travestie alleen bij uitgaan
Moderator: Moderators
- Erotic Esther
- daar ben ik weer
travestie alleen bij uitgaan
ik doe alleen maar aan travestie als ik uitga en heb ook geen behoefte om het daarbuiten te doen, nu vroeg ik me af of dit voor meer mensen hier geld. en als jullie uitgaan, waar doen jullie dat dan?
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Jazeker Esther, erg herkenbaar.
Ook ik heb eigenlijk maar hoogstzelden de behoefte aan travestie te doen als ik niet uitga. En dan eigenlijk meer om te klooien met een nieuwe makeuplook ofzo .. Maar zelfs dan moet ik er op uit, gevoelsmatig. Wat is het nut van travestie als toch niemand het kan zien ? Voor mezelf hoef ik het niet meer te doen: ik weet wat ik kan en ik weet hoe het voelt.
De travestie voor mij kan aldus het beste omschreven worden als: het voorzien in een behoefte die door anderen kan worden gezien, bekritiseerd en/of bewonderd. En uiteraard (niets menselijks is mij vreemd) doet die bewondering voor mij het meeste.
Uitgaan als Nathalie is gewoonweg heerlijk !
Ook ik heb eigenlijk maar hoogstzelden de behoefte aan travestie te doen als ik niet uitga. En dan eigenlijk meer om te klooien met een nieuwe makeuplook ofzo .. Maar zelfs dan moet ik er op uit, gevoelsmatig. Wat is het nut van travestie als toch niemand het kan zien ? Voor mezelf hoef ik het niet meer te doen: ik weet wat ik kan en ik weet hoe het voelt.
De travestie voor mij kan aldus het beste omschreven worden als: het voorzien in een behoefte die door anderen kan worden gezien, bekritiseerd en/of bewonderd. En uiteraard (niets menselijks is mij vreemd) doet die bewondering voor mij het meeste.
Uitgaan als Nathalie is gewoonweg heerlijk !
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ForumFan
Hallo Esther en Nathalie,
jullie gooien alle gangbare (nou ja, alle?) definities van travestie weer eens aardig overhoop. Het is toch dameskleding dragen vanuit een sterke, uiteindelijk onbeheersbare drang? Wordt het geen tijd dat we een onderscheid gaan maken tussen echte TV's en pseudo TV's?
Vroeger deed ik het inderdaad vanwege de opwinding die het leverde. Vanaf het moment dat ik openlijk naar buiten ging, heb ik het eigenlijk niet meer uit opwinding gedaan, maar inderdaad voor de reacties van het publiek. En voor mijn idee is dat inderdaad heel anders en is dat (voor mijn idee dan) inderdaad eigenlijk niet meer echte travestie.
Wat vinden jullie daarvan? En hoe zit dit bij de anderen?
Groetjes,
Kim D.
jullie gooien alle gangbare (nou ja, alle?) definities van travestie weer eens aardig overhoop. Het is toch dameskleding dragen vanuit een sterke, uiteindelijk onbeheersbare drang? Wordt het geen tijd dat we een onderscheid gaan maken tussen echte TV's en pseudo TV's?
Vroeger deed ik het inderdaad vanwege de opwinding die het leverde. Vanaf het moment dat ik openlijk naar buiten ging, heb ik het eigenlijk niet meer uit opwinding gedaan, maar inderdaad voor de reacties van het publiek. En voor mijn idee is dat inderdaad heel anders en is dat (voor mijn idee dan) inderdaad eigenlijk niet meer echte travestie.
Wat vinden jullie daarvan? En hoe zit dit bij de anderen?
Groetjes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
- Erotic Esther
- daar ben ik weer
ik voel geen drang gelukkig, vind het alleen kicken om als vrouw uit te gaan en te flirten. opmaken doe ik niet zrelf maar doet mijn beste vriendin voor me, ik kan het alleen maar bijwerken voor mij is de aandacht het belangerijkste, als ik als esther uitga krijg ik veel meer aandacht dan als ik mezelf ben. ik zie er ook beter uiot als vrouw dan als man volgens sommigen.
ik raak niet opgewonden van vrouwenkleding ofzo, maar het dragen ervan kan wel tot opwinding leiden als je begrijpt wat ik bedoel
ik weet ook niet of ik een echte travestiet benm, voor mij is dit puur een middel en geen doel.
(van mijn vriendinnetje die hier is moet ik schrijven dat ik geen travo ben maar gewoon een lekker wijf )
ik raak niet opgewonden van vrouwenkleding ofzo, maar het dragen ervan kan wel tot opwinding leiden als je begrijpt wat ik bedoel
ik weet ook niet of ik een echte travestiet benm, voor mij is dit puur een middel en geen doel.
(van mijn vriendinnetje die hier is moet ik schrijven dat ik geen travo ben maar gewoon een lekker wijf )
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
*grijns* doe mij ook ff zo'n vriendin, zeg. .. Genieten hoor zo.(van mijn vriendinnetje die hier is moet ik schrijven dat ik geen travo ben maar gewoon een lekker wijf )
Esther.. ik voel helemaal met je mee, meis. Go for it, girl !
En Kim, wil je niet meer van die gekke dingen zeggen ?
Zo maak je d'r echt een potje van, hoor.
Pseudo TV's.. puuuuuulease
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Lijkt mij dat dit binnen de gangbare definitie van travestie valt.Travestie
We noemen een man travestiet als zijn sekse mannelijk is, zijn gender-identiteit (het gevoel/beeld wat hij is, in dit geval een man) ook mannelijk, maar zijn gedrag, dus zijn genderrol soms of vaak vrouwelijk is. Van travestie is met name sprake, wanneer dit vrouwelijke gedrag zich uit in een voorkeur voor het dragen van vrouwelijke kleding. Bij vele [maar niet alle -- Lisa] travestieten beperkt het zich veelal niet tot het omkleden in vrouwelijke kleding, maar proberen ze door hun hele manier van doen op die momenten de vrouwelijke rol te spelen. Voor vrouwelijke travestieten geldt het omgekeerde. De meeste travestieten hebben een heteroseksuele voorkeur.
Bron: A. Verschoor, 1990.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- daar ben ik weer