wie heeft ervaring
Moderator: Moderators
- Tara
- dagelijks aanwezig
3x daags 2x30 cl. oraal innemen.Coco schreef:Per dag een paar liter bier dus
Mogelijke bijwerking op korte termijn: kater
Opheffing korte-termijn bijwerking:
1x30 cl. vòòr het ontbijt of 2x30 cl. ter vervanging van het ontbijt.
Dit middel beïnvloed de rijvaardigheid, tenzij er gereden wordt via spoorstaven of de besturing overgelaten wordt aan een derde, welke vrij is van beïnvloeding t.g.v. bovengenoemde medicatie.
Mogelijke bijwerkingen op lange termijn:
- vergrote lever
- geheugenverlies
Het laatste wordt als positief aangemerkt voor politici en andere criminelen ter verschoning van hun geheugen en geweten, met name bij ondervraging.
Om versnelling van dit effect te bereiken wordt geadviseerd om minimaal 3x daags 2x30 cl. gedistilleerd oraal innemen.
Opheffing lange-termijn bijwerkingen bij:
- vergrote lever: levertransplantatie
- geheugenverlies: bij politieke/criminele carrière niet van belang
(Wat je al niet kan verzinnen na het nodige medicijngebruik)
Groetjes van Dr. Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Ehhh,
1 * daags minimaal 12 * 0,3l * 5 jaar * 365 dagen en nog steeds helemaal geen borstvorming? Dit werkt kennelijk ook niet bij iedereen.
Trouwens ook geen buikje hoor. Maar goed, dat was 20 jaar geleden, als ik het nu zou herhalen zou ik waarschijnlijk wel een buikje krijgen, maar veel eerder gedonder op mijn werk. Of zou ik dat tegen die tijd gewoon vergeten?
1 * daags minimaal 12 * 0,3l * 5 jaar * 365 dagen en nog steeds helemaal geen borstvorming? Dit werkt kennelijk ook niet bij iedereen.
Trouwens ook geen buikje hoor. Maar goed, dat was 20 jaar geleden, als ik het nu zou herhalen zou ik waarschijnlijk wel een buikje krijgen, maar veel eerder gedonder op mijn werk. Of zou ik dat tegen die tijd gewoon vergeten?
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
= ongeveer 6570 liter bier (proost, burp) en dus gewoon te weinig (1314 liter per jaar). Als je dat nou in 1 jaar had gedaan, wie weet.leontine schreef:Ehhh,
1 * daags minimaal 12 * 0,3l * 5 jaar * 365 dagen en nog steeds helemaal geen borstvorming?
Overigens, mocht je van plan zijn het drinken in dit tempo weer op te nemen, laat me ff weten van welke brouwerij je drinkt, want dan koop ik wat aandelen.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Alhoewel dit niet veel met breast gro te maken heeft toch even het volgende. I de krant van afgelopen zaterdag kwam ik volgende tegen
Dit gaat over drop
Er zijn aanwijzingen- geen keiharde bewijzen- dat glycyrrhizinezuur ook positieve invloeden kan hebben. Verschillende onderzoeken melden een velaging van het gehalte testosteron (het mannelijk geslachtshormoon) in het lichaam na het eten van drop. Italiaanse wetenschappers operden vorig jaar dat er wellicht een rol is weggelegd bij de bestrijding van overmatige beharing en onregelmatige menstruatie bij vrouwen.
Dus nog een middel om meer vrouwelijk te worden
O ja zag net dat er ook link bij staat www.food-info.nl
Dit gaat over drop
Er zijn aanwijzingen- geen keiharde bewijzen- dat glycyrrhizinezuur ook positieve invloeden kan hebben. Verschillende onderzoeken melden een velaging van het gehalte testosteron (het mannelijk geslachtshormoon) in het lichaam na het eten van drop. Italiaanse wetenschappers operden vorig jaar dat er wellicht een rol is weggelegd bij de bestrijding van overmatige beharing en onregelmatige menstruatie bij vrouwen.
Dus nog een middel om meer vrouwelijk te worden
O ja zag net dat er ook link bij staat www.food-info.nl
Credendo Vides
- Tara
- dagelijks aanwezig
[quote="CocoWat is er met je ambities ten aanzien van kasteelvrouwe gebeurd ?[/quote]
Ach, mijn vermogen gaat nu zitten in bier en drop.
Helaas bestaat mijn favoriete witbier niet meer (Witte Raaf), maar Hoegaarden gaat ook wel en ik ben gek op drop.
Volgens mij helpt het wel wat, maar nu beginnen mijn kleren erg krap te zitten (schrik!!!) en ik wil toch niet overnieuw beginnen met mijn garderobe .
Misschien moet ik een goede verhouding zien te vinden tussen bier, drop en fitness (en dus ook nog eens fitnessapparaten gaan kopen).
Een kasteel wordt zo wel een onbereikbaar doel.
Misschien is er wel één te kraken of hebben ze een vacature in het Muiderslot.
Ach, mijn vermogen gaat nu zitten in bier en drop.
Helaas bestaat mijn favoriete witbier niet meer (Witte Raaf), maar Hoegaarden gaat ook wel en ik ben gek op drop.
Volgens mij helpt het wel wat, maar nu beginnen mijn kleren erg krap te zitten (schrik!!!) en ik wil toch niet overnieuw beginnen met mijn garderobe .
Misschien moet ik een goede verhouding zien te vinden tussen bier, drop en fitness (en dus ook nog eens fitnessapparaten gaan kopen).
Een kasteel wordt zo wel een onbereikbaar doel.
Misschien is er wel één te kraken of hebben ze een vacature in het Muiderslot.
De wereld is toch plat.
Ehhh, dat is dan dus 2,5 kratje Grolsch per dag??? Als ik dat een jaartje volhou dan heb ik zeker een dikke pens alleen al door m'n lever.Joanna_ schreef:= ongeveer 6570 liter bier (proost, burp) en dus gewoon te weinig (1314 liter per jaar). Als je dat nou in 1 jaar had gedaan, wie weet.leontine schreef:Ehhh,
1 * daags minimaal 12 * 0,3l * 5 jaar * 365 dagen en nog steeds helemaal geen borstvorming?
Overigens, mocht je van plan zijn het drinken in dit tempo weer op te nemen, laat me ff weten van welke brouwerij je drinkt, want dan koop ik wat aandelen.
Liefs, Leontine
Tja, we hebben het hier over bier/ pils en niet over dat slap aftreksel uit het oosten des lands.leontine schreef:
Ehhh, dat is dan dus 2,5 kratje Grolsch per dag??? Als ik dat een jaartje volhou dan heb ik zeker een dikke pens alleen al door m'n lever.
Die dikke pens daar draait het volgens mij nou net om: Zou het zo kunnen zijn dat als je het bier/pils drinkt terwijl je op je kop staat (en dat moet vanzelf lukken met 2 1/2 krat per dag) het vet zich niet op je pens maar op je borst af zet (zwaartekracht-effect of zo)? Anders is het een kwestie van langzaam aan omhoog masseren. Dat van die dikke lever valt overigens best mee. Kwestie van stug doorzuipen, dan verschrompelt ie vanzelf (en kleur je lekker geel).
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Ik geloof dat ik toch maar pas voor deze aanpak. Mocht ik ooit de moed opbrengen om toch voor mijn eigen borsten te gaan, dan toch maar een combi van hormonen en hop-extract.Joanna_ schreef:Dat van die dikke lever valt overigens best mee. Kwestie van stug doorzuipen, dan verschrompelt ie vanzelf (en kleur je lekker geel).
Liefs, Leontine
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: