Ja ik ga bewust wel eens naar plekken waarvan ik weet dat er mensen komen die me nog niet als vrouw gezien hebben. Misschien een stukje recalcitrantheid of de behoefte mezelf te laten zien omdat ik eindelijk trots ben op mezelf. En ook een stukje erkenning wat ik zoek bij mensen die ik mijn hele leven al ken.kim dietrich schreef:Hallo Joanne,
maar ga je bewust naar bepaalde plaatsen toe om mensen als het ware even met je persoon te confronteren? En hebben mensen in jouw geval door dat je geen biovrouw bent of moeten ze dat weten omdat ze je kennen?
Groetjes,
Kim D.
Het laatste jaar is die erkenning er ineens van allerlei kanten en ik geloof zelf dat dat komt omdat ik stug volhou NIET in de anonimiteit van een nieuw leven te duiken maar gewoon mijn eigen plekje in deze stad bezet hou en met hand en tand verdedig En eerlijk gezegd vind ik het stukje aandacht ook heerlijk hoor want ik begin weer op te bloeien. Dat zien mensen en ik krijg er veel complimenten over
En weet je mijn mannelijke en vrouwelijke kanten kan ik hier tot zijn volle recht laten komen omdat ik geen van beiden hoef te verbergen. Ik voel me zo vrij door dit alles dat ik bijna constant een beetje zweverig gevoel heb. Alsof ik al mijn bagage van me af geworpen heb en op wolkjes loop
Meestal is men wel op de hoogte of word men door vrienden op de hoogte gebracht van mijn TS zijn als ik ergens een avond in een tent rondhang. En als ik iemand leer kennen die niet op de hoogte is en waar ik een errug leuke avond mee heb vertel ik het zelf want ik hou er niet van om dingen over mezelf achter te moeten houden. En er is nog een voordeel. Ik wordt meestal goed in de gaten gehouden door de portiers in verschillende tenten hier. Omdat ze weten hoe ik in elkaar steek en ze weten dat er gekken rondlopen in dit gat en zodra iemand ook maar een stap mijn richting in doet worden ze er tegenwoordig zonder pardon uitgekeild Ook een stukje respect wat ik met assertief gedrag en een hoop drankjes afgedwongen heb hahaha.....
Voel me soms net een ster