Wie opereren er bij het VU?
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Wie opereren er bij het VU?
Vanochtend even mij psych uitgehoord.
Op dit moment doet Dr. Bouman bij het VU de operaties.
Dr. van Onselen doet (deed) dit bij het Slingeland in Doetinchem. 2 per maand. Op dit moment is hij echter op non-actief gesteld. De reden is onbekend. Kan nog wel even gaan duren denk ik...
Dr. Kanhai gaat vanaf 1 jan SRS'en voor het VU uitvoeren. Meer dan van Onselen doet (deed). Dus 3 of meer per maand.
Enfin dit aangehoord te hebben, heb ik besloten om mij toch in Duitsland bij Susanne Krege op de lijst te laten zetten...
Op dit moment doet Dr. Bouman bij het VU de operaties.
Dr. van Onselen doet (deed) dit bij het Slingeland in Doetinchem. 2 per maand. Op dit moment is hij echter op non-actief gesteld. De reden is onbekend. Kan nog wel even gaan duren denk ik...
Dr. Kanhai gaat vanaf 1 jan SRS'en voor het VU uitvoeren. Meer dan van Onselen doet (deed). Dus 3 of meer per maand.
Enfin dit aangehoord te hebben, heb ik besloten om mij toch in Duitsland bij Susanne Krege op de lijst te laten zetten...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Maar ondanks dat ik het met je eens ben Esther wil ik er wel bij zeggen dat die bij de VU een prima alternatief is voor als je het niet kan betalen om naar het buitenland te gaan. Tot nu toe werkt alles prima bij mij afgezien van mijn geringe diepte en na mijn correctie ziet het er van buiten ook helemaal goed uit. Dit om mensen niet het gevoel te geven dat een VU doos een tweederangs doos is want dat is het absoluut niet.
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Vanaf 2006 raad ik mensen aan een restitutie polis te nemen, eigen keuze van zorg aanbieders. Kun je een iedergeval verder orienteren dan alleen het VU en het UMCG. (complete EU!)Joanne schreef:Maar ondanks dat ik het met je eens ben Esther wil ik er wel bij zeggen dat die bij de VU een prima alternatief is voor als je het niet kan betalen om naar het buitenland te gaan.
Ik geef alleen mijn mening Joane, en wat ik gehoord heb. Vind zowieso heel erg slecht dat je gewoon als nummer behandeld wordt hier in NL. Ik kreeg in Groningen het gevoel van je bent toch maar een trans dus niet zeuren en wacht maar wat langer. Kwam voor gesprek bij de chiurg en heb daar uren lang zitten wachten, mensen die na mij binnen kwamen waren zelfs nog veel eerder aan de beurt. Er was iemand 5 min. binnen en gelijk geholpen, en dat betrof echt geen spoed zaak!.
Groetjes
Ik zou het een groot verlies vinden als van Onselen niet meer zou mogen opereren.
Hij is een goede arts die graag vagina plastieken zou blijven doen. Ik ben zelf ook door hem geopereerd en ben zeer tevreden met het resultaat.
Hij is een goede arts die graag vagina plastieken zou blijven doen. Ik ben zelf ook door hem geopereerd en ben zeer tevreden met het resultaat.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Chantal C.
- Forumdiva
Het gerucht gaat dan Van Onselen een eigen kliniek gaat beginnen... Vandaar dat hij daardoor op non-actief gesteld is...
Opzich lijkt me dat wel een logische uitleg...
www.aesmedicare.nl
www.aesmedicare.nl
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
grappigChantal C. schreef:Het gerucht gaat dan Van Onselen een eigen kliniek gaat beginnen... Vandaar dat hij daardoor op non-actief gesteld is...
www.aesmedicare.nl
Trouwens vind ik dit niet een negatieve ontwikkeling voor de lange termijn. Voor de korte termijn wel lastig tav misschien extra wachttijd. Het zou me niets verbazen als van Onselen over een jaar of wat voor west europa en Nederland! een gerenomeerde srs chirurg zal zijn.... die meer vrijheid heeft tav meegaan met nieuwe ontwikkelingen.
groetjes fenna
Van Onselen werkte al langer in die kliniek, dus nieuw is dat niet. Het zal daar wel beter betalen en wie weet ooit in de toekomst gaat hij er wel srsjes uitvoeren.
Van jos had ik via de mail begrepen dat kanhai alleen v->m operaties gaat doen en dan 2 per maand, maar ik heb afgesproken dat ik er uitgebreid op terug mag komen in januari want eerder komt die afspraak toch niet van de grond. Dus wellicht zegt hij dan wat anders en die kans is erg groot bij draaikont jos.
En binnen de EU laten opereren en het dan 'zomaar' vergoed krijgen van de verzekering is helaas nog steeds een fabeltje. De verzekeringen zijn echt nog niet happig om je buiten nederland te laten helpen (zeker niet vaginaplastiek), vraag jenna maar hoeveel moeite het haar heeft gekost om dat voor elkaar te boxen.
Desalniettemin is die stomme wachtlijst (die het vu zelf laat ontstaan in mijn ogen) een doorn in het oog. Maar als je niet de centjes hebt om naar het buitenland te gaan houd het snel op. Ik heb wel een strijdlustige houding want maar al te vaak heb ik meegemaakt dat als je maar je mondje stevig roert bij het vu die wachtlijst heel vreemd in elkaar zit. Kan ook eigenlijk niet anders want ik heb het gevoel dat ze eigenlijk niet eens weten wie en wanneer er nu op de lijst staat, want de ene dag is de wachtlijst 6 maanden, vervolgens weer 8 of soms zelfs een jaar ... tja wat zou het nu zijn, niemand weet het, zelfs niet degene die het zou moeten weten.
Van jos had ik via de mail begrepen dat kanhai alleen v->m operaties gaat doen en dan 2 per maand, maar ik heb afgesproken dat ik er uitgebreid op terug mag komen in januari want eerder komt die afspraak toch niet van de grond. Dus wellicht zegt hij dan wat anders en die kans is erg groot bij draaikont jos.
En binnen de EU laten opereren en het dan 'zomaar' vergoed krijgen van de verzekering is helaas nog steeds een fabeltje. De verzekeringen zijn echt nog niet happig om je buiten nederland te laten helpen (zeker niet vaginaplastiek), vraag jenna maar hoeveel moeite het haar heeft gekost om dat voor elkaar te boxen.
Desalniettemin is die stomme wachtlijst (die het vu zelf laat ontstaan in mijn ogen) een doorn in het oog. Maar als je niet de centjes hebt om naar het buitenland te gaan houd het snel op. Ik heb wel een strijdlustige houding want maar al te vaak heb ik meegemaakt dat als je maar je mondje stevig roert bij het vu die wachtlijst heel vreemd in elkaar zit. Kan ook eigenlijk niet anders want ik heb het gevoel dat ze eigenlijk niet eens weten wie en wanneer er nu op de lijst staat, want de ene dag is de wachtlijst 6 maanden, vervolgens weer 8 of soms zelfs een jaar ... tja wat zou het nu zijn, niemand weet het, zelfs niet degene die het zou moeten weten.