BH maat "tool"

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie

BH maat "tool"

Bericht door **** »

Voor zij die nog twijfels hebben over de juiste maat!

http://www.bhmaat.nl/
SabineX
dagelijks aanwezig

Bericht door SabineX »

Handig zo'n hulpje Sammie
Hier zullen velen iets aan hebben
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hartelijk bedankt Samira,

Ik heb dit gebruikt en kom dan op een maat uit van 90 b/C :roll:

Nu wil het zo zijn dat als ik een BH in Nederland koop ik heel vaak naar 95-B moet hebben anders zit het te strak. :oops: Koop ik een BH in Duitsland dan kan ik een 85-C hebben en dan op het laatste haakje. :lol:

Zit er verschil in maten aangeven in Nederland en Duitsland???

Wie weet dit ???

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Even een vraagje Bea. Als jij hem gebruikt kom je op 90 B/C? Hoe bereken je dat dan? En wat heb je als borsten dan want het lijkt net of je bedoelt dat het je eigen borsten zijn die je gemeten hebt. En even afgaande op je naam TV Bea vroeg ik me dat dus ineens af.

Overigens eindelijk een verklaring gevonden voor mijn cupmaat.
Toen ik gemeten heb voor mijn SRS en we ook even gepast hebben wat voor implantaat ik zou krijgen had ik de wens een C-cup te krijgen. Toen we pasten was ik ook tevreden met het resultaat en de omvang. Vlak na mijn operatie had ik het idee dat mijn borsten veel kleiner leken dan ik van te voren gedacht had. Vond het echt vreemd want er was nog iets meer in gegaan dan officieel gepland. Maar toen ik net meette vond ik de oplossing. Ik ben tijdens mijn transitie 25 kg zwaarder geweest dan nu en dan voor mijn transitie. Als ik nu mijn onderwijdte meet zit ik rond de 87. En toen ik nog zo zwaar was had ik een onderwijdte van rond de 96. Mijn bovenwijdte is door mijn operatie standaard 100 tot 103 cm en als je die twee ondermaten bij die vaste bovenwijdte past dan zie je wat er gebeurt met de cupmaat van mijn borsten :lol: :lol: :lol:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Beste Joanne,

wel ik heb mijn onderbuste maat gemeten waar de rand van de BH behoort te zitten. Ik heb Protheses en de ene is een b-cup en de andere een c-cup.

Uiteraard zijn het mijn eigen (kunst)borsten. Maar ik ben van geboorte man en blijf man met een voorkeur voor rokken en jurken.( ik heb een hekel aan een lange broek.)
En Joanne tot 15 december want Racine neemt jou, mee is het niet???

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ja klopt en het gaat gewoon door tenzij ik aangenomen wordt bij het bedrijf in Hilversum waar ik een sollicitatie heb lopen.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne schreef:Ja klopt en het gaat gewoon door tenzij ik aangenomen wordt bij het bedrijf in Hilversum waar ik een sollicitatie heb lopen.
Joanne,

Je komt toch zeker wel de 15e?
Als je aangenomen wordt hoef je toch niet per direct te beginnen? Zoiets gaat meestal per de eerste van een maand, dus denk 2 januari.
Dat feest moet je gewoon heengaan.
Al hoop ik voor je dat je wordt aangenomen.
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Joanne schreef:Ja klopt en het gaat gewoon door tenzij ik aangenomen wordt bij het bedrijf in Hilversum waar ik een sollicitatie heb lopen.
Gezellie, kom je tussen de middag ff een bakkie doen hier ;-)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie