Schooldiploma's wijzigen ivm. een geslachtswijziging.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
2b
is nieuw hier

Schooldiploma's wijzigen ivm. een geslachtswijziging.

Bericht door 2b »

Weet iemand waar je moet zijn als je je school diploma's wilt wijzigen nav. je nieuwe identiteit.

Voor de goede orde de school is al jaren geleden gesloopt en daar kan ik dus niet meer informeren.

Ik heb deze gewijzigde versie nodig ivm. met sollicitaties.

Bedankt alvast.
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Re: Schooldiploma's wijzigen ivm. een geslachtswijziging.

Bericht door Kim Femme »

2b schreef:Weet iemand waar je moet zijn als je je school diploma's wilt wijzigen nav. je nieuwe identiteit.

Voor de goede orde de school is al jaren geleden gesloopt en daar kan ik dus niet meer informeren.

Ik heb deze gewijzigde versie nodig ivm. met sollicitaties.
Hi 2b,
Sinds het begin van de vorige eeuw wordt van alle officiële diploma’s (en bijbehorende cijferlijsten) een kopie gearchiveerd.
De naam van de overheidsinstantie die zich hiermee bezighoudt ben ik vergeten maar het zit ergens in de provincie Groningen.
Een aantal jaren geleden ben ik bij die lui terechtgekomen nadat mij bij een sollicitatie gevraagd werd mijn diploma te tonen van de middelbare school.
Dit was ik echter kwijtgeraakt en de school bestond ook niet meer. Vanuit Groningen werd dit probleem toen opgelost.
Ik heb net even wat gegoogled maar kon de n.a.w.-gegevens niet vinden, maar als je de eerste de beste middelbare school bij jou in de buurt even belt zullen zij je ongetwijfeld naam, adres etc. van deze instantie kunnen geven.
Succes!
Groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

mireille schreef:Toch niet de Informatie Beheer Groep ?
't is alweer een paar jaartjes geleden, ik weet het echt niet meer.
groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Carin
ff weer wat posten

Diploma

Bericht door Carin »

Informatie beheer groep is correct voor algemene onderwijs diploma's. Mijn Havo diploma heb ik daar als kopie gekregen. Vaktechnisch komt vaak van een eigen organisatie. Mijn admistratieve (avondschool) diploma's heb ik daar vandaan. De laatste jaren zijn diploma's echter schoolgebonden geworden dus SPD moest ik weer bij de school halen.
Ingewikkeld? Ja, wel een beetje. Maar soms ook leuk, want toen ik de administratieve diploma's aangevraagd had kreeg ik een telefoontje dat ze het in mijn geval heel idioot vonden de reden te gaan vermelden: of ik er mee accoord ging een exemplaar te krijgen met 'kopie' er op dat ook bij bijvoorbeeld verlies gegeven wordt en dus helemaal geen reden vermeld. Ja, uiteraard graag.
SPD was helemaal de klapper, want dat is een echt diploma geworden zonder enige aantekening.
Soms denken mensen wel eens mee....

Carin.
2b
is nieuw hier

Bericht door 2b »

Ja het klopt.

http://www.ib-groep.nl/particulier/Info ... 0vervangen?

Bedankt voor de informatie allemaal.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Duur grapje... 43 euro per document... 10 diploma's en je bent 430 euro kwijt.

Ik heb nog nooit ergens de vraag gehad of ik diploma's kon overleggen. Is in mijn branche ook niet echt gangbaar geloof ik...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Toevallig moest ik mijn certificaten wel laten zien bij mijn laatste sollicitatie maar dat was voor het eerst in mijn leven (36) dat me dat gevraagd werd. Gelukkig heb ik dat certificaat na mijn geslachtsaanpassing gehaald 8)
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Heb mijn cijferlijst zelf maar aangepast... Mag niet, maar bespaard wel 43 eurotjes.
Ben nu weer met school bezig en hoop straks een nieuw diploma te halen met mijn nieuwe naam er dus op. Nieuw vaarbewijs koste me alleen 25 euro.
Groetjes

Afbeelding
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ik denk dat ik mijn diploma's ook maar overzet. Die naam van die wereldberoemde, verbouwde neger.

Tja....Ken wel gasten waar die naam echt bij past.

Mandy
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Plaats reactie