fake of niet fake.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Moet er een meldpunt komen Fakers??

Ja
14
56%
Neen
5
20%
Geen Idee
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

joke schreef:hai Nathalie dat had ik al begrepen maar ik heb er niets op tegen dat je het op merkt, ik vondt het zelf ook wel grappig wandt je wel gelijk . maar mijn vorige twee berichten gaan ook niet over jouw of om jouw. dat gaat om iemand [ Maruscha ] die mijn jeugd denkt te weten dikke kus joke???
Je kunt dus niet alleen niet schrijven, maar ook niet lezen .. ik heb nooit beweerd dat ik jouw jeugd 'denk te weten', ik beweer alleen maar dat hoe slecht die jeugd ook geweest is (en ik wil best wel van je aannemen dat dat zo is), dat dat dus geen reden is om anno nu slecht in Nederlands te zijn.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:Wat bedoel je met a.p.c?
[Als je me uitscheldt wil ik tenslotte wel weten waar je me voor uitscheldt :P ]

Groetjes,

Frederique
Nee hoor .. a.p.c. = "altijd politiek correcte" ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Over a.p.c: ik ben gerustgesteld, laat me dat maar als een geuzentitel zien ;-)

Qua inhoud: het lijkt er bij jou haast wel op alsof je alleen jezelf en jouw referentiekader erkent: jij bent transgenderist - dus iedereen die niet zo ver gaat als jij mag geen transgenderist heten. Jij kent een vriendin die ondanks haar verleden nooit dat verleden als excuus gebruikt dus heeft een ander nooit reden om haar verleden als excuus te gebruiken. Iemand die tegen je in schrijft wordt hard de mond gesnoerd.

Waarom ben je zo onvriendelijk en zo intolerant voor andere mensen en hun eigenheid?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:Over a.c.p: ik ben gerustgesteld, laat me dat maar als een geuzentitel zien ;-)

Qua inhoud: het lijkt er bij jou haast wel op alsof je alleen jezelf en jouw referentiekader erkent: jij bent transgenderist - dus iedereen die niet zo ver gaat als jij mag geen transgenderist heten. Jij kent een vriendin die ondanks haar verleden nooit klaagt dus heeft een ander nooit reden om te klagen over haar verleden. Iemand die tegen je in schrijft wordt hard de mond gesnoerd.

Waarom ben je zo onvriendelijk en zo intolerant voor andere mensen en hun eigenheid?

Groetjes,

Frederique
Ach, als het geen boodschap hebben aan mensen die zich verschuilen achter allerlei excuses intolerant is, prima. Zoals ik al aangaf: ze kunnen altijd kusjes bij jou komen halen, toch?

En over dat transgenderisten-verhaal: misschien moet jij ook eens op cursus begrijpend lezen. Ik heb namelijk nooit gezegd dat mensen die het anders doen dan ik geen transgenderist mogen heten. Echt niet. Maar als het jou beter uitkomt net te doen alsof, ga vooral je gang. Ik heb even geen zin om weer energie in je te steken.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Maruscha ik wil helemaal geen medelijden van jouw of van niemand niet maar om je een tipje van de sluier te geven over mijn jeugd . ik ben jaren lang seksueel misbruikt en door mijn vader vaak bont en blauw geslagen ik heb tot 3 keer toe geprobeert zelfmoord teplegen bij een psychologen gelopen enz.dus op school kwam er ook wijnig van terecht daar om probeer ik mijn fouten wel te verbeteren maar daar heb ik ook tijd voor nodig. maar oke genoeg geruziet ik was net wel wat boos maar nu niet meer laten we maar geen ruzie meer maken en ik biet mijn excuusjes aan voor mijn ander berichten tegen jouw , ik hoop verviendelijke groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

joke schreef:Maruscha ik wil helemaal geen medelijden van jouw of van niemand niet maar om je een tipje van de sluier te geven over mijn jeugd . ik ben jaren lang seksueel misbruikt en door mijn vader vaak bont en blauw geslagen ik heb tot 3 keer toe geprobeert zelfmoord teplegen bij een psychologen gelopen enz.dus op school kwam er ook wijnig van terecht daar om probeer ik mijn fouten wel te verbeteren maar daar heb ik ook tijd voor nodig. maar oke genoeg geruziet ik was net wel wat boos maar nu niet meer laten we maar geen ruzie meer maken en ik biet mijn excuusjes aan voor mijn ander berichten tegen jouw , ik hoop veriendelijke groetjes joke
Joke, prima, en ik hoop echt dat je je niet laat afschrikken om (op welke manier dan ook) je verhaal hier te doen, want volgens mij heb je best wel iets te melden. Ik ben i.i.g. ontzettend geintrigeerd door hoe jij leeft, zeker gezien het feit dat het behoorlijke raakvlakken heeft met hoe ik dat doe.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
neruza
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 03, 2005 20:20

Bericht door neruza »

JIJ MOET EENS MENSEN MET DESLEXY MET RUST LATTEN FORE FAKER
ALS JE NIET EENS WEET DAT DESLEXY IS.

TSSSSSSSSSSSSS 70% FAKE HIER OM t.oRG.


[quote="Maruscha"][quote="joke"]he Nathalie gaat om mijn taal fouten .ik was vroeger geen ster in nederlands dat komt gewoon door mijn slechte jeugt ik heb een *** jeugt achter de rug veriendelijke groetjes joke[/quote]

Sorry hoor, maar een 'moeilijke jeugd' mag geen excuus zijn. Ik ken mensen die in het buitenland zijn opgegroeid, hier pas op volwassen leeftijd naar toe zijn gekomen en toch beter Nederlands schrijven dan jij dat doet.[/quote]
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

bedank Maruscha ik voel me nu een stuk beter .wand ik heb een hekel aan ruzie . en wat mijn schrijf foeten betreft zal ik misschien toch maar even kijken op www.vandalen.nl kijken maar ik heb al een woordt van jouw af gekeken . ik schreef [jeugt] en nu weet ik dat het [jeugd] is .he veel liefs joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

neruza schreef:JIJ MOET EENS MENSEN MET DESLEXY MET RUST LATTEN FORE FAKER
ALS JE NIET EENS WEET DAT DESLEXY IS.

TSSSSSSSSSSSSS 70% FAKE HIER OM t.oRG.
Wat is er Lassie? Is Tim in de put gevallen?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Wat is er Lassie? Is Tim in de put gevallen? hahahahahaha lol hou op je maak me zo aan het lachen dat mijn drinken door mijn neus er weer uit komt ? ooo ik moet even bij komen mijn vrouw moet ook erg lachen.
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

neruza schreef:JIJ MOET EENS MENSEN MET DESLEXY MET RUST LATTEN FORE FAKER
ALS JE NIET EENS WEET DAT DESLEXY IS.

TSSSSSSSSSSSSS 70% FAKE HIER OM t.oRG.
Tja, als je tegenwoordig geen ADHD hebt, moet je minstens dyslexie hebben om er bij te horen... :-? Dan heb je namelijk een excuus (is toch een leuk woord eigenlijk) om ongebreideld op anderen te kunnen schelden. Toch, Neruza?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Borderliner komt ook goed Coco....... :wink:

Het hoef zich niemand aangesproken te voelen, trouwens, was gewoon algemeen bedoelt.....

Maar wie nou beter kan schrijven of wie er een killere jeugd heeft gehad of wie het snellste aurto heeft.....of het mooiste paard.....of of of......

:D :D :D :D

Waarover gaat het nou eigenlijk, misbruikte dyslektische mensen zijn niet persé fakers, of kan ik nou de richting van de draad nie meer volgen :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

hai Mara , was gewoon een uit de hand gelopen discusie meer niet .en dat is all lang weer bij gelegt . en daar heeft mijn paard toch niks mee te maken of wel ?. verviendelijke groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Jawel, dat gaat lekker zo.
Van lerares nederlands naar Lassie. :wink: Lol, Maruscha :wink:

Maar zeg ik nou iets heel raars als ik stel dat iemand met dyslexie in ieder geval zou moeten weten hoe je dát woord dient te schrijven ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nathalie schreef:Maar zeg ik nou iets heel raars als ik stel dat iemand met dyslexie in ieder geval zou moeten weten hoe je dát woord dient te schrijven ?
Ja. Dyslexie is niet zozeer een probleem van schrijven maar van lezen. Iemand met dyslexie heeft moeitie met het lezen van teksten. De teksten komen bij de hersenen verkeerd binnen. En ook niet consequent binnen. Dus de ene keer komt "paard" binnen als "pard" de andere keer als "baart" en de volgende keer als iets anders. Daardoor is het moeilijk om te leren wat de juiste spelling hoort te zijn. Daarnaast is het haast onmogelijk om je eigen teksten te controleren op spelfouten, want elke keer als je ze leest zie je ze anders. Er zijn vele verschillende vormen en graden van dyslexie en het gebeurt zelfs dat men dyslectisch is in een taal en niet in een ander. Voor bepaalde vormen kan men zich bepaalde hersentrainingen volgen om spellingsfouten te minimaliseren; voor andere vormen zijn er nog geen hulpmiddelen gevonden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie