Gaatjes in mijn oren
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Gaatjes in mijn oren
Weer een klein stapje verder genomen Gistermiddag maar gaatjes in mijn beide oren laten schieten met zilverkleurige zweerknopjes. Dus over enkele weken eindelijk leuke oorhangers etc. kunnen gebruiken.
Voor de meesten van jullie zal het misschien geen enkele probleem geweest zijn om dit te doen maar voor mij is het toch wel een verdere acceptatie van mijzelf. Het vreemde is dat ik als man zijnde eigenlijk geen behoefte heb aan gaatjes/ringetjes in mijn oren.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie eerste stap in dit geheel. Hoelang heeft het geduurd voordat jullie deze stap genomen hebben? Ik denk zo dat vooral de ouderen onder ons hier ook moeite meegehad hebben? Of zijn er nog dames die zoals ik eerst nog clipjes dragen? (vond ik te pijnlijk)
Voor de meesten van jullie zal het misschien geen enkele probleem geweest zijn om dit te doen maar voor mij is het toch wel een verdere acceptatie van mijzelf. Het vreemde is dat ik als man zijnde eigenlijk geen behoefte heb aan gaatjes/ringetjes in mijn oren.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie eerste stap in dit geheel. Hoelang heeft het geduurd voordat jullie deze stap genomen hebben? Ik denk zo dat vooral de ouderen onder ons hier ook moeite meegehad hebben? Of zijn er nog dames die zoals ik eerst nog clipjes dragen? (vond ik te pijnlijk)
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Namasté Dhiamara.
Wel ik ben al jaren actief als man/vrouw maar heb nog steeds geen gaatjes. Ook door mijn ex beroep was dat niet mogelijk. Misschien dat ik het wel een keer doe Want met die clips ben ik regelmatig oorbellen kwijt.En aan 1 oorbel heb je niks. En het wordt daardoor aardig prijzig. Dat de clibs nu echt zeer doe!!! Wel die ik bij het oortje heb gekocht.
Voor mijn man zijn wil ik eigenlijk geen gaatjes, maar ik leef nu wel zo vaak als vrouw dat de financiele kant ook mee gaat spreken.
Groetjes Bea.
Wel ik ben al jaren actief als man/vrouw maar heb nog steeds geen gaatjes. Ook door mijn ex beroep was dat niet mogelijk. Misschien dat ik het wel een keer doe Want met die clips ben ik regelmatig oorbellen kwijt.En aan 1 oorbel heb je niks. En het wordt daardoor aardig prijzig. Dat de clibs nu echt zeer doe!!! Wel die ik bij het oortje heb gekocht.
Voor mijn man zijn wil ik eigenlijk geen gaatjes, maar ik leef nu wel zo vaak als vrouw dat de financiele kant ook mee gaat spreken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
Namasté Bea
kosten gaatjes prikken 7.50 euro. Daartegenover 3 stel clipjes die kapot gingen 12.50 euro. Ik heb juist nu de stap genomen omdat ik nu nog arb. therapeutisch werk en dus nog maar met weinigen in kontact kom. Over zes weken kunnen de zweerknopjes eruit en dan hoef/kan ik ze op het werk niet dragen (collega's op het huisje weten het maar tijdens overdracht kom ik anderen tegen die van niets weten dus op deze manier is er ook iets opgelost)
kosten gaatjes prikken 7.50 euro. Daartegenover 3 stel clipjes die kapot gingen 12.50 euro. Ik heb juist nu de stap genomen omdat ik nu nog arb. therapeutisch werk en dus nog maar met weinigen in kontact kom. Over zes weken kunnen de zweerknopjes eruit en dan hoef/kan ik ze op het werk niet dragen (collega's op het huisje weten het maar tijdens overdracht kom ik anderen tegen die van niets weten dus op deze manier is er ook iets opgelost)
With Love and Lightness.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Een suggestie: doorgaans gaat men in Nederland 3 weken op vakantie. Op de eerste dag van je vakantie laat je de gaatjes schieten; na drie weken zijn ze redelijk goed dat je gerust ze uit kan doen net voordat je je werkplaats binnen gaat en weer in kan doen wanneer je weer vertrekt. Je moet wel extra goed schoonmaken tegen infecties. Ook hebben vele mannen tegenwoordig een oorbel in een oor; durf je dat aan kan je maar een oorbel uittrekken en de andere laten zitten. Je kunt dan om de dag de oorbel van oor omwisselen (of zelfs halverweg de dag). Toen ik de gaatjes liet schieten trouwens viel het bijna niemand op en heb nog geen een keer een negatieve of rare opmerking erover gehad -- en ik ging met beide oorbellen naar mijn werk toe.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- ForumFan
Namasté Lisa
Inderdaad een goede suggestie Voor mij was het dus ook de bedoeling om kleine ringetjes o.i.d om en om te gaan dragen. En thuis andere en sierlijke oorhangers. Als het drie weken zijn dan valt het mee. Er staat wel in de nabehandelings-instructie trouwens 6 weken, daarna 6 weken normale ringen of oorhangers gebruiken maar wel er in laten zitten.
Overigens even een verdere opmerking: Schijnbaar let ik er nu wat meer op hoeveel mannen er een ring dragen. Vooral bij de jeugd is het blijkbaar redelijk gewoon. Maar wat zou jij er van denken als plotseling er een oude knar van 50 met een kale kop, grote uitstaande oren en nu ook knoppen in zijn oorlellen voor je staat? Oh jee.!!!! Peno-pauze
Inderdaad een goede suggestie Voor mij was het dus ook de bedoeling om kleine ringetjes o.i.d om en om te gaan dragen. En thuis andere en sierlijke oorhangers. Als het drie weken zijn dan valt het mee. Er staat wel in de nabehandelings-instructie trouwens 6 weken, daarna 6 weken normale ringen of oorhangers gebruiken maar wel er in laten zitten.
Overigens even een verdere opmerking: Schijnbaar let ik er nu wat meer op hoeveel mannen er een ring dragen. Vooral bij de jeugd is het blijkbaar redelijk gewoon. Maar wat zou jij er van denken als plotseling er een oude knar van 50 met een kale kop, grote uitstaande oren en nu ook knoppen in zijn oorlellen voor je staat? Oh jee.!!!! Peno-pauze
With Love and Lightness.
jamie, wel goed opletten na die drie weken dat je toch steeds goed ontsmet en evt. s'nachts van die doortrekkers in je oren doet.Ik heb totaal 4 gaatjes, ging prima maar toen ik er nog 2 bij liet prikken groeiden die dicht. Vooral de eerste tijd is het belangrijk dat je ontsmet en er een oorbel indoet. Met die doorstekers kun je makkelijk slapen. Verder zou ik , als ik man was, lak hebben aan de omgeving.Je ziet het inderdaad veel meer, dus wees jezelf en geniet ervan.
groetjes elsa
groetjes elsa
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
gaatjes in mijn oren
Zelf heb ik in mijn linkeroor 4gaatjes en in mijn rechter 3.Ook heb ik er eentje in mijn neus.Een echte vrouw heeft gaatjes,dat vind ik toch.Ik voel me ook veel vrouwelijker als ik mijn oorringen in heb.Heb wel wat reacties gehad in het begin da ze erin zaten maar nadien niet meer.Nu is het in feite een gewoonte.Dus gewoon doen zou ik zeggen.
kusjes
Stefanie
kusjes
Stefanie
-
- ForumFan
Lijkt mij ook mooi om een navelpiercing te zetten maar dan zo dat je kunt wisselen. ik ken er iemand die verschillende navelsieraden heeft.
Vandaag een leuke reactie gehad van een 70 jarige vrouw. Haar man moest het ook maar eens laten doen!!! Zij vind dit mooi en deed haar herinneren aan haar vader die toen al ringen in zijn oren droeg (oud - zeeman.)
Vandaag een leuke reactie gehad van een 70 jarige vrouw. Haar man moest het ook maar eens laten doen!!! Zij vind dit mooi en deed haar herinneren aan haar vader die toen al ringen in zijn oren droeg (oud - zeeman.)
With Love and Lightness.
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Uhm, ik heb al 2 gaatjes vanaf mijn elfde en ik heb ALTIJD oorbellen in dus die gaatjes zullen nu naar 12 jaar toch echt wel genezen zijn hoor!!Elsa schreef:jamie, wel goed opletten na die drie weken dat je toch steeds goed ontsmet en evt. s'nachts van die doortrekkers in je oren doet.Ik heb totaal 4 gaatjes, ging prima maar toen ik er nog 2 bij liet prikken groeiden die dicht. Vooral de eerste tijd is het belangrijk dat je ontsmet en er een oorbel indoet. Met die doorstekers kun je makkelijk slapen. Verder zou ik , als ik man was, lak hebben aan de omgeving.Je ziet het inderdaad veel meer, dus wees jezelf en geniet ervan.
groetjes elsa
Ik vind rond de navel echt vreselijk; lijkt dan net alsof er haar groeit daar!stefanietje schreef:Zeker doen zou ik zeggen.heb zelf een navel en een tongpiercing.
aar wat zouden jullie zeggen van een tatoo op mijn onderrug en rond de navel da s toch ook supervrouwrlijk.Dat zijn mijn volgende vooruitzichten.
groetjes
Stefanie
Op de onderrug vind ik prachtig!!
Ik heb een tong en lippiercing maar ik heb nog steeds iets te veel pluishaartjes op mijn buik ondanks dat ik al bijn een jaar geleden gecastreerd ben... Maar zodra die haartjes helemaal verdwenen zijn; neem ik er ZEKER ook 1!!!Anita schreef:Gaatjes in mijn oren heb ik al een aantal jaren, heb gelukkig nooit rare reacties gehad van mijn omgeving. Ik zit er de laatste tijd steeds meer aan te denken een navelpiercing te laten zetten, maar ik durf nog niet zo goed
Als je tegen die tijd het nog niet hebt gedaan, gaan we samen ja??