nieuwjaar kado-tjes

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
franchepANNeke
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr dec 30, 2005 15:45
Locatie: hamme

nieuwjaar kado-tjes

Bericht door franchepANNeke »

hoi,

nu het nieuwe jaar is, koop ik zeker een kadotje voor mijn vriend, nu koop ik ook een kadotje voor evelien (zijn vrouwelijke naam) ten slotte is zij een deel van onze relatie. zij is hier heel blij mee....

nu vroeg ik mij af of er nog mensen zijn die dit doen.....????
just be yourself
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Re: nieuwjaar kado-tjes

Bericht door Kim Femme »

franchepANNeke schreef:... nu koop ik ook een kadotje voor evelien (zijn vrouwelijke naam) ten slotte is zij een deel van onze relatie. zij is hier heel blij mee....
nu vroeg ik mij af of er nog mensen zijn die dit doen.....????
Ja nou en of franchepANNeke,
Mijn vrouw neemt regelmatig een kadootje voor mij mee. Zij vindt mijn travestie niet alleen leuk maar ook een verrijking van onze relatie.
Ook helpt zij mij met mijn make-up, heeft mijn kerstoutfit gemaakt (zie foto's) en schiet ook nog eens de digitale plaatjes.
Ik ga dan ook graag met haar weer het Nieuwe Jaar in!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en een in alle opzichten fantastisch 2006.

Liefs,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Ja hoor, franchepANNeke......ook ik koop regelmatig iets voor mijn partner. Vaak kleding, en ook wel andere kleinigheden uit de drogist. En maak regelmatig foto's :wink:
groetjes elsa
franchepANNeke
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr dec 30, 2005 15:45
Locatie: hamme

Bericht door franchepANNeke »

ik koop ook regelmatig kleren en dergelijke en ik vind het travestie ook een verrijking van onze relatie, het biedt mij niets anders dan voordelen... ik ben blij dat jullie ook regelmatig kadotjes kopen en krijgen van jullie partner


groetjes

ann XXXX
just be yourself
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vrouw het rokje dat ik in Moordrecht aan heb gehad en van mijn dochter kreeg ik nagellak en lippenstift voor bij het rokje. En voor de kerst van mijn dochter ....... kijk hier. :D :D

Prettige jaarwisseling
Lisa :P
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

mij vrouw koopt ook kadotjes voor mij .voorbeeld als ik jarig ben met de kerst of als ze te winkelen is en ze zie wat leuks voor mij zoals een jurk of rok of dames ondergoed enz dan neemt ze dat mee . ik ben erg blij met mij vrouw ik hou veel van haar en zij is het aller mooiste kado voor mij daar kan geen rok of jurk of wat dan ook maar tegen op. heel veel liefs joke.
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Aha, leuke topic :)
En jawel, ik heb Trinny een aantal make-up spulletjes gekocht voor haar nieuwjaar. Ze was positief verbaasd :wink:
Step out of the ordinary...
Plaats reactie