Dames, Gaat je Tpartner 7 maart naar Moordrecht??
Moderator: Moderators
Dan gaan jullie naar:
Male strippers in de Baja Beachclub!!!!!
Donderdag 7 maart zijn er spectaculaire malestrippers in de Baja overgevlogen uit California en Florida.
Girls this will be your night !!!
Zet het in je agenda en zorg dat je er bent, Bajaradio gaat vrijkaarten weggeven maar als je verzekerd wilt zijn van een plaatsje, reserveer dan tijdig !!! Info: op 010-2131180 of kijk op Baja.nl .
Male strippers in de Baja Beachclub!!!!!
Donderdag 7 maart zijn er spectaculaire malestrippers in de Baja overgevlogen uit California en Florida.
Girls this will be your night !!!
Zet het in je agenda en zorg dat je er bent, Bajaradio gaat vrijkaarten weggeven maar als je verzekerd wilt zijn van een plaatsje, reserveer dan tijdig !!! Info: op 010-2131180 of kijk op Baja.nl .
- Bibi
- ff weer wat posten
- Contacteer:
pffff,
We stonden klaar, he Pat !
Sjemig ik vond het (alweer) een knalfuif.......beregezellig
Volgens mij waren er meer partners bij dan de vorige keer. Niet dat ik ze nu allemaal gesproken heb.
Ik heb in ieder geval een hoop gezichten bij namen kunnen plaatsen. Maar weer veel te weinig met sommigen gekletst. De avond was gewoon te kort. En ik kwam af en toe ook ogen te kort *hihi* Maar das weer een heel ander verhaal.Kortom ik heb me uitstekend vermaakt.
Wanneer is het volgende feessie *hips*
Groetjes Bibi
We stonden klaar, he Pat !
Sjemig ik vond het (alweer) een knalfuif.......beregezellig
Volgens mij waren er meer partners bij dan de vorige keer. Niet dat ik ze nu allemaal gesproken heb.
Ik heb in ieder geval een hoop gezichten bij namen kunnen plaatsen. Maar weer veel te weinig met sommigen gekletst. De avond was gewoon te kort. En ik kwam af en toe ook ogen te kort *hihi* Maar das weer een heel ander verhaal.Kortom ik heb me uitstekend vermaakt.
Wanneer is het volgende feessie *hips*
Groetjes Bibi
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
hoi Bibi en Paula
ja jullie stonden klaar en inderdaad veel patners en veel gezichten bij de naam nu
was heerlijk en voor herhaling vatbaar
ik heb de male stripers van baja niet gemist hoor jij ?
ik had mijn handen vol aan de billen van Kees
groetjes
patricia en natalie
en op naar het volgende feest
ja jullie stonden klaar en inderdaad veel patners en veel gezichten bij de naam nu
was heerlijk en voor herhaling vatbaar
ik heb de male stripers van baja niet gemist hoor jij ?
ik had mijn handen vol aan de billen van Kees
groetjes
patricia en natalie
en op naar het volgende feest
I am so glad that I am A woman
- Bibi
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Tuurlijk niet meid,
Al reageren ze hier niet, ik weet zeker dat er meer partners waren die het errug naar hun zin hadden.
Alleen, wij zijn hier kind aan huis en dat ligt voor hen misschien weer heel anders.
de site staat toch bekend als travestie.org en niet als partnersvantravestie.org ?
Enniewee ik lees ook vaak liever dan dat ik post hoor ..........
Maar het zou toch wel leuk zijn als we wisten dat we niet helemaal alleen zijn.
Dus, "partners van" bij deze de oproep om ook eens iets van je te laten horen.
groetjes Bibi
Al reageren ze hier niet, ik weet zeker dat er meer partners waren die het errug naar hun zin hadden.
Alleen, wij zijn hier kind aan huis en dat ligt voor hen misschien weer heel anders.
de site staat toch bekend als travestie.org en niet als partnersvantravestie.org ?
Enniewee ik lees ook vaak liever dan dat ik post hoor ..........
Maar het zou toch wel leuk zijn als we wisten dat we niet helemaal alleen zijn.
Dus, "partners van" bij deze de oproep om ook eens iets van je te laten horen.
groetjes Bibi
- Marcha
- dagelijks aanwezig
Hoi partners van..
Ik heb me echt heel erg vermaakt en laten vermaken hoor (niet letterlijk hoor !!! )
Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik verbaas me erover hoeveel leuke mensen ik inmiddels heb leren kennen in "het wereldje". Het viel me op dat bijna iedereen zijn/haar uiterste best had gedaan om er perfect uit te zien, geweldig!!!
Groetjes,
Miranda (partner van Marcha)
Ik heb me echt heel erg vermaakt en laten vermaken hoor (niet letterlijk hoor !!! )
Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik verbaas me erover hoeveel leuke mensen ik inmiddels heb leren kennen in "het wereldje". Het viel me op dat bijna iedereen zijn/haar uiterste best had gedaan om er perfect uit te zien, geweldig!!!
Groetjes,
Miranda (partner van Marcha)
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi allen,
Ok dan....op veler verzoek
Als partner van.... was ik er dus ook weer....en jawel...weer enorm naar m'n zin gehad
(zo goed dan dames hihihihiihihh)
Ok dan....op veler verzoek
Als partner van.... was ik er dus ook weer....en jawel...weer enorm naar m'n zin gehad
(zo goed dan dames hihihihiihihh)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens