Hoe vaak doen jullie het?

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe vaak kleden jullie je om?

Elke dag
9
20%
2 a 3 keer per week
7
16%
4 a 6 keer per week
3
7%
1 keer per week
8
18%
1 a 2 keer per maand
14
32%
minder dan 1 keer per maand
3
7%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Hoe vaak doen jullie het?

Bericht door Joyce_ »

Hallo dames,

Misschien is deze vraag al eens gesteld in dit forum, maar ik kon 'm met de zoek niet vinden.

Ik ben benieuwd hoe vaak jullie ruimte geven aan je TV/TG-gevoelens. Als je IRL als man leeft, hoe vaak kleden jullie je dan om?

Groetjes,

Joyce
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mijn keuze staat er niet tussen:

'nooit, ik doe alleen alsof maar in werkelijkheid heb ik een baard en het enige vrouwelijke kledingstuk wat ik ooit heb aangehad is een slipje' ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi hoi,

Eh! ..... Steeds meer! Het komt er bij mij op neer dat ik hier thuis toch wel voor 80 % van de tijd als vrouw erbij loop.

Elke dag dus!


Female groetjes! :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Toen ik de poll voor het eerst las, dacht ik: heb ik het wel goed gelezen? Blijkbaar wel...

Ik leef voor het grootste deel als vrouw, op mijn werk loop ik er nu nog even androgyn bij. In die zin kun je zeggen dat ik het meerdere keren per dag doe, hoewel de verschillen niet zo heel groot zijn.
Maar dat continue wisselen begint mij aardig de keel uit te hangen, dus eind december doe ik het nog slechts een keer: voor altijd. :D

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Mijn keuze staat er niet bij, aangezien ik me nooit meer omkleed :lol: .

Ik heb zelfs bijna alle kleding uit mijn verleden al de deur uitgedaan. Er rest nog 1 zak met wat restanten; deze staat te wachten tot de volgende inzamelingsactie op de school van mijn dochter.
Maar ik heb nu misschien nog wel meer kleding dan een jaar terug.
Uiteindelijk moet je niet steeds in hetzelfde lopen he.

Kitty, ik heb nog 1 vraagje.
Waarom begin je niet volgende maand, of volgende week, of morgen?
Uiteindelijk moet je er toch een keer "doorheen"
Ik had voor mezelf ook een datum gesteld, maar werd steeds ongeduldiger naarmate die dichterbij kwam. Maar bij mij had het vnl. te maken met mijn dochter die het er erg moeilijk mee had.
Cyn.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoi, Cynthia,

Oke, even een beetje off-topic:

De reden voor die datum is simpel: rond die tijd is het overgrote deel van de baardepilatie voltooid en krijg ik echthaar exensies aangemeten. Dat zijn voor mij de twee belangrijkste aspecten, omdat dat direct zichtbaar is. Over andere zaken zoals logopedie en hormonen hoef ik me geen zorgen te maken - dat loopt wel. Ook andere dingetjes die ik graag nog gewijzigd zou willen hebben zijn nu nog even niet van belang.

Nee, hoor, ik hoef er niet doorheen. Ik ben er al klaar voor. En in dat opzicht kan het ook morgen, hoor. Maar ik vond het ook wel een leuk begin van het nieuwe jaar :wink:

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Dit is het aantal keren dat je zou willen of het aantal keren dat je daadwerkelijk kan ? (wat dat betreft is de vraag groter dan het aanbod bij mij op dit moment...)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Sommige weken twee of zelfs drie keer, andere weken helemaal niet, dus gemiddeld wekelijks één keer. Ik zou wel vaker willen maar de praktijk van alle dag staat dat om allerlei redenen niet toe.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi allemaal,

Nog even een toelichting op mijn vraag. Ik heb 'm gesteld vanuit mijn eigen ervaringen als 'closet TV'. De TG/TS-en onder ons zullen zich dan ook niet zo aangesproken voelen door mijn formulering. Maruscha, Kitty en Cynthia, ik hoop dat ik jullie niet voor het hoofd heb gestoten. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Als er een apart Travestie-forum was geweest naast de Transgenderisme en Transseksualiteit forums (fora?), dan had ik het daar kunnen plaatsen.
mireille schreef:Dit is het aantal keren dat je zou willen of het aantal keren dat je daadwerkelijk kan ? (wat dat betreft is de vraag groter dan het aanbod bij mij op dit moment...)
Dat is wel een mooie aanvulling waar ik niet aan gedacht heb. Bij mij is de vraag nu ook groter dan het aanbod.
Mireille, wat is bij jou de reden dat er minder aan toekomt dan je zou willen? Ik zelf heb nogal last van uitstel-gedrag, vreemd eigenlijk als ik bedenk dat ik me achteraf altijd een stuk beter voel.

Groetjes,

Joyce
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Joyce_ schreef:Hoi allemaal,

Nog even een toelichting op mijn vraag. Ik heb 'm gesteld vanuit mijn eigen ervaringen als 'closet TV'. De TG/TS-en onder ons zullen zich dan ook niet zo aangesproken voelen door mijn formulering. Maruscha, Kitty en Cynthia, ik hoop dat ik jullie niet voor het hoofd heb gestoten. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Als er een apart Travestie-forum was geweest naast de Transgenderisme en Transseksualiteit forums (fora?), dan had ik het daar kunnen plaatsen.
Oh, je hebt mij zeker niet voor het hoofd gestoten hoor - ik begreep best wel dat deze vraag niet bedoeld was voor mij of andere 'fulltimers'. Maar dat wil niet zeggen dat TG'ers er niet op zouden kunnen reageren, want het 'stikt' hier werkelijk van TG'ers die niet of nauwelijks aan omkleden toekomen. Net zoals er ook genoeg TS'en zijn die nog helemaal als man leven. Wat dat betreft denk ik dat deze poll wel degelijk voor alle 3 de groepen van toepassing is.

Wat betreft een apart TV-gedeelte, ben ik helemaal met je eens. Mits dit wel echt alleen voor TV's is bedoeld, en niet zoals het 'afgesloten' TG gedeelte voor iedereen die de moeite neemt een mailtje te sturen :roll:.

Het zou i.i.g. niet mogelijk moeten zijn voor iemand om voor alle 3 de afgesloten kamers toegang te hebben (travestie.org moderators uitgesloten natuurlijk, al is het wel een vreemde zaak als die op persoonlijke titel in een niet voor hun bestemde kamer gaan mee discussieren, maar goed ..)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hai, Joyce,

Mij heb je ook niet gekwetst of zo, hoor. Ik had de vraag alleen niet goed gelezen, bleek naderhand (lezen, Kitty, goed lezen! hihi!!! :lol: ) want ik had het stukje "IRL als man" over het hoofd gezien...

Over een apart travestie forum naast het huidige TG en TS forum: dat had ik al eens geopperd. (zie: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3177)


Liefs,

Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Zal ik mij dan ook even verontschuldigen Joyce?
Als er iemand is die zich gekwetst moet voelen ben jij het toch?
Zet je een pollop voor TV's, dan gaan anderen er mee aan de haal die er eigenlijk niets mee te maken hebben.
Dus hoef jij je nergens voor te excuseren!
Cyn.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Wat zijn jullie toch een schatten :) En gekwetst ben ik zeker niet, hoor.

Voor jullie is er misschien een moment geweest zijn dat je juist het aantrekken van een mannelijke outfit als omkleden zag. Is er zo'n mijlpaal in jullie leven geweest?
Ook het moment dat je de laatste zak met mannenkleding weggooit lijkt me geweldig.

Over de poll: erg veel verschillende antwoorden tot nu toe. Zou van iedereen wel willen weten of het genoemde aantal veel afwijkt van wat je echt zou willen.

Veel liefs,

Joyce
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Mijn antwoord staat er niet tussen:

NOOIT is het aantal keer dat ik mij omkleed of make-up opdoe...

Ik ben gewoon te onzeker en perfectionistisch om dat nu te doen; het zou voor mij allemaal een vlag op een modderschuit zijn.
Wel heb ik lang haar, twee oorbellen, een gelasered gezicht, een onthaard lichaam en draag ik 'geslachtsloze' kleding. En omdat ik hormonen slik en mijn testikels zijn verwijderd is mijn huid toch ook wel zachter en gladder dan de gemiddelde man/ jongen. Ook gebruik ik alleen maar cosmeticaproducten uit de 'vrouwenlijn'. Dus op zich heb ik ook weer niet echte mannelijkheid in mijn leven.
Na de operaties aan mijn gezicht denk ik dat ik het zeker ga doen want ik wil het wel heel graag.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Jamie,

Als je al zoveel gedaan hebt aan vervrouwelijking van je lichaam, hoe kan je dan in godsnaam nog onzeker zijn? Ben je 1,95 m.? Zo niet dan is het enige wat je tegen houdt, lijkt mij, je eigen angst. En die is eenvoudig te overwinnen.

groetjes,

Monica
Plaats reactie