JeanineO weer eens naar buiten.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

JeanineO weer eens naar buiten.

Bericht door JeanineO »

Eindelijk was het gisterenavond na lange tijd weer eens zover dat ik de moed kon opbrengen om als JeanineO naar buiten te gaan :)
Liep er al weken over te denken maar aarzelde steeds weer bij de deur opening,want ik woon in een appartementen gebouw met de voordeuren inpandig en 2 hoog,dus stel je voor dat 1 van de andere bewoners me zag bij het afdalen van de trappen :oops:

Had via Marktplaats een lange zwarte leren jas gekocht die tot net boven me enkels komt.
Daaronder droeg ik zwarte hoge laarzen met een 10 cm hoge hak en een lange leren rok met leuk zwart truitje erop,daaronder had ik een zwart lingerie setje aan met jarretels en siliconen borstje`s,en me lange zwart/bruine pruik.
Wat voelde ik me een dame,heb lang voor de spiegel lopen paraderen,en ben om 1 uur s`nachts naar buiten gegaan om een brief en wat kerstkaarten te posten ,bij de brievenbus die 3 straten bij mij vandaan staat.
Heb zo`n ¾uur rondgelopen en geluisterd naar het tikken van me hakken op de tegels,had daarna wel flinke pijn in me voeten.

Thuis gekomen heb ik nog wat na zitten genieten maar heb de rest v/d nacht weinig geslapen,zal wel door de opwinding komen denk ik.
Èèn ding weet ik zeker,dit smaakt naar meer,het was tenslotte al zeker een jaar of 7 geleden dat ik als vrouw gekleed de deur ben uitgeweest.

Groetje`s v. JeanineO :)
i love my dresses.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Èèn ding weet ik zeker,dit smaakt naar meer,het was tenslotte al zeker een jaar of 7 geleden dat ik als vrouw gekleed de deur ben uitgeweest.
Jeanine, volgende keer niet zolang meer wachten he; anders verleer je het weer :lol:
Cyn.
saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Bericht door saskia 10 »

Gaat een dame om een uur s'nachts naar buiten om brieven te posten?
Ik heb het nog nooit gezien.
Wees jezelf en stap een keer overdag naar buiten, moeilijk maar de moeite maar je groeit zoals je nog nooit heb meegemaakt!
Liefs Saskia 10
heb respect voor iedereen
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ook mijn eerste keer naar buiten was om 1:00 's nachts - ik kan me dan ook heel goed voorstellen waarom je dat doet. Forceer niets, daar heb je alleen jezelf maar mee.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

JeanineO

uiteraard is het een hele stap om als vrouw naar buiten te gaan. Maar als je de juiste kleding aan hebt, waarin je niet opvalt, en jezelf goed hebt opgemaakt dan is het ook geen probleem om overdag naar buiten te gaan.
Ik heb zelf afgelopen weekend gezien, hoe een ex haar eigen partner eerst niet herkende, alleen aan de stem werd Zij/hij eruit gepikt.
En toen kreeg zij/hij het compliment wat zie je er goed uit.
Dus wil je ook naar buiten de juiste kleding en goed opmaken.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Dus wil je ook naar buiten de juiste kleding en goed opmaken.

Goede kleding heb ik genoeg,maar opmaken doe ik nooit :-? ,vandaar dat ik s`nachts naar buiten ben gegaan,en ik heb veel teveel vrienden en kennissen in de buurt zitten en op het moment weet alleen me oude moedertje dat ik me graag transformeer.

groetje`s v. JeanineO
i love my dresses.
saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Bericht door saskia 10 »

Lieve Jeanine

Ik bedoelde ik zou nooit durven sávonds laat er loopt allerlei gespuis rond.
Met name wij zijn dan erg kwetsbaar.
Verderbedoelde ik er niets mee, doe wat je wilt doen maar kijk in godsnaam uit!
Liefs Saskia 10
heb respect voor iedereen
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Bedankt voor je bezorgdheid Saskia,maar ik ben "mans" :wink: genoeg voor als er eventueel problemen zouden ontstaan.

En anders sla ik ze met de hak van me pump op hun hoofd of gooi ermee :)
i love my dresses.
Dunja
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za mar 20, 2004 12:48
Locatie: Utrecht

Jeanine goed zo

Bericht door Dunja »

Jeanine,

Ik heb je bericht eindelijk gevonden. Jij gaat echt goed gekleed naar buiten. Moet echt een plaatje zijn. Veel plezier verder.
Dunja,
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Re: JeanineO weer eens naar buiten.

Bericht door kim dietrich »

JeanineO schreef:Eindelijk was het gisterenavond na lange tijd weer eens zover dat ik de moed kon opbrengen om als JeanineO naar buiten te gaan :)
Liep er al weken over te denken maar aarzelde steeds weer bij de deur opening,want ik woon in een appartementen gebouw met de voordeuren inpandig en 2 hoog,dus stel je voor dat 1 van de andere bewoners me zag bij het afdalen van de trappen :oops:

Had via Marktplaats een lange zwarte leren jas gekocht die tot net boven me enkels komt.
Daaronder droeg ik zwarte hoge laarzen met een 10 cm hoge hak en een lange leren rok met leuk zwart truitje erop,daaronder had ik een zwart lingerie setje aan met jarretels en siliconen borstje`s,en me lange zwart/bruine pruik.
Wat voelde ik me een dame,heb lang voor de spiegel lopen paraderen,en ben om 1 uur s`nachts naar buiten gegaan om een brief en wat kerstkaarten te posten ,bij de brievenbus die 3 straten bij mij vandaan staat.
Heb zo`n ¾uur rondgelopen en geluisterd naar het tikken van me hakken op de tegels,had daarna wel flinke pijn in me voeten.

Thuis gekomen heb ik nog wat na zitten genieten maar heb de rest v/d nacht weinig geslapen,zal wel door de opwinding komen denk ik.
Èèn ding weet ik zeker,dit smaakt naar meer,het was tenslotte al zeker een jaar of 7 geleden dat ik als vrouw gekleed de deur ben uitgeweest.

Groetje`s v. JeanineO :)

Dit lijkt me een typisch voorbeeld van travestie. Ik moet met het schaamrood op de kaken bekennen dat ik heel lang geleden ook wel eens zulke dingen gedaan heb. Dat waren de goeie, ouwe tijden. We hadden toen nog het idee dat travestie verboden was (eerst was dat ook nog zo) en bij iedere stap die je zette, gierden de spanning en opwinding door je keel.

Later werd duidelijk dat travestie helemaal niet meer verboden was en kwam de tijd dat je openlijk naar buiten ging. Weg spanning en opwinding! Ook de kleding werd er niet leuker op. Liep je eerst nog in opwindende creaties van zwarte nylons met gordeltjes en wijde capes, later moest alles sociaal acceptabel zijn, wat het natuurlijk toch niet helemaal was.

En behalve dat de spanning en opwinding weg waren en de kleding een stuk aangepaster, leverde de legalisatie een stuk discriminatie. Want eerst deed je het alleen thuis. En daarna deed je het stiekum in het holst van de nacht. Maar toen je tenslotte doorkreeg dat het mocht, deed je het openlijk. En hoewel het wettelijk mocht, dachten de mensen in je omgeving daar vaak toch net iets anders over. Eerst realiseerde je je dat niet zo. Soms kreeg je belangstellende reacties. En je zag je stelling dat dat best kon, bevestigd.

Vragen:
1. Is het verstandig om dit 's nachts te doen?
2. Is het verstandig om dit openlijk overdag te doen?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Kim,

Antwoord op vraag 1: Ach, misschien niet verstandig, maar velen van ons, en jij kennelijk ook, zijn zo begonnen. Dus wat is er op tegen?

Antwoord op vraag 2: Waarom niet? Ben gisteren met de trein een middagje naar Antwerpen geweest, waar ik o.m. een topje moest afhalen wat ik tien dagen geleden had gekocht toen ik er ook en femme was. Ik val in de mensenmassa op de Meir een stuk minder op dan om één uur 's nachts bij mij in de straat, en dus voel ik me in die massa heel wat veiliger.

groetjes,

Monica
Plaats reactie