Als je het niet erg vind om wat geld uit te geven, zou je kunnen proberen de 'Nubra' of een van de imitaties daarvan te kopen. Het is eigenlijk precies hetzelfde als de siliconen cups die je kan kopen bij lingerie zaken om een grotere buste te krijgen, alleen is de nubra bedoeld om gedragen te worden zonder BH. Er zit aan de binnenkant een soort kleefmateriaal wat herbruikbaar is. Na het gebruik even goed schoonmaken en laten opdrogen, en het kleefmateriaal herstelt zich weer.
En het grote voordeel voor jou is dat de Nubra speciaal is gemaakt om je een groter decolletee te geven. Tussen de cups zit namelijk een bandje waardoor je er voor kunt zorgen dat de cups naar elkaar worden toe getrokken.
Ik heb ze laatst besteld via internet en heb ze pas 1x een dag lang kunnen dragen, dus heel veel ervaring heb ik er nog niet mee, maar ik was er errúg tevreden over! De cups zijn iets minder groot dan mijn 'normale' cups, ik denk dat deze me een A-cup geven terwijl mijn normale me een kleine B-cup geven. Maar ze plakten de hele dag stevig vast, zaten erg comfortabel en na het schoonmaken had ik het idee dat ze ook echt wel herbruikbaar zijn.
Ze hebben me 16,85 gekost, bij
een online erotiek winkel maar ze verkopen ze ook bij de Wehkamp hoewel ze daar iets meer kosten.(bij de Wehkamp kun je kiezen uit verschillende maten)