hebben jullie al goede voor nemens voor 2006 ??
Moderator: Moderators
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hebben jullie al goede voor nemens voor 2006 ??
hallo meiden het is misschien een beetje vroeg maar hebben jullie al goede voor nemens voor 2006 . ik wel proberen te stoppen roken maar dat probeer ik elk jaar ????.en veel leuke dingen met mijn vrouw doen ,en natuurlijk veel leuke dingen schrijven en telezen samen met jullie op deze site .o ja voor jullie en voor mij gezond teblijfen. dikke kus joke
vrouw voelen is vrouw zijn
re goede voornemens
hallo joke mijn goede voornemens zijn nog meer genieten en proberen gezond te blijven wandt dat is gewoon het belangrijkste in het leven
fijne kerstdagen en vast een gelukkig en vooral gezond nieuwjaar
trouwens dit geldt voor alle meiden
fijne kerstdagen en vast een gelukkig en vooral gezond nieuwjaar
trouwens dit geldt voor alle meiden
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- dagelijks aanwezig
Mijn goede voornemens zijn om echt te gaan genieten van de beide zijden van de travestie. En daar ben ik ook al aardig mee bezig.
Nu alleen nog een partner vinden die het kan waarderen dat zij zowel een man maar ook een vriendin krijgt.
Voor iedereen een goede Kerstdagen en een zalige jaarwisseling. Bea
Nu alleen nog een partner vinden die het kan waarderen dat zij zowel een man maar ook een vriendin krijgt.
Voor iedereen een goede Kerstdagen en een zalige jaarwisseling. Bea
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Tja schat, dan heb ik maar één adresje voor je. JC creations in Amsterdam.Anne-Claire schreef:Mijn goede voornemen :
eindelijk eens dat droomcorset kopen.......
hihi
De top v.w.b. handgemaakte en confectiecorsetten. En goede, vriendelijke service !
http://www.jc-creations.com/
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Chantal C.
- Forumdiva
Mmmm mijn goede voornemens voor het komende jaar. Nou naast mijn werk leuk blijven vinden heb ik het afronden van mijn rijbewijs op de planning staan en wil ik graag mijn huis kopen. Verder het liefst heel erg genieten van mijn nieuwe leven en meer voor anderen doen nu ik eindelijk mijn eigen ego onder controle heb
Happy NewYear
Happy NewYear
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Gegroet allen,
Goede voornemens..........doorgaan met meer bewegen, minder eten, verstandiger eten en afvallen. Ik heb n.l. een (gratis verkregen) galajurk (maat 36) die ik het afgelopen feest had willen dragen, maar gezien mijn maat (38, kwam van 42 een jaar geleden) net ff te strak. Dat moet bij het volgende feest anders.
Greetz,
Racine
Goede voornemens..........doorgaan met meer bewegen, minder eten, verstandiger eten en afvallen. Ik heb n.l. een (gratis verkregen) galajurk (maat 36) die ik het afgelopen feest had willen dragen, maar gezien mijn maat (38, kwam van 42 een jaar geleden) net ff te strak. Dat moet bij het volgende feest anders.
Greetz,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.