mijn ouders zijn geschijden door mij ik voel mij schuldig

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

toen ik 6jaar oud mocht ik van moeder altijd meisjes kleren aan. wand dat vroeg ik altijd . maar waneer mijn vader thuis kwam van zijn werk en zag dat ik in jurkje lip dan werd hij verschrikelijk boos hij schopte mij dan naar mijn slaap kamer toe . mijn moeder kwam dan ook snel naar mijn slaapkamer toe om mij te trosten . daar na geen ze weer naar beneden om met mijn vader te praten maar dat lip op knalede ruzie uit. ik hoorde soms mijn vader slaan tegen mijn moeders gezicht aan. dan begon ik te huilen om mijn moeder . de volgen dag kwam ik daan maar weer beneden en zag mijn moeders gezicht helemaal bont en blauw maar mijn moeder hield vol ze zij daan tegen mij hoe is het met mijn kliene meid . heb je honger en dan ging we samen eten .en daar na vroeg ik aan mijn moeder meschien is het beter dat ik mij niet meer verkled als meisje .en dan zij mijn moeder als jij je meisje voelt dan mag jij een meisje zijn. tot 4jaar later op een avond hoorde ik mijn vader weer ruzie maken met mijn moeder .hij zij tegen mijn moeder als die jongen van jou zich nog 1 keer verkled als meisje dan ga ik weg bij jouw . daar op antwoorde mijn moeder hij is mijn kleine meid en dat blijft zo .en de volgende dag is mijn vader vertroken . in middels 17 jaar geleden dat ik iets van mijn vader gehoord of gezien heb. maar ik wel ook geen kontact met hem . ... [sorry als er veel schrijf fouten in zitten maar ik hed de tranen lopen over mijn wangen ] veel liefs joke.............
vrouw voelen is vrouw zijn
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joke, je hoeft je niet schuldig te voelen voor wat er is gebeurd. Jouw vader heeft een probleem, niet jij en niet jouw moeder. En hij kan wat mij betreft stikken met zijn travestiehaat. Jouw moeder heeft heel goed gehandeld door jouw T-gevoelens te accepteren en jou alle vrijheid te geven om het meisje in je de ruimte te geven. En zij heeft zeer goed gehandeld door in die situatie voet bij stuk te houden. Aan jou is niets verkeerd. Je hindert er niemand mee met dragen van vrouwenkleren. En je hebt er goed aan gedaan om dit van je af te schrijven. En: blijf ze dragen, ze zijn niet voor niets elegant.

We're born to wear beautiful women clothes and shoes
liefs, Josette
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Joke,

Als ik je verhaal zo lees dan krijg ik ook een onbehagelijk gevoel: wat gebeuren er soms rare, vervelende dingen... Zeker ook om als kind zoiets mee te moeten maken lijkt me verschrikkelijk...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

bedank Josette voor je bericht dat doet me goed . maar ik vindt het jammer voor mijn moeder zij is vaak geslagen om mij en door mijn en mijn gevoels als meisje. . groetjes joke
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joke

Je vader had gewoon een reden nodig. Nu was het om jou, anders had het wel iets anders geweest als excuus. Er zijn mannen die gewoon hun handen niet thuis kunnen houden. En elk excuus aangrijpen om zich uit te leven. Ligt niet aan je moeder, en zeker niet aan jou.
Cyn.
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

hallo Frederique dat is ook verschrikelijk vroeger was elk dag bang voor mijn vader . dan keek ik altijd op de klok hoe laat het was want half6 kwam hij uit zijn werk . maar soms vergat de tijd en kwam hij thuis uit zijn werk en dan begon hij gelijk te slaan en te schopen om dat ik meisje kleren aan had .en mijn moeder was dan ook niet altijd thuis op deze mometen was ik het bangst . ik ging dan gouw naar mijn slaapkamer en wachte ik tot mijn moeder thuis kwam .U wil niet weten hoe vaak ik samen met moeder boven op mijn slaapkamer zatten eten . en mijn vader beneden om verdere ruzie te voor komen. groetjes joke
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

dank je Cynthia het doet me goed wat je schrijft trouwents van jullie allemaal . veel liefs joke
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joke,

ik denk niet dat je jezelf iets te verwijten hebt, mannen die kinderen en vrouwen slaan hebben eigenlijk een probleem met zichzelf.

Het uit zich meestal in het afreageren op diegene die ze aankunnen, n.l de meest kwetsbare die zich niet kunnen verweren, dit gedrag vind je vaak al terug toen ze nog jongetjes waren en de pik hadden op de diegene die ze aankonden..
Zo een iemand noem ik geen man, maar een laf iemand die zijn hersens in zijn handen heeft.

Een man die goed in zijn vel zit, zal nooit geweld gebruiken tegen zijn kinderen en vrouw.

De scheiding van je ouders heeft mijn insziens niets met jou temaken als je van elkaar houdt is een klein jongetje dat aangeeft in feite liever als meisje gezien te worden nooit het doorslaggevende argument om uit elkaar te gaan.

Philosifie van de koude grond?
De steun van je moeder, soms is er een dochter wens (of zoon), dit komt meer voor en misschien juist omdat zij door het handelen van je vader een afkeer kreeg (op dat moment ) van alles wat met het man zijn temaken had en steun (in de vorm van samen zijn) zocht bij jou.

Geborgenheid en het beschermings instinkt wat een vrouw van nature heeft voor haar (kleine) kinderen ten aanzien van een geweldadige man.

groetjes Adriana
Plaats reactie