Chantal schreef: ....Als ik ga stappen gebruik ik vaak nog wat oogschaduw en gaat mijn haar net dat tikkeltje mooier...
Euhm lieffie... ik weet niet waar jij die oogschaduw op smeert.. maar dat hoort toch echt op je ooglid, hoor. Oogschaduw waardoor je haar beter uitkomt... Daar moet je me toch eens meer over vertellen. Dat het de kleur van je ogen kan accentueren mits een goede kleurcombi, okee.. maar je haren ?
Of bedoelde je wat anders ?
-----
Maar om even on-topic te blijven: alles gelezen hebbende en even overwegende denk ik te kunnen concluderen dat er tussen
Esther (al dan niet de erotic versie) en
Frederique (die zich stukken minder erotisch profileert) een wereld van verschil ligt daar waar het kun travestiebeleving aangaat. Ik kan Frederique's benadering enigszins volgen als ze praat over haar eigen beleving. Wat ik echter niet kan en wil begrijpen is dat ze komt met uitspraken als: "Zorg ervoor dat het aanpassen van je uiterlijk niet "je nieuwe keurslijf" wordt..." Totale nonsens, frederique.
Dat wat jij interpreteert als een keurslijf (zelfs al zet je het tussen aanhalingstekens) is niets anders als een modus waarin je je prettig en bekoorlijk voelt. En sommige mensen (vaak vooral vrouwen) hebben dat nodig en voelen zich daar goed bij. Het voelt goed om van anderen een zekere bewondering en complimentjes te ervaren. Dat geeft je het gevoel dat je overkomt zoals je wilt overkomen. En dat heeft niet eens te maken met veel makeup maar wel met
goede makeup die een behoorlijke meerwaarde is voor je persoonlijkheid. Wat dat aangaat kan ik slechts bewondering hebben voor Esther. (goed basismateriaal !
Dat heeft evenzeer te maken met een bepaald gevoel over brengen qua kleding. Vooral als die is toegesneden op de gelegenheid van die avond en het doel wat je wenst te bereiken, bereikt. Wat dat aangaat is het schoeisel van jouw keuze in het bos best een goede te noemen
Maar even alle gekheid op een stokje. Frederique, ik denk dat er een groot gat zit tuseen jouw beleving en kennelijk ook die van Kim en die van Esther en haar goed van de tongriem gesneden vriendin. Persoonlijk mag ik dat graag zien zo. Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als we allemaal op de vrouwelijke versie van Balkenende zouden lijken .. *Brr* Maar Frederique, bespaar me je ongefundeerde terminologie als 'keurslijf' en je fantasierijke interpretaties van het woord 'pfff' . Daarmee doe je jezelf steeds meer te kort, ok ?