Welke hormoon pil kun je slikken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

JackyTheStripper
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 01, 2005 11:12

Welke hormoon pil kun je slikken

Bericht door JackyTheStripper »

Ik wil graag een hormoon pil slikken om wat meer dikkere dijen te krijgen.
Alleen borsten liever niet. Is er een pil die het onderhuids vet waat meer aanzet maar niet de borsten laat groeien?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nee, er is geen pil, die alleen de dijen dikker maakt....hormonen zijn chemische verbindingen, die op receptroren in elke cel werkzaam invloed hebben, je kunt ermee dus niet alleen bepaalde regionen van je lichaam laten groeien, het is alles of niets.......als je alleen dikkere dijen wilt door hormonen, zal je dus later je borsten chirurgisch laten moeten verwijderen, helaas......

......let op, dat door toediening van hormonen, je libido en zin in seks achteruit kan gaan......

Groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Zoals Mara al schreef is het met hormonen niet mogelijk om slechts een bepaalde plaats onder handen te nemen.

Ik heb nog even voor je gezocht om op andere manieren aan dikkere dijen te komen. Je zou b.v. meer vet kunnen kweken door meer te eten dan je lichaam verbrand. Jouw vraag werd onlangs al eerder gesteld op TrendyStyle:

"Maar goed, om dikker te worden kun je proberen om veel koolhydraten te nemen (pasta, rijst ,aardappelen). Je moet gewoon meer calorieen naar binnen krijgen dan je verbrandt." " REALITY CHECK: Je kunt niet sturen waar het vet heen gaat dus het gevaar is dat je buik dikker wordt ipv je dijen"

Groetjes,

Kitty.
Gebruikersavatar
neruza
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 03, 2005 20:20

klopt

Bericht door neruza »

Klopt ik heb dit illegaal gedaan paar jaar geleden,
En ben van 69 KG naar 100 Kg gegaan en is pas gestopt op 139KG :(
Buik dikker armen benen dije nek Ben er niet blij mee.

Had ik maar HOP gepakt voor dikker borsten enzo,



"Maar goed, om dikker te worden kun je proberen om veel koolhydraten te nemen (pasta, rijst ,aardappelen). Je moet gewoon meer calorieen naar binnen krijgen dan je verbrandt." " REALITY CHECK: Je kunt niet sturen waar het vet heen gaat dus het gevaar is dat je buik dikker wordt ipv je dijen"

Groetjes,

Kitty.[/quote]
JackyTheStripper
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 01, 2005 11:12

Bericht door JackyTheStripper »

wat is HOP?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Zie : http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3317

Of als je daar geen toegang voor hebt:

Hop:

De naam Hop, komt van het Germaanse en Angelsaksische woord "hoppan" dat klimmen betekent

Andere talen
E: Hops
F: Houblon
D: Hopfen
Volksnamen
Hommel
Wiensels
Geschiedenis
Wordt al genoemd door Plinius de Oudere, die vermelde dat de plant veel aangeplant werd in Romeinse tuinen, de Romeinen aten de jonge scheuten als groente

Deze plant wordt al eeuwen gecultiveerd. in Europa teelde Duitse monniken het in ieder geval al in de 9de eeuw. Hildegard von Bingen zei dat de Hop treurig en melancholiek stemt. in de Nederlanden is het in de 13de eeuw bekend geraakt, en ook hier is het door monniken uitgedacht om het aan bier toe te voegen, in eerste instantie moesten bierdrinkers erg wennen aan de bittere smaak van met Hop gebrouwen bier, maar de bierbrouwers gaven sterk de voorkeur aan Hop, vanwege de conserverende kwaliteiten van het kruid. in Engeland bestond er veel vooroordeel tegen het gebruik van Hop in het bier, het werd zelfs door het parlement verboden, omdat het een "kwaadaardig onkruid" zou zijn dat "de smaak van het bier zou bederven en het volk in gevaar zou brengen". Koning George iII van Engeland zou op een kussen van Hopbellen geslapen hebben om hem te genezen van zijn porphyria. Porphyria wordt veroorzaakt door een te geringe productie van hemoglobine, de symptomen zijn fotosensibiliteit, pijn in de onderbuik, zeer donkerrood gekleurde urine en verlammingen van armen en benen. De interruptie van zenuwimpulsen naar de hersenen kunnen leiden tot psychiatrische stoornissen, uiteindelijk uitmondend in zware epileptische aanvallen die de dood tot gevolg hebben.


Maar hop kent namelijk ook hormonen: phyto-oestrogeen.

Niet gebruiken bij klinische depressies, deze kunnen door Hop versterkt worden. Verder vermindert Hop in lichte mate het libido van de man. Het komt heel soms voor dat mannelijke hopplukkers borstvorming krijgen (gynecomastia) door onder invloed van de in Hop aanwezige phyto-oestrogenen. Sommige mensen krijgen een contactallergie als ze in aanraking komen met Hopbellen.

Uit: http://plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/hop.htm

Hop is zeker geen wondermiddeltje om borsten te krijgen - stel je er niet teveel van voor. Het werkt... een beetje.

Kitty
Gebruikersavatar
neruza
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 03, 2005 20:20

kitty

Bericht door neruza »

Hi Kitty Lieve meid.
Ja toegang tot die subs board heb ik niet :(

Nu borsten heb ik al hoor :) Door zo veel aangekomen ben
wonder middels bestaan niet, wel de wellis kliniek in genk belgie.
aardig bedrag voor inplantatie 3 a 4000 eur.

maar nog eens over na denken wat ik wil, want je staat toch alleen voor.


thanks voor je uit leg dikke zoen Mrs,NEruza
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Als je meent transgenderist of transseksueel te zijn kun je je aanmelden tot deze groepen. Klik hiertoe op gebruikersgroepen boven aan deze pagina.

"Er over nadenken" klinkt als twijfel. Bij twijfel: niet doen - dat is mijn advies...

Liefs,

Kitty.
JackyTheStripper
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 01, 2005 11:12

Bericht door JackyTheStripper »

Kan je hop gewoon bij de drogist kopen of is dat lastig?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Even voor je gegoogled (typisch Nederlands woord...):

http://www.hobbybrouwen.nl/leveranc.html

Hop wordt gebruikt in bier, en omdat er ook mensen zijn die dat zelf maken is hop dus gewoon verkrijgbaar.

Let wel: ik pas zelf geen hop toe, ik heb er geen ervaring mee, en kan je dus op geen enkele wijze adviseren in het gebruik en / of doseringen ervan. Dus wanneer je besluit hop toe te passen is dat volledig op eigen risico! Ik heb dus geen idee of de hop direct voor consumptie geschikt is. Misschien dat het wel in pil-vorm verkrijgbaar is, dat weet ik niet.

Maar waarom zou je hop willen gebruiken, terwijl je al weet dat het effect niet spectaculair is? Ook met hop is het niet mogelijk om slechts gedeelten (je dijen) onder handen te nemen.

Als ik nog eens teruglees, denk ik: oh, stop toch met dat ge-experimenteer! Als je perse aan de hormonen wilt voor meer vrouwelijke vormen, kies dan voor een hormoonbehandeling. Onder toezicht. Dat hele trace is al uitgedokterd...
Ook hier geldt: bij twijfel niet doen. Een hormoontherapie is in principe levenslang. Je kunt er halverwege mee stoppen, maar dat is zeker niet aan te raden.


Kitty.
Gebruikersavatar
neruza
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 03, 2005 20:20

Bericht door neruza »

Jaja Kityy Is niet gemakelijk met bijna 41 jaar,
Om nog iets te doen, Ik voel me vrouw Maar ja 20 jaar terug als ik toen kon, was ik nu anders, En soms vraag ik me af, van nog beginnen op 41 jaar bijna :roll: Jammer dat 20 jaar terug geen internet was.
Waar je met gelijk gezinde onder elkaar bent.

Kussss Mrs,Neruza.tv

Kitty Mermaid schreef:Als je meent transgenderist of transseksueel te zijn kun je je aanmelden tot deze groepen. Klik hiertoe op gebruikersgroepen boven aan deze pagina.

"Er over nadenken" klinkt als twijfel. Bij twijfel: niet doen - dat is mijn advies...

Liefs,

Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik had ook wel eerder 'om' willen gaan. Maar toen was ik er nog niet klaar voor. Nu wel. En dat ik 35 ben maakt mij niets uit, en is absoluut geen reden om het nu op te geven. Ik kan het ook niet opgeven. Ik heb een steeds grotere hekel gekregen aan al het mannelijke in mijn lichaam. Al dat mannelijke (dus ook mijn geslachtsdeel) wil ik er gewoon uit hebben. Punt. Het is dus geen keuze.

Het lijkt er op dat je een punt maakt van je leeftijd. Waarom? Is dat een reden om uit / af te stellen wat je eigenlijk toch wel wilt? Aan de andere kant: als je gevoelens sterk zijn over je vrouw zijn, dan had je deze uitspraak niet gedaan...

Kitty.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik herinner me van de website van Evelien Snel dat zij ervaringen heeft met kruiden (venkelzaad) dat de stof phyto-oestrogeen bevat, in drop-vorm. Zie haar dagboek-entrie van 15-12-2004. Haar dagboek meldt "een klein beetje vervrouwelijking". Je zou haar eens kunnen vragen in welke mate en waar dit bij haar gebeurde?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Om nog iets te doen, Ik voel me vrouw Maar ja 20 jaar terug als ik toen kon, was ik nu anders, En soms vraag ik me af, van nog beginnen op 41 jaar bijna Jammer dat 20 jaar terug geen internet was.
Deze uitspraak kan ik wel begrijpen. Ik ben inmiddels ook de 40 gepasseerd, maar zie hier geen probleem in. Het komt er toch uit op het moment dat je er zelf klaar voor bent. Neemt niet weg dat het best moeilijk kan zijn.

Om terug te gaan naar de vraag over hormoon gebruik en hier zelf mee te experimenteren lijkt mij in ieder geval GEEN goede oplossing en misschien zelfs wel gevaarlijk. Als je daadwerkelijk je lichaam wilt veranderen, denk ik dat je naar de huisarts moet gaan en dit bespreekbaar moet maken. Ook dit is niet voor iedereen een gemakkelijke stap, maar misschien wel de beste en de minst gevaarlijke.

Ik wens je dan ook veel wijsheid en succes.

Groetjes,
Franscien
Gebruikersavatar
neruza
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 03, 2005 20:20

Bericht door neruza »

Kitty Mermaid schreef: Aan de andere kant: als je gevoelens sterk zijn over je vrouw zijn, dan had je deze uitspraak niet gedaan...

Kitty.
Nu Kitty we zijn niet allemaal zo als U :-) hè.
Er speelt nog wel veel ander dingen mee, En is niet eenvoudig.
Heeft dus niets met sterk zijn als vrouw zijn te maken.

xxxie Mrs,Nerza.
Plaats reactie