Schoenmaat travestieten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw schoenmaat?

<38 of 38
1
0%
39
4
2%
40
13
6%
41
35
17%
42
54
26%
43
35
17%
44
22
11%
45
24
12%
46
19
9%
 
Totaal aantal stemmen: 207

in-sanne-ty
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: za mar 01, 2003 0:02

Bericht door in-sanne-ty »

Wanneer zou de eerste chirurg met een voetverkleinende operatie komen...
Dat zou echt ideaal zijn met mijn maar 42/43 tov lengte 1,75
Gebruikersavatar
Caroline B
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: di nov 18, 2003 10:44
Locatie: Arnhem

Re: Schoenmaat travestieten

Bericht door Caroline B »

miss_tessy schreef:Zou het kunnen dat er een klein verband is tussen lichaam en geest?
Klein verband? Tot de dood zijn ze onafscheidelijk. en daarna.....
Ik weet zeker dat het lichaam de geest beinvloed, maar andersom is moeilijker aangezien het lichaam minder flexibel is als de geest. In je gedachten spring je zo van man naar vrouw zijn, maar het lichaam verander je niet zo maar even.
Maar jij denkt dat er een verband is tussen je lichaamsbouw en je innerlijk. een interessante vraag. Uit de poll blijkt dat de meeste maat 42 hebben. Wat de gemiddelde Nederlandse man voor maat heeft weet ik niet. Daar zou je het toch mee moeten vergelijken.
Je relateert de bouw van iemand met de schoenmaat, eigenlijk ben ik ook benieuwd naar de afmetingen van het geslachtsapparaat. Die van mij is in ruste namelijk zo klein als een smurf. Als ik bij koud weer gesport heb kan ik hem maar met moeite terug vinden. Mijn hele leven vraag ik me al af of dat iets met mijn vrouwelijke gevoelens te maken heeft.

Overigens betekent dit niet dat wanneer je wat forser gebouwd bent dat je minder vrouwelijk bent. Dit om misverstanden te voorkomen.

Ik heb maat 41 vrouwenmaat, maar mijn sportschoenen zijn 43. Dat zegt misschien wel iets over het 'macho gehalte'. Een vrouw wil een zo klein mogelijke maat hebben en een sportieve man wil zo groot mogelijk lijken. Zo worden we op verzoek bedonderd.
Caroline
Alexistv
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 9:06
Locatie: Haarlem
Contacteer:

leuke poll

Bericht door Alexistv »

Ik wil allereerst even kwijt dat ik het een leuke poll vindt.

Mijn maat is 43 en ja zoals Caroline B. schreef is ook bij mij de maat bij vrouwenschoenen 1 tot soms 2 maten kleiner. Zeer handig!! Geeft mij veel voldoening bij het shoppen!!!! :D

Liefs, Alexis
I'll always try everything at least once!
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Geluksvogels!!!!! :wink:

Ik moet het doen met een maat 46 en dat is een GROOT probleem voor wat de damesschoen betreft. Ik heb met enige moeite een paar pumps kunnen bemachtigen en ik moet zeggen dat ik er aardig mee overweg kan. Kleine passen en niet te snel lopen dan gaat het prima.

Maar om een paar andere schoenen met bijvoorbeeld een brede hak of laarzen te kopen is een totaal ander verhaal.

De pumps heb ik bij ROHEKO gekocht, maar wanneer je hun website bekijkt is er in maar 46 veel kinky en weining casual te vinden. Jammer. Ook bij de andere winkels is er veel moois, maar niet in maatje 46.

misschien weten jullie een adres (liefst in het noorden van het land) waar je terecht zou kunnen.
miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Bericht door miss_tessy »

in-sanne-ty schreef:Wanneer zou de eerste chirurg met een voetverkleinende operatie komen...
Dat zou echt ideaal zijn met mijn maar 42/43 tov lengte 1,75
Voetverkleinende operaties bestaan al, maar op meer dan een maat vermindering hoef je niet te rekenen...
Live, and let live!
Sophie
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do okt 06, 2005 18:18

Bericht door Sophie »

Leuke poll. Ik heb maat 41, maar pas in 40 als de hak niet te hoog is. Vorige week 39 met een open hiel geprobeerd, maar dat was net te krap...

Groetjes
Sophie
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Grote schoenen.

Bericht door Bea-Smit. »

Francien schreef::Geluksvogels!!!!! :wink:

Ik moet het doen met een maat 46 en dat is een GROOT probleem voor wat de damesschoen betreft. Ik heb met enige moeite een paar pumps kunnen bemachtigen en ik moet zeggen dat ik er aardig mee overweg kan. Kleine passen en niet te snel lopen dan gaat het prima.

Maar om een paar andere schoenen met bijvoorbeeld een brede hak of laarzen te kopen is een totaal ander verhaal.

De pumps heb ik bij ROHEKO gekocht, maar wanneer je hun website bekijkt is er in maar 46 veel kinky en weining casual te vinden. Jammer. Ook bij de andere winkels is er veel moois, maar niet in maatje 46.

misschien weten jullie een adres (liefst in het noorden van het land) waar je terecht zou kunnen.[/quote]

Lieve Francien,
in het noorden van het land zit in Niekerk de FA Vos en die heeft dames schoenen tot maat 47. En misschien komen ze de eerst volgende TenT te Groningen.

Ikzelf heb maat 44/10 en ook die zijn niet in iedere winkel te koop. Nu was ik in de Dominicaanse Republiek en kwam in een grote winkel en daar hadden ze ook dames schoenen. MAAT 10/11. En mooie schoenen pumps houten modelletjes en ga maar door. Met hakken van ongeveer 8 cm. Ik dacht daar neem ik een flink aantal paren van mee. Wat bleek????
De maten waren Amerikaanse maten dus maat 41/42. Wat voelde ik mij bedrogen..

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Miss Teddy
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 04, 2004 10:44
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Miss Teddy »

Ik heb maat 43, maar als de schoen ECHT mooi is en er is geen kleinere, loop ik ook op 41 t/m 45... Is n kwestie van teentjes krommen of juist vullen met wc-papier. Moet je niet langer dan 2 uur op je schoenen lopen en dan anderen aantrekken, maar dat is ook een van de redenen waarom ik voor een avondje stappen 3 paar schoenen bij heb (en 3 outfits, en 3 pruiken, als ik ze al draag, hahaha).
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Grote schoenen.

Bericht door Lisa met een S »

TV-Bea schreef:Nu was ik in de Dominicaanse Republiek en kwam in een grote winkel en daar hadden ze ook dames schoenen. MAAT 10/11. En mooie schoenen pumps houten modelletjes en ga maar door. Met hakken van ongeveer 8 cm. Ik dacht daar neem ik een flink aantal paren van mee. Wat bleek????
De maten waren Amerikaanse maten dus maat 41/42. Wat voelde ik mij bedrogen..
Tja, was een beetje voor de hand liggend, dat de Dominicaanse Republiek eerder amerikaanse maten zou handhaven dan engelse.

Maar wat heb je gedaan met de schoenen, dan?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Grote schoenen.

Bericht door Bea-Smit. »

Lisa met een S schreef:
TV-Bea schreef:Nu was ik in de Dominicaanse Republiek en kwam in een grote winkel en daar hadden ze ook dames schoenen. MAAT 10/11. En mooie schoenen pumps houten modelletjes en ga maar door. Met hakken van ongeveer 8 cm. Ik dacht daar neem ik een flink aantal paren van mee. Wat bleek????
De maten waren Amerikaanse maten dus maat 41/42. Wat voelde ik mij bedrogen..
Tja, was een beetje voor de hand liggend, dat de Dominicaanse Republiek eerder amerikaanse maten zou handhaven dan engelse.

Maar wat heb je gedaan met de schoenen, dan?

Lisa
Lieve Lisa uiteraard heb ik geen schoenen/pumps meegenomen die mij te klein zijn.
Ik kijk nu wel hier voor 1 paar nieuwe schoenen/laarzen.
Ben afgelopen zaterdag bij Wessels geweest en die hebben een aardige voorraad. Maar ik ben blijkbaar te kieskeurig. Heb dus nog niets gekocht.

groetjes Bea,
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

mijn schoen/pumps maat is 46 groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

maat 40 en ik ben 1.74
Wat ben ik daar blij mee...

Een andere leuke poll, wat is je bh-maat?
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

maat 41/42,verschild per schoen/pump/laars.

BH-cup,eehh,met of zonder siliconenborsten? :lol:

Zonder:80A :roll:
Met 85B :P
i love my dresses.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

JeanineO schreef:BH-cup,eehh,met of zonder siliconenborsten? :lol:

Zonder:80A :roll:
Met 85B :P
Jeanine

Kun jij uitleggen welk merk protheses jij hebt? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Het is volgens mij heel bijzonder als je onderwijdte toeneemt met protheses. De onderwijdte meet je namelijk onder je borsten, en dat verandert toch niet met het dragen van protheses?
Cyn.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Cynthia schreef: De onderwijdte meet je namelijk onder je borsten, en dat verandert toch niet met het dragen van protheses?
Hoi Cynthia,
Zo veel verschil zit er toch niet tussen 80 of 85,
Bij mij passen 75 en 80,
75 zit strakker dan 80, door een prothese veranderdt je onderwijdte niet dat is waar.
Maar de ene bh is de andere niet en dan kan je beter een wat grotere hebben.
Groetjes,
Derya
Plaats reactie