Schoenmaat travestieten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw schoenmaat?

<38 of 38
1
0%
39
4
2%
40
13
6%
41
35
17%
42
54
26%
43
35
17%
44
22
11%
45
24
12%
46
19
9%
 
Totaal aantal stemmen: 207

Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Hoi Cynthia,
Zo veel verschil zit er toch niet tussen 80 of 85,
Bij mij passen 75 en 80,
75 zit strakker dan 80, door een prothese veranderdt je onderwijdte niet dat is waar.
Maar de ene bh is de andere niet en dan kan je beter een wat grotere hebben.
Groetjes,
Derya

Wat Derya schrijft is bij mij ook van toepassing.
De ene BH zit in maat 80 perfect,terwijl de andere in mt 85 strak zit,maar ovetr de onderwijdte heb je gelijk,biologische man you now :D
i love my dresses.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik behoor tot de geluksvogels, met maat 40 van schoen en maat 36/38 van kleding heb ik vaak meer moeite met de juiste maat herenkleding dan met dameskleding. BH maat 75 is ook verschrikkelijk standaard. Qua postuur hoef ik me dus geen zorgen te maken en met mijn 1.75 ben ik ook niet uitgesproken lang.
De natuur heeft rekening met me gehouden, maar is vergeten de beharingsknop iets lager te zetten:-)
Het probleem met de maatvoering ken ik overigens ook. Ik koop nooit meer schoenen zonder te passen. Pumps met hoge hakken die net te groot zijn lopen voor geen meter en op te kleine schoenen houd ik het nog geen uur vol.

Irene
Kleine stapjes
rianne
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jun 30, 2001 2:00
Locatie: nijmegen

Bericht door rianne »

Ik ben gezegend met maatje 47 en kan dus helaas niet aan de poll deelnemen. Jammer !
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Als ik het goed heb, behoor ik tot nog toe bij de meerderheid met m'n maatje 42. Al moet ik wel toegeven dat het soms toch wat wisselt. Zo heb ik een paar laarzen van 41 en ook enkele pumps van 43, maar de meerderheid is toch van 42.
En m'n BH-maat? Als ik het zo lees, is deze misschien toch wat groot. Een 85C... :oops: Misschien toch een gaan afvallen? :wink:

Groetjes,
Monique.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Waarom afvallen Monique, ik heb schoenmaat 41/42 wisselend net als jij en ook een cupmaat 85C. Daar is dus niets vreemds aan.
groetjes Kimberly
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Monique,

waarom afvallen?? Bij elke lichaam behoren maten. En je kunt af gaan vallen maar als een bio vrouw gaat afvallen dan verkleint de cup maat meestal niet veel. En daarnaast kun je ook een poll starten met cup maten.
Ik zelf heb afwisselend 85.C of 90.C

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

Bericht door Margarina »

Nu snap ik waarom ik ben zoals ik ben!
Mijn schoenmaat zit tussen 40 en 41. Afhankelijk van sokken/pantys etc. die ik erbij draag. Damesschoenen 40 passen me meestal prima. Mijn BH-maat: 75/80 A (zonder kunstmatige vullingen)
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou ik heb schoenmaat 42,en dameskleding maatje M in heren is dat vaak S,ik ben gelukkig niet langer dan 1.80 m.
Een ding kan ik niet over meepraten en dat is Booster Houders,ik draag ze niet ,en gebruik ook geen opvulling.
Ik ben een echte Hollandse Paling!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik heb 47 (is dat 11 1/2). Maar dat kan wel met m'n net geen twee meter.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Francisca van Bommel
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do feb 23, 2006 21:08
Locatie: Rotterdam

Bericht door Francisca van Bommel »

Wat mij opvalt is dat bij platte schoenen de maat vaak groter uitvalt dan bij hoge hakken. Ik heb diverse paren platte schoenen waarvan maat 41 te ruim is en ik gewoon 40 moet hebben terwijl ik bij hoge hakken soms 41,5 nodig heb terwijl ik 41 heb. De ene leest is natuurlijk ook de andere niet.
Groeten,

Cisca
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

ik ben zelf 1.71, schoenmaat 42 :( en maten 40/48/85c (heup,borst,cup)
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Ik ben er sinds enige tijd achter dat ik damesschoenen beter in maat 41 kan kopen, terwijl mijn herenschoenen maat 42 zijn. Achteraf gezien, denk ik dat de dikte van de sokken hierin meespeelt. Damesschoenen draag ik altijd met nylons en herenschoenen met bij voorkeur een beetje dikke sokken.
Maat 41 zit in het begin dan wel een beetje strak, maar na wat oprekken zijn ze goed. Ik heb ook minder last dat ik uit m'n schoenen glip.
Alleen heb ik nu wel meer moeite met smalle modellen.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Dorothy schreef:Ik ben er sinds enige tijd achter dat ik damesschoenen beter in maat 41 kan kopen, terwijl mijn herenschoenen maat 42 zijn.
Daar ben ik zelf al heel lang achter. Ik had vroeger ook 42, en ben overgestapt naar 41. Voordeel is dat er ook nog eens wat meer keuze is.
Dorothy schreef:Alleen heb ik nu wel meer moeite met smalle modellen.
Dan zul je of die smalle modellen moeten mijden, of daarvan toch maat 42 aanhouden.
Cyn.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Cynthia schreef:
Dorothy schreef:Ik ben er sinds enige tijd achter dat ik damesschoenen beter in maat 41 kan kopen, terwijl mijn herenschoenen maat 42 zijn.
Daar ben ik zelf al heel lang achter. Ik had vroeger ook 42, en ben overgestapt naar 41. Voordeel is dat er ook nog eens wat meer keuze is.
Ach ja, het verstand komt met de jaren :wink: Achteraf gezien is het ook wel logisch.
Cynthia schreef:Dan zul je of die smalle modellen moeten mijden, of daarvan toch maat 42 aanhouden.
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar toch bedankt voor die tip :wink:

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Iedere leest is weer anders, ik heb schoenen in maat 40 die me te groot zijn, maar ook een paar waar ik haast niet in kom. Daarom pas ik altijd en uiteraard nooit met sokken.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie