Hoe vaak doen jullie het?

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe vaak kleden jullie je om?

Elke dag
9
20%
2 a 3 keer per week
7
16%
4 a 6 keer per week
3
7%
1 keer per week
8
18%
1 a 2 keer per maand
14
32%
minder dan 1 keer per maand
3
7%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Nou, da's toevallig dat je dat zo raadt! Ik ben inderdaad (bijna ) 1,95... 1,93 om precies te zijn. Mijn lengte heb ik dus niet mee. Dat motiveert me wel extra om tot het maximum te gaan met de mogelijkheden tot vervrouwelijking.
enjoy-
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 17:30

Bericht door enjoy- »

Nu het kan, bijna dagelijks. Voelt goed aan ook nog. Natuurlijk kan het niet altijd en daar houd ik rekening mee dan, Alleen naaar buiten toe, ga ik nog niet, naar een t-avond zal ik wel gaan alleen, maar das dan toch anders.

Joy
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Jamie schreef:Ik ben gewoon te onzeker en perfectionistisch om dat nu te doen; het zou voor mij allemaal een vlag op een modderschuit zijn.
Hoi Jamie,

Misschien een tip om je onzekerheid te overwinnen: maak een afspraak voor een makeover-sessie bij Cassandra van http://www.transdreams.nl. Je zult versteld staan hoe je eruit kan zien. Het is niet goedkoop maar het kan je zelfvertrouwen en zelfbeeld een flink stuk in de goede richting brengen.

Liefs,

Joyce
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Joyce_ schreef: Hoi Jamie,

Misschien een tip om je onzekerheid te overwinnen: maak een afspraak voor een makeover-sessie bij Cassandra van http://www.transdreams.nl. Je zult versteld staan hoe je eruit kan zien. Het is niet goedkoop maar het kan je zelfvertrouwen en zelfbeeld een flink stuk in de goede richting brengen.

Liefs,

Joyce
Hai Joyce,

Hartstikke lief dat je met me meedenkt maar ik kan best okay make-up aanbrengen en ik heb al lang haar en vrouwenkleding kan ik gewoon kopen natuurlijk; daar gaat het ook niet om; de botstructuur van mijn gezicht is nog zo mannelijk dat dit niet met even met make-up weg te poetsen is zonder dat je blijft zien dat ik geboren ben als jongen.

xxx

Jamie

P.s. Ik ben trouwens een transseksueel en geen travestiet; ik wist niet of dat wel duidelijk was...
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Jamie,

Ik had wel begrepen dat je TS bent, maar niet wat je ervaring met make-up was.
Mijn idee van even over de drempel helpen is dan ook niet zo op jou van toepassing.
Sta je op een wachtlijst voor een gezichtsoperatie? De voorbeelden die ik wel eens op internet heb gezien, tonen wel spectaculaire resultaten.
Spannend voor je. Veel sterkte,

Joyce
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Joyce_ schreef:Jamie,

Ik had wel begrepen dat je TS bent, maar niet wat je ervaring met make-up was.
Mijn idee van even over de drempel helpen is dan ook niet zo op jou van toepassing.
Sta je op een wachtlijst voor een gezichtsoperatie? De voorbeelden die ik wel eens op internet heb gezien, tonen wel spectaculaire resultaten.
Spannend voor je. Veel sterkte,

Joyce
Neenee, ik sta niet op een wachtlijst (FFS-Facial Feminization Surgeries worden niet vergoed).

Het is voor mij een kwestie van mijn oude schuld aflossen en ik krijg wat financiële support van mijn ouders en dan denk ik dat ik volgend jaar het wel kan betalen... (Gaat ongeveer €10.000-€15.000 kosten...)

xxx

Jamie
Plaats reactie