Toegang tot TS forum

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Toegang tot TS forum

Bericht door Silvia_ »

Draad gesplitst vanaf hier

Hallo Karla,

Het duurt inderdaad een tijdje voordat je wordt toegelaten op het TS-deel van het forum. Ook ik zit al enkele weken te wachten en heb nog steeds geen toestemming. Heb je inmiddels wel het mailtje ontvangen waarin je je motivatie moet omschrijven waarom je graag toegelaten wilt worden?

Groetjes,
Edith
karla
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma dec 05, 2005 22:04
Locatie: Emmen

Bericht door karla »

Edith schreef:Hallo Karla,

Het duurt inderdaad een tijdje voordat je wordt toegelaten op het TS-deel van het forum. Ook ik zit al enkele weken te wachten en heb nog steeds geen toestemming. Heb je inmiddels wel het mailtje ontvangen waarin je je motivatie moet omschrijven waarom je graag toegelaten wilt worden?

Groetjes,
Edith
Dat mailtje heb ik nog niet ontvangen :cry: maar zodra ik het krijg zal ik gelijk antwoorden.

groetjes,
Karla
Wilma_Sharman
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za dec 10, 2005 10:43

Bericht door Wilma_Sharman »

Hallo Karla,
Ik ben ook nieuw hier op dit forum en wil je dan ook welkom heten.
Net als jij heb ik me ook aangemeld op het transseksuelen gedeelte van dit forum en heb ook nog niets gehoord.
Nu vroeg ik me eigenlijk af of dit altijd zo lang duurt, maarja, dit zul jij als nieuw lid ook niet weten natuurlijk.
Gewoon maar afwachten dus.( moeilijk voor een ongeduldig type als ik) :wink:


Groetjes,
Petra.
karla
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma dec 05, 2005 22:04
Locatie: Emmen

Bericht door karla »

Hallo allemaal,

Fijne feestdagen und guten rutsch im neues jahr 2006.

Nog een vraag, duurt het altijd zolang voordat je tot een besloten groep wordt toegelaten???????.
Ik heb op 5 december ll toestemmeing gevraagd om op het transenforum toegelaten te worden maar ik hoor of zie helemaal niets gebeuren, ben ik vergeten of zo iets ????

groeten,
Karla
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Karla,

Je bent niet de enige die zo lang zit te wachten op toestemming. Ook ik heb me al geruime tijd geleden aangemeld bij het TS-deel van het forum en hoor vervolgens ook niks meer. Zelfs een mailtje sturen heeft niks opgeleverd. Er zit niks anders op dan wachten.

Hele fijne feestdagen toegewenst en een goed, gelukkig en gezond 2006.

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

December is een drukke maand voor iedereen en ook voor ons. Daarom is er in de werkzaamheden rondom het forum een achterstand.

Wij zijn ons aan beraden om tot een structurele oplossing hiervoor te komen.

Onze verontschuldigingen hiervoor.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Misschien is het een goed idee als de huidige leden bepalen of iemand er bij mag of niet...

Tis maar een idee...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Chantal C. schreef:Misschien is het een goed idee als de huidige leden bepalen of iemand er bij mag of niet...

Tis maar een idee...
Dat is toch al de manier waarop het werkt?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Maruscha schreef:Dat is toch al de manier waarop het werkt?
Nee nu bepalen de forum admins wie erin mogen en wie niet...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Chantal C. schreef:Misschien is het een goed idee als de huidige leden bepalen of iemand er bij mag of niet...

Tis maar een idee...
En hoe stel je dat voor? Hoe werkt dat?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lisa met een S schreef:
Chantal C. schreef:Misschien is het een goed idee als de huidige leden bepalen of iemand er bij mag of niet...

Tis maar een idee...
En hoe stel je dat voor? Hoe werkt dat?
Aanvraag komt binnen. De forum admin die het als eerste leest plaatst een berichtje in de groep. Indien een aantal leden akkoord geeft, geeft één van de admins toegang...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoeveel is er nodig voor akkoord?
Hoe lang moeten wij wachten voor akkoord?
Wat doe je met mensen die alleen willen lezen en geen verhaal openbaar willen maken?

Trouwens eigenlijk is dit een discussie dat naar mijn mening in het TS forum door de huidige leden zou moeten worden gevoerd en niet in het openbare forum. De huidige methode is tot stand gekomen naar een uitgebreide discussie door de TS leden en vervanging of aanpassing daarvan zou ook op dezelfde manier moeten gebeuren.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Toen een paar jaar geleden de leden van het TS forum ons vroegen om een strengere toegangsbeleid in te voeren is er in overleg met hun gekozen voor een toegangscommissie bestaande uit leden van de webteam van Travestie.org. Al gauw bleek dat dit geen ideale situatie was; het is een zware verantwoordelijkheid en de toegangscommissie heeft altijd getracht om zeer conscientieus te werk te gaan. Dat wil niet zeggen dat het altijd vlekkeloos is verlopen. Wellicht zijn er weleens verkeerde beslissingen genomen en dat betreuren wij. Ook bleek dat de tijd soms ontbrak om tijdig alle aanvragen te behandelen.

Om een betere werking te bewerkstelligen hebben wij gekozen voor een nieuwe samenstelling van de toegangscommissie. Voortaan bestaat de toegangscommissie uit Johnn, Cynthia, SabineX en Samira. Johnn is al vanaf de oprichting van de site betrokken bij Travestie.org en maakt deel uit van de webteam. Hij is verloofd met Marcella, een post-op TS. Cynthia, SabineX en Samira zijn allemaal opsen op de chat en lid van het Transseksualiteit forum.

Omdat de centrale meldpunt voor alle correspondentie bij mij, Lisa, is, zal mijn naam ook weleens voorkomen in correspondentie mbt het toegang tot het forum maar mijn inbreng zou beperkt blijven tot een minimale administratieve afhandeling van e-mails; zowel Pamela en ik zullen niet deelnemen aan de besluitvorming over individuele toelatingen. Wel zullen wij, als leden van de webteam, betrokken zijn bij besprekingen als het nodig blijkt om de toelatingsbeleid aan te passen.

Wij wensen Johnn, Cynthia, SabineX en Samira alle succes toe.

Namens Travestie.org,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

toegang tot het ts form

Bericht door Robinhood »

Ik vind het logisch dat je niet zomaar toelaatbaar bent het is een zeer delicate kwestie.Ik persoonlijk heb daar als travie al niets te zoeken,en zal mij daarom nooit aanmelden,ik hoop dat meerderen die daar niks te zoeken hebben ook respect o[p kunnen brengen.
Etr zullen velen zich voordoen als trans of vrouw die dat niet zijn,maar je weet wel waarom toch.op deze paginas willen.
En die je weet wel figuren,weten vaak zelf niet wie ze zijn,en hebben nog een lange weg te gaan,dat geef niet,maar niet zo!!!!!!
Dus wees bewust kieskeurig,het is ook in belang van diegene die wachten,geduld is een schone zaak.
Als God het wil is er voor iedereen een plek,en God wilt,wat u wilt.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Aan Forumwatch,

een nieuwe variant, na het lezen van de vorige schrijfsters over het toelaten tot het TS forum dacht ik kom ik neem eens de proef op de som want ik kon mij niet voorstellen dat het weken zou duren voordat men zelfs een antwoord zou krijgen.

Op 15 januari heb ik een verzoek ingediend tot toelating voor het TS forum en regelmatig gekeken naar de eventuele uitkomst van dit verzoek.
Tot ongeveer de 15de februari bij het aantikken van hoe de aanvraag ervoor stond, was er de mededeling dat het verzoek in behandeling was of zoiets.
Ik kan niet iedere dag hier lezen maar vandaag de 17de februari tot mijn stomme verbazing stond er niets meer behalve dat ik mij net zoals een ieder kan aanmelden voor toelating.
Dus terug bij af 15 januari. :roll:

Trav.org is een prima site en jullie doen veel voor weinig dat begrijp ik ook wel, maar nadat de vorige schrijfsters aandacht hebben gevraagd voor deze lange periode waarop men een antwoord krijgt is er schijnbaar niet veel veranderd.

Geef het eens wat aandacht wat het verdiend, speciaal voor de -nieuwkomers hier -

groetjes Adriana

Mijn aanvraag is wel serieus bedoeld voor alle duidelijkheid, de tijd van dit bericht zou erop kunnen duiden dat ik er wakker van lig - nee dat niet, het is hier gewoon nog een flink aantal uurtjes vroeger :D
Plaats reactie