Travestie en computers/wiskunde

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Nou, ik zit er tot over m'n oren in (de ie T, heb er ook een graad in).. ben linkshandig en altijd al meer van thee gehouden dan koffie...
Ik kon wel redelijk wiskunde maar nu heb ik al moeite met een staartdeling ? (daar heb ik toch een computer voor, niet dan ?)

Dus tja...

statistiek vind ik eigenlijk ook wel mooi :P
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

mireille schreef:Nou, ik zit er tot over m'n oren in (de ie T, heb er ook een graad in).. ben linkshandig en altijd al meer van thee gehouden dan koffie...
Ik kon wel redelijk wiskunde maar nu heb ik al moeite met een staartdeling ? (daar heb ik toch een computer voor, niet dan ?)

Dus tja...

statistiek vind ik eigenlijk ook wel mooi :P
Zijn we (of i.i.g. ik) natuurlijk wel benieuwd welke graad ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Een Beta-student ben ik nooit geweest. Ik had altijd een hekel aan wiskunde, maar kon nog redelijk meekomen. Heel toevallig ben ik in de industriële automatisering terecht gekomen. Een andere baan in de techniek zou helemaal niks voor me zijn geweest. Mijn collega's reageerden overigens afwijzend toen een vacature vervuld zou gaan worden door een vrouwelijke software-engineer. Ze moesten eens weten. :wink:

O ja. Ik ben ook linkshandig. :D

Edith
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Maruscha schreef: Zijn we (of i.i.g. ik) natuurlijk wel benieuwd welke graad ;)
Nieuwsgierig ?

Zo'n vrijgezellige graad ;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

ik ben nu 26 jaar werkzaam in de IT en ook nog rechtshandig
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

mireille schreef:
Maruscha schreef: Zijn we (of i.i.g. ik) natuurlijk wel benieuwd welke graad ;)
Nieuwsgierig ?

Zo'n vrijgezellige graad ;)
Ach arme .. houdt moed, ook voor jou loopt er iemand rond hoor!

Nee hoor, begrijp je, heb er zelf ook zo een (en omdat ik precies in de overgangsfase ben afgestudeerd heb ik officieel ook nog eens 'ing' voor mijn naam staan. Twee nutteloze titels voor de prijs van een! Hoera!
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Tja, ik hang weer eens ergens tussenin.
Op school was ik in geen enkel vak een uitblinker.
Dat maakte het ook erg lastig om een richting te kiezen.
Het is wel techniek geworden, maar eigenlijk ben ik liever creatief bezig.
Daarbij is een PC soms wel een nuttig hulpmiddel.
Ik kan me heel goed redden op een PC, maar als het ding kuren krijgt zie ik er tegenop om er wat aan te doen.
Ik ben bang dat ik meer ellende zal veroorzaken dan ik oplos.
Het liefst koop een PC die alles kan wat ik wil en dan zonder problemen.
Een auto koop je toch ook niet om er onderweg aan te moeten prutsen?
Knutselen gaat me wel redelijk goed af.
Maar dan doe ik het alleen als het echt nodig is.
Talen interesseren me wel en ik hoop toch weer eens tijd te krijgen om wat talen te leren en ook wat bij te schaven.
En verder ben ik linkshandig.
Mijn computermuis gebruik ik rechtshandig, maar dan linkshandig ingesteld.
Links heb ik eens last van mijn arm gekregen.
Het voordeel is nu wel dat ik links het toetsenbord gebruik en dat werkt voor mij erg vlot in combinatie met de muis, o.a. bij het maken van tekeningen.

Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Rechtshandig en meer een prutser en klusjesman/vrouw dan een handige en grage prater. Wiskunde enzo okay, talen niet mijn liefste. Computers zijn toch wel heel handig gereedschap.

Groet, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hm, ik ben rechtshandig en ik ben een zorgkutje... :roll:

Was ik goed in Mathematics?? Uhm, nou laat ik zeggen dat ik niet wist hoe SNEL ik het moest laten vallen toen ik naar 4 havo ging....

Wat voor plaats moet ik nu innemen in jullie nieuw op te zetten bedrijfje?? :cry: :cry: Ik kan jullie natuurlijk niet gaan verschonen en gemalen maaltijden in jullie snaveltjes gaan schuiven....

Wc's schoonmaken dan maar?? :)
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Jamie,

We hebben vast nog wel een mental coach nodig. Iets voor jou?
Of receptie maar dat wil ik zelf ook al :wink:

Groetjes,

Joyce
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Het kan natuurlijk ook zijn, dat mensen uit de IT of andere affiniteit met computers eerder de weg vinden naar dit forum.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat travestie onder technisch georienteerde mensen relatief meer voorkomt. Een verklaring hiervoor kan ik mij echter niet meer herinneren. Misschien was die er ook niet bij.

Dorothy[/img]
A candle loses nothing by lighting another candle.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi,

er posten hier maar een paar procent van het totaal aantal "leden" ik houdt het erop dat de anderen allemaal in de bouw zitten :-? , onzin ja natuurlijk - net zoals travestie :D en het IT :D gebeuren iets met elkaar temaken zouden hebben.

Geloof je het niet :cry: ,ga maar eens naar een goed bezochte T&T avond en je vindt er alle soorten en smaken (o.a. wat beroepen betreft). :roll:

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

Ik herken dit helemaal. Maar toch schijn ik meer aanleg te hebben voor talen. Hier schijn ik niet zo veel moeite voor te moeten doen.

Wiskunde, quantum mechanica, thermische dynamica, kunstmatige intelligentie, robotica, trekken mij wel erg aan, maar het wilt niet zeggen dat ik er heel goed in ben. Ik moet er echt heel erg hard voor werken.

Ik studeer elektronica omdat ik een paar jaar geleden eindelijk tot de conclusie kwam dat het toch niets werd met boeken over deze richtingen als je niet eens VWO hebt.

Daar heb ik ook altijd van gebaald. Op mijn werk ben ik een jongen tegen gekomen die KI studeert en ben nu vreselijk verliefd op die gast. Als hij het niet zou studeren, weet ik niet of ik zo weg van hem zou zijn. Ik ben nu 1 dag weg bij het bedrijf en ik heb hem het hele weekend in mijn dromen gezien. Ik ging met vrienden naar Scheveningen en Noordwijk, kocht een T-shrit van QS met Artificial Intelligence op de mouw. Owww he is so near me.......Misschien is het geen verliefdheid, maar een obsessie.

Maar goed laat ik on topic blijven.
Hendrika_TG
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 09, 2004 0:15
Locatie: omgeving Drachten

wiskunde/computers

Bericht door Hendrika_TG »

Ik heb niet veel met wiskunde op, maar kan wel weer redelijk goed overweg met computers en netwerken aanleggen. Verder was ik zeer blij met mijn talen pakket op de mavo. Dit ging van een leien dakje. Dat was me met wiskunde zeker niet gelukt. verder ben ik rechts en linkshandig. Is altijd makkelijk!

Hendrika
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ja, toch zit er hier ook een veredelde bouwvakker tussen. Ik heb een hekel aan talen, zijn niet exact genoeg. Ben dus een echte techneut. Ik heb de afdelig bouwkunde gehad van de UTS en mag misschien ing voor mijn naam zetten. Heb daarna in een toezichthoudende functie met de echte bouw wegenbouw en cultuurtechniek te maken gehad. Later kwam eruiteraard die computer erbij en daar kan ik aardig mee overweg.
Maar overal dan in de rekenprogramma's.
Ik kan zelf ook veel van de werkzaamheden op bovenstaande gebieden uitvoeren. Ben bijna links en rechtshandig.

Je ziet het zijn niet alleen tikpoezen bij de T

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie