hebben jullie al goede voor nemens voor 2006 ??

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha.....het ga je goed :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

Voor wie wil stoppen met roken en het toch moeilijk vind! Wat heel goed helpt zijn brandnetelcapsules. Deze capsules kan je overal kopen. Hier in Zoetermeer heeft de Tuinen ze. Ze kosten misschien iets meer dan een pakje sigaretten. Ik nam de capsules een tijdje om mijn bloed schoon te krijgen, want ik moest mijn rijbewijs terug krijgen vorig jaar. Zo raakte ik ook van de hasj af, na 13 jaar. Maar ik mocht ook geen alcohol drinken. Ik was erg paranoia dat het wel goed zou komen, daarom wou ik zeker weten dat mijn bloed schoon zou zijn. Wat was een leuke bijkomst? Door die capsules kickt je lichaam ook heel snel af van nicotine, ja ik zat even zwaar onder de redbull om niet depri te worden, maar dat is niet verboden.
Al vrij snel ga je merken dat de sigaret helemaal niet smaakt en ik ging ze heel snel uit maken. Ga je toch doorroken, dan ga je gigantisch kokhalsen. Na 1 a 2 weken gaan de capsules goed hun werk doen.

Mijn goede voornemen voor 2006 is het aantal studie uren per week verdubbelen. Naast een diploma in de Elektronica, wil ik ook graag de HAVO af maken. Maar dat word een meer jaren plan, want tegenwoordig moet je 9 vakken hebben en toen ik op de HAVO zat had ik maar 7. Dus helemaal onderaan beginnen met Scheikunde en Maatschappijleer.
Ik hoor vaak, wat heeft dat voor zin? Als je al wat ouder bent? Ik word veel te vaak verliefd op jongens met VWO en dan voel ik mij iedere keer een soort sukkel die er bij wil horen. VWO zal altijd voor mij te hoog zijn. Het is te duur, kost te veel tijd. Maar het schijnt wel zo te zijn dat een HBO student 10 uur per week meer studeert dan iemand van de universiteit. Dus meer studeren, meer accentloos Nederlands spreken en veel bedrijven lastig vallen met brieven van het CGB! En tot slot mezelf wat vaker opmaken!

Ik wens iedereen een Gelukkig, Gezond, Succesvol en Winstgevend 2006!

Mandy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

En toch wil ik een spiegeltje voor je houden, Maruscha. Misschien op de valreep nog een laatste keer "voor de goede oude tijd" tegen je ingaan. Je bent, meen ik, nogal veeleisend, zowel voor jezelf als voor anderen. Het kan niet anders, wat jezelf betreft, want anders had je nooit kunnen bereiken wat je tot nu toe heb bereikt, en alle respect daarvoor. Je volgt een eigen weg, op een manier waarvoor ik altijd respect heb gehad, zelfs tijdens onze grootste onenigheden. In jouw postings in het forum vind ik je nogal kortaf tegen mensen die zich in jouw ogen bezighouden met gewauwel, psychobabble, mentale masturbatie of andere negatieve uitdrukkingen die men kan bedenken voor dingen waar men er niet mee eens is. Je doet het op je eigen manier waar niet iedereen van gediend is, maar iedere vogel zingt nou eenmaal zoals zij gebekt is. Het zij maar zo.

Je hebt ooit gezegd, hier in het forum, dat je niet over de echte belangrijke zaken in jouw leven zou schrijven, omdat je andere plaatsen geschikter vond. Maar toch heb je dat hier enigzins gedaan. En dat je nu op een punt in je leven gekomen bent waarin onze forum overbodig wordt, is een grote verdienste. Een positieve stap. Net zoals Joanne en andere die daarvoor kwamen, onze forum gebruikten voor het afschrijven van dingen, voor het neerzetten ter discussie van wat zij meemaakten, heeft onze forum toch bij jou een soortgelijke rol vervuld. En nu ben je het ontgroeit, gelukkig, en valt er weinig meer om over te schrijven. Je bent niet de eerste die dat overkomt en je zult zeker niet de laatste zijn.

Dat je op jouw manier je afscheid aankondigt -- tja, Maruscha zou Maruscha niet zijn (en ik vertrouw in wat je ergens in een van jouw postings hebt geschreven, dat Marit toch wel in bepaalde opzichten niet geheel op Maruscha lijkt) als ze het anders deed. Dus dat nemen wij voor lief; wij weten wie het schrijft. Wees maar in ieder geval zeker dat je hier nog steeds welkom bent, net zoals ieder ander die eigenlijk het forum is ontgroeit en niet meer nodig heeft, en kom af en toe langs om ons op de hoogte te houden van hoe het met je gaat.

Lieve groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
anna_r
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: zo okt 12, 2003 13:04

Bericht door anna_r »

ik ben wie ik ben.
nee heb geen voornemen
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Helemaal eens met Lisa,

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

anna_r schreef:nee heb geen voornemen
Die werken ook niet. Een dag nadat je zegt "ik stop met roken, drinken of chocola eten" steek je er weer eentje op, ben je wanhopig naar repen opzoek en breng je een alcoholische toost uit. :wink:
liefs, Josette
anna_r
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: zo okt 12, 2003 13:04

Bericht door anna_r »

grin Josette.

ik ben gestopt met zware alcoholische drank ik drin zo nu en dan nog een wijntje, en ben verleden jaar augustus gestopt met roken.

dus deze twee gaan niet op voor mij.
Gebruikersavatar
AmberTV
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo mei 23, 2004 10:38
Locatie: Rotterdam

Bericht door AmberTV »

Goede voornemens ? Net als vorig jaar meer bewegen, minder eten, verstandiger eten en afvallen. 70Kg zou geweldig zijn, maar helaas eerst onder de 80 zien te komen
Overigens allemaal een succesvol en gezond 2006 gewenst
Be yourself- who else is better qualified?
Plaats reactie