ik heb het gevoel dat veel T's (en niet alleen T's) alleen een klein deel van hun wilde kant toelaten en dat lijkt mij niet gezond. Ik ben een fan van Twister in grote groepen, lange groepsgesprekken over sex, tikkertje in drag in winkelstraten en paaldansen in verkeersborden. Gewoon omdat het leuk is en je 's avonds thuis het gevoel hebt dat dit weer een dag is dat geLEEFd hebt. Al te wild, tja, volgens veel toeschouwers wel. Maar maakt dat werkelijk iets uit?
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

In verhouding tot gewone mannen zijn T's misschien wel ongeremder. Ze doen toch iets dat nog steeds als vrij taboe wordt gezien.

Maar in wat je zegt, zit wel iets. We zijn misschien wel wat geremd. Maar wat vind je van doorsnee vrouwen? Heb je die wel eens meegemaakt?

Kim
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

kim dietrich schreef:In verhouding tot gewone mannen zijn T's misschien wel ongeremder. Ze doen toch iets dat nog steeds als vrij taboe wordt gezien.

Maar in wat je zegt, zit wel iets. We zijn misschien wel wat geremd. Maar wat vind je van doorsnee vrouwen? Heb je die wel eens meegemaakt?

Kim
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ze hebben zich inderdaad wel over een van de grootste taboes heen gezet, maar ik denk werkelijk dat ze er een hoop remmingen voor hebben teruggenomen.

Ik heb uiteraard een hoop vrouwen meegemaakt en it's true: tis een principe waar de hele maatschappij in meegaat. Ik kan het onmogelijk op T's of mannen afschuiven! Nou is het wel zo dat de T's zich profileren als ruimdenkend en openminded, maar dat vind ik nog best tegenvallen. Het is dezelfde denkbeeldige openmindedheid als die ik in Amsterdam altijd zie. Alles kan en alles mag. Maar dat is enkel omdat ze het al eens gezien hebben en dus niet geshockeerd raken. Echter, zodra je Amsterdam iets nieuws laat zien, schrikken ze zich de pleuris en staan ze nog geshockeerder te kijken dan ze op het platteland van Zeeland gedaan zouden hebben: nog angstiger voor iets nieuws door de veronderstelling dat ze alle nieuws al eens gezien hebben.
T's hebben in mindere mate dan ik net beschreef met hetzelfde idee te maken. Oftewel niet zozeer geremdheid in zichzelf, maar geremdheid naar iets nieuws. Ik twijfel of ik er rechtstreeks mee moet gooien, maar ik doe het toch. Ik merk wanneer ik in de gayscene werk, dat de homo's evenals alle drags en aanwezige T's geschokt en verbijsterd staan toe te kijken naar mijn shows. En niet dat ik met bloed, stront of SM smijt (alhoewel ik wel SM-acts heb hahaha), maar ik sta gewoon te Twisteren of aardappels te schillen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de remmingen zich bij T's vooral uiten bij het zien van iets nieuws. Maar ook het delen van info die niet bepaald vleiend is, shockeert. Ik geloof dat die info vaak cruciaal kan zijn om iemand beter te leren kennen, maar daar ben ik een van de weinigen in. Als je hier de namen en avatars afhaalt, zodat iedereen anoniem kan chatten, krijg je ineens hele andere (en volgens mij prettiger) gesprekken over diepzinniger en pijnlijker onderwerpen die nu niet aangehaald worden. Dat is wat ik bedoel met geremder.

De jongste generatie (waar ik op t moment veel mee werk) is eindelijk de banden van zich af aan het schudden. Helaas gaat dat gepaard met een complete ontsporing links en rechts (o, wat haaaaat ik drugs! 17-jarigen nu al vertiefd aan de amfetaminen...), maar zo begint iedere actieve nieuwegeneratie.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Je hebt een psychologische theorie dat als je mensen op het ene gebied onzekerder maakt ze dat proberen te compenseren op andere gebieden. Mensen streven als het ware naar zekerheid en ze willen nieuwe dingen vermijden. Als je dus nog nooit iets gehoord hebt over travestie of dat nog nooit gezien hebt, kan dat al heel bedreigend werken. Jouw waarneming dat TV's geremder zijn, zou op die manier misschien kunnen kloppen. Iets soortgelijks geldt voor jouw drag act. Een goeie film verloopt altijd langs een weg die men al grotendeels kent.

Kim
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
leontine
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 21:38
Locatie: Zeist

Travestie een must voor sex?

Bericht door leontine »

Na een half jaar afwezigheid was ik eigenlijk niet van plan om direct weer te gaan posten, maar ik kan het in dit geval toch niet laten :)

Voor anderen wil ik niet spreken, maar voor mezelf is het beslist niet een must, maar wel dat ik me als vrouw meer mezelf en compleet voel dat maakt dat ik het liever in travestie zal doen. Maar aangezien sex iets is dat je liefst met meer dan 1 doet, zal de ander zich daar ook in moeten kunnen vinden. En voor mij is het belangrijker dat ik een goed gevoel met mijn partner heb dan dat ik mijn leuter kwijt kan. Dus als puntje bij paaltje komt, liefst wel maar als de partner het liever niet heeft, dan dus maar niet.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Travestie een must voor sex?

Bericht door Frederique_ »

leontine schreef:Na een half jaar afwezigheid was ik eigenlijk niet van plan om direct weer te gaan posten, maar ik kan het in dit geval toch niet laten :)
Welkom terug, ik heb je gemist: ik hoop dat we nog veel van je te lezen krijgen!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie