hallo allemaal,
ik zit met de volgende situatie en vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft
Een vriend van mijn partner en mij heeft aangegeven het nu toch wel leuk te vinden dat mijn partner in rokjes e.d loopt en geinteresseerd er in is, en zelfs al een het ondergoed van zijn vriendin aan te hebben gehad.
Zijn vriendin wil hem al een tijdje steeds opmaken, om de een of andere reden. Weet ook niet helemaal wat ik daar van moet denken.
Nu ben ik bang dat wij straks verwijten krijgen.
Weet eigenlijk niet helemaal wat ik met de situatie aan moet.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
geinteresseerde vrienden
Moderator: Moderators
geinteresseerde vrienden
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
Re: geinteresseerde vrienden
ervaring ermee heb ik niet maar ik denk er dit over:smelanie schreef:Nu ben ik bang dat wij straks verwijten krijgen.
Weet eigenlijk niet helemaal wat ik met de situatie aan moet.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
wat kunnen ze je verwijten? jullie dwingen hen toch niet?
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Wij zeiden vroeger altijd;Go f**ck a duck.Sinds ik dat gedaan heb ben ik travi!.................en ik leg eieren!!!
Effe waggelen ,ben zo terug!
Effe waggelen ,ben zo terug!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
-
- dagelijks aanwezig
Beste Smelanie,
Hoewel ik geen ervaring met julie situatie heb, kan ik me voorstellen dat jullie vrienden op de een of andere wijze willen experimenteren met travastie. althans zo komt het op mij over.
Je zou ze natuurlijk eens kunnen polsen wat nu de achterliggende gedachte is. Als je denkt dat het voor jullie zelf negatief uitpakt, zou ik me van een menig onthouden en het geheel aan hen zelf overlaten en ze zelf laten ervaren wat travestie eigenlijk is.
groetjes,
Franscien
Hoewel ik geen ervaring met julie situatie heb, kan ik me voorstellen dat jullie vrienden op de een of andere wijze willen experimenteren met travastie. althans zo komt het op mij over.
Je zou ze natuurlijk eens kunnen polsen wat nu de achterliggende gedachte is. Als je denkt dat het voor jullie zelf negatief uitpakt, zou ik me van een menig onthouden en het geheel aan hen zelf overlaten en ze zelf laten ervaren wat travestie eigenlijk is.
groetjes,
Franscien
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Gelukkig ben jij wat serieuzer dan ik Francien,maar je hebt helemaal gelijk,wij zijn als mensen altijd verantwoordelijk voor onze eigen daden.
Dus die anderen mensen zijn veranwoordelijk voor hun eigen daden,Smelanie.Lekker daar laten,zou ik ook wat meer moeten doen.
Scheelt een hoop problemen die niet eens van een mens zelf zijn.
Helpen kan geen kwaad maar mag nooit ten koste gaan van jezelf,anders kun je diegene die echt je hulp nodig hebben nooit de voledige kwaliteit geven.
Dus die anderen mensen zijn veranwoordelijk voor hun eigen daden,Smelanie.Lekker daar laten,zou ik ook wat meer moeten doen.
Scheelt een hoop problemen die niet eens van een mens zelf zijn.
Helpen kan geen kwaad maar mag nooit ten koste gaan van jezelf,anders kun je diegene die echt je hulp nodig hebben nooit de voledige kwaliteit geven.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.