fake of niet fake.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Moet er een meldpunt komen Fakers??

Ja
14
56%
Neen
5
20%
Geen Idee
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ja. Dyslexie is niet zozeer een probleem van schrijven maar van lezen. Iemand met dyslexie heeft moeitie met het lezen van teksten. De teksten komen bij de hersenen verkeerd binnen. En ook niet consequent binnen. Dus de ene keer komt "paard" binnen als "pard" de andere keer als "baart" en de volgende keer als iets anders. Daardoor is het moeilijk om te leren wat de juiste spelling hoort te zijn. Daarnaast is het haast onmogelijk om je eigen teksten te controleren op spelfouten, want elke keer als je ze leest zie je ze anders. Er zijn vele verschillende vormen en graden van dyslexie en het gebeurt zelfs dat men dyslectisch is in een taal en niet in een ander. Voor bepaalde vormen kan men zich bepaalde hersentrainingen volgen om spellingsfouten te minimaliseren; voor andere vormen zijn er nog geen hulpmiddelen gevonden.

Lisa
Dank u.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Nathalie schreef:"....... kutten." staat een beetje gek, ..... :-?

En bovendien is het nog een stom woord ook. Hoewel het als werkwoord nog wel enigszins meevalt.
Daarom gebruiken wij op 't werk het begrip vaginoreren.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Joanna_ schreef:Daarom gebruiken wij op 't werk het begrip vaginoreren.
Dan ben ik nu wel heel benieuwd wat voor werk je doet :-)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
moon
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 7:43

Re: fake of niet fake.

Bericht door moon »

neruza schreef:Hallo zusjes.
Hoe moet je om gaan met fake profielen?
:roll: Soms kom ik er tegen waarvan de foto gewoon een fotomodel is een echte vrouw, die misbruikt wordt Dus geen TV cd T girl is.

dag skeetjhu

zal ik je melden dat er hier ook geboren-vrouwen zijn ....en dat is geen fake,...en ik zou me zo en zo niet geven aan de eerste de beste,als ik opzoek zou zijn.

je bent er immers toch achter gekomen?? lijkt mij, anders schrijf je je ongenoegen niet hier .

P.S.
en mennn...wat zielig dat jullie vallen over hollands praten :evil: ,een mond vol over andere hebben :( .....die tv's enz,.. niet moeten en zelf de andere lopen dissen...heel zielig, maar ja sm in texten wil ook wat he!!..want, schijnbaar krijgen jullie er geen genoeg van rl :roll: ...dus dan maar hier door gaan .

vinden jullie je nu niet een beetje oud worden voor deze onzin..sinds het begin van tv-org is dit al aan de gang :oops: ...dat gemier over hoe je wat schrijft...zolang,.. niemand hier een halt aan roept zal dit wel niet stoppen 8) ......denk ik dan maar, ........wel jammer om te zien dat lieve mensen die het zo goed bedoelen zo de grond in worden getrapt door sommige van jullie .en het zijn altijd de zelfde die dit doen, komt dat omdat ze zelf ongelukkig zijn in hun leven :evil: en dat ze andere het licht in de ogen ook niet gunnen. :o

ik lees er wel overheen hoor, laat je niet gek maken laat ze maar praten ...want ,...iets anders kunnen ze niet :wink:

kusjes knuffies en een fijne kerst en een goed 2006

Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Ik vermoed zomaar dat ook jij dat niet zal zijn getuige je bovenstaande posting ;-).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
moon
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 7:43

Bericht door moon »

:wink:
Plaats reactie