fake of niet fake.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Moet er een meldpunt komen Fakers??

Ja
14
56%
Neen
5
20%
Geen Idee
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hallo neruza . wat is het probleem waneer iemand fake is zo lang deze person niet probleem maakt of bledigent is zie ik het probleem niet? en anders zijn er wel Moderators die hem of zij verwijderen . misschien ben jij wel fake. ik zie jouw foto ook niet links boven staan . groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hallo neruza begrijp me niet verkeerd [ misschien ben jij wel fake] daar wel ik mee zeggen . dat er soms ook mensen zijn die lijken fake maar het niet zijn? om dat ze hun gevoelens niet durven te uiten dan vindt ik je moet je ze wel de tijd geven . je kan niet zomaar van iederen verwachten dat hij of haar ID [foto enz]prijs geeft , en boven dien dan kan je mij ook wel delete wandt ik loop in een jurk ik heb panty,s en hak schoenen aan en make up op. maar daar onder zit nog steeds een mane lichaam zonder echte borsten en zonder *** ?????? misschien ben ik dan ook wel fake[ groetjes joke]
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Joke schreef: misschien ben ik dan ook wel fake[ groetjes joke]
Als je had gezegd: ik ben lerares nederlands dan had ik je inderdaad niet geloofd ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

he Nathalie gaat om mijn taal fouten .ik was vroeger geen ster in nederlands dat komt gewoon door mijn slechte jeugt ik heb een *** jeugt achter de rug veriendelijke groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

joke schreef:he Nathalie gaat om mijn taal fouten .ik was vroeger geen ster in nederlands dat komt gewoon door mijn slechte jeugt ik heb een *** jeugt achter de rug veriendelijke groetjes joke
Sorry hoor, maar een 'moeilijke jeugd' mag geen excuus zijn. Ik ken mensen die in het buitenland zijn opgegroeid, hier pas op volwassen leeftijd naar toe zijn gekomen en toch beter Nederlands schrijven dan jij dat doet.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hallo Maruscha ik bedoelde er helemaal niks fout mee wat ik schreef tegen Nathalie ik vindt zelfs dat ze gelijk heeft . dus mijn schrijven is kenelijk een probleem voor jouw . oke ik had niet gedacht dat schrijf fouten zo belangerijk was op deze site . oke sorry aan alle dames voor schrijf fouten ik doe het niet met opzet . oja Nathalie als ik iets fout,s heb gezegt tegen jou dan heb ik dat nooit zo bedoelt .
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik snap prima wat je bedoelt - en dat vind ik persoonlijk veel belangrijker dan wel/niet foutloos schrijven.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Beste Dames,

Laten we elkaar a.u.b. nu niet gaan lopen afrekenen op het al dan niet foutloos Nederlands schrijven.
De een heeft dat nu eenmaal beter in zich dan de ander en het belangrijkste is toch of men elkaar begrijpt.
Zolang dat het geval is lijkt mij het doel bereikt.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Forumwatch schreef:Beste Dames,

Laten we elkaar a.u.b. nu niet gaan lopen afrekenen op het al dan niet foutloos Nederlands schrijven.
De een heeft dat nu eenmaal beter in zich dan de ander en het belangrijkste is toch of men elkaar begrijpt.
Zolang dat het geval is lijkt mij het doel bereikt.
Het gaat mij niet om het foutloos schrijven (hoewel ik vind dat het ieders verantwoordelijkheid zou moeten zijn om het i.i.g. zo goed mogelijk te doen - desnoods met behulp van een site als www.vandale.nl ), maar om het gevoerde 'excuus' van de moeilijke jeugd.

En Frederique: BLAAAT! Okay?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

he Maruscha jij weet niet wat voor een hel hel van een jeugd ik heb gehad!!!!!!
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

of wel je soms mijn jeugd over doen nouw het mag van mij dan ben ik eindelijk godverdomse pijn af!!!!!!!.daan praten jij en ik over 17 jaar weer dan wil ik nog wel eens zien hoe je dan schrijft
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

joke schreef:hallo Maruscha ik bedoelde er helemaal niks fout mee wat ik schreef tegen Nathalie ik vindt zelfs dat ze gelijk heeft . dus mijn schrijven is kenelijk een probleem voor jouw . oke ik had niet gedacht dat schrijf fouten zo belangerijk was op deze site . oke sorry aan alle dames voor schrijf fouten ik doe het niet met opzet . oja Nathalie als ik iets fout,s heb gezegt tegen jou dan heb ik dat nooit zo bedoelt .
Lieve schat, maak je geen zorgen.
Ik heb helemaal geen probleem met je schrijffouten, hoor. Het staat alleen soms een beetje gek. En in een medium waar je je schrijvend onderscheidt van anderen, valt dat nu eenmaal extra op. En je bent wel heel consequent in je eigen schrijfwijze. Vandaar mijn --grappig bedoelde-- opmerking. Was niet minachtend bedoeld, hoor. Okee ?

*handje schud*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hai Nathalie dat had ik al begrepen maar ik heb er niets op tegen dat je het op merkt, ik vondt het zelf ook wel grappig wandt je wel gelijk . maar mijn vorige twee berichten gaan ook niet over jouw of om jouw. dat gaat om iemand [ Maruscha ] die mijn jeugd denkt te weten dikke kus joke???
vrouw voelen is vrouw zijn
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

joke schreef:he Maruscha jij weet niet wat voor een hel hel van een jeugd ik heb gehad!!!!!!
Een goede vriendin van me is geboren in Korea, verloor haar moeder als baby, is op zeer jonge leeftijd geadopteerd, door haar pleegouders lichamelijk & geestelijk misbruikt, op haar 16e het huis uitgeschopt waarbij haar (echte) zusje werd verteld dat ze de hoer speelde, 2x verkracht, verloor haar pleegouders (van wie ze ondanks alles nog steeds hield) bij een auto-ongeluk, en daarna door ongeveer iedereen in wie ze vertrouwen stelde gebruikt. En weet je wat? Ze heeft nooit, maar dan ook werkelijk NOOIT haar moeilijk jeugd als een excuus voor wat dan ook aangevoerd.

Mijn instelling: je bent je eigen God. Je bent wat je bent, en als je niets doet om daar nu iets aan te veranderen is dat je eigen schuld, en niet dat van iets uit het verleden. Dus als jouw Nederlands slecht is om wat voor reden dan ook, en je kunt daar mee leven, soit. Maar als je er echt mee zit verschuil je dan niet achter excuses, en volg een cursus of zo. Mij maakt het niet uit, verwacht alleen geen medelijden van me.

Gelukkig voor je is a.p.c. Frederique er ook nog.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wat bedoel je met a.p.c?
[Als je me uitscheldt wil ik tenslotte wel weten waar je me voor uitscheldt :P ]

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie