Stiletto run
Moderator: Moderators
Stiletto run
Geleze in NU.nl
"Vrouwen die niets liever doen dan winkelen en daarvoor een aardig zakcentje kunnen gebruiken, kunnen zich opgeven voor de Stiletto Run. Wie op 9 maart het snelst een parcours aflegt op hoge hakken wint 10.000 euro. De hakken moeten minstens 7 centimeter hoog en maximaal 1 centimeter breed zijn. Vrouwen vanaf achttien jaar kunnen zich inschrijven. Er mogen maximaal 150 deelneemsters aan de start verschijnen. Waar het evenement plaatsvindt, is nog niet bekendgemaakt"
Daar moeten ervaren T's toch hun hand niet voor omdraaien?
"Vrouwen die niets liever doen dan winkelen en daarvoor een aardig zakcentje kunnen gebruiken, kunnen zich opgeven voor de Stiletto Run. Wie op 9 maart het snelst een parcours aflegt op hoge hakken wint 10.000 euro. De hakken moeten minstens 7 centimeter hoog en maximaal 1 centimeter breed zijn. Vrouwen vanaf achttien jaar kunnen zich inschrijven. Er mogen maximaal 150 deelneemsters aan de start verschijnen. Waar het evenement plaatsvindt, is nog niet bekendgemaakt"
Daar moeten ervaren T's toch hun hand niet voor omdraaien?
Cyn.
De gemiddelde TV strompelt op hoge hakken, laat staan rennen........maareh, 'de hoge hakken race' is bijna 9 jaar geleden geintroduceerd door Arjen Ederveen in de docusoap '30 minuten', als persiflage op de Gay Games van 1998. De andere tak van sport was 'handtaswerpen in de categorie van 2kg en zwaarder'.
Groetjes Mila.
Groetjes Mila.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Cynthia schreef:Daar moeten ervaren T's toch hun hand niet voor omdraaien?
Daarom stond er ook ervaren T's, mila. Niet gemiddelde.mila schreef:De gemiddelde TV strompelt op hoge hakken, laat staan rennen
Staat er iets bij over dat het perse een geboren vrouw moet zijn, Cynthia ? Anders heb ik zeker interesse.
7 cm hoog en max 1 cm breed .. Niet echt stiletto maar goed te doen, lijkt me. Niet iets voor Pamela ook ? Die heeft wel iets met heels, dacht ik
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik heb bij Glamour even navraag gedaan over het meedoen, en het volgende antwoord gekregen:
Beste Cathy,
Bij deelname wordt je identiteitsbewijs gecontroleerd. Het geslacht hierin moet vrouwelijk zijn.
De exacte afstand van de Stiletto Run is nog niet bekend, maar aangezien het een sprint wordt, verwacht ik dat het niet langer zal worden dan 200 meter (maar dit is een persoonlijke inschatting).
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Charlotte Bouman
Assistant Editor Glamour
Wildenborch 2
1112 XB Diemen
The Netherlands
Beste Cathy,
Bij deelname wordt je identiteitsbewijs gecontroleerd. Het geslacht hierin moet vrouwelijk zijn.
De exacte afstand van de Stiletto Run is nog niet bekend, maar aangezien het een sprint wordt, verwacht ik dat het niet langer zal worden dan 200 meter (maar dit is een persoonlijke inschatting).
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Charlotte Bouman
Assistant Editor Glamour
Wildenborch 2
1112 XB Diemen
The Netherlands
- Chantal C.
- Forumdiva
Dat riekt naar discriminatie! Een pre-op TS mag dus niet meedoen...tvcathy schreef:Ik heb bij Glamour even navraag gedaan over het meedoen, en het volgende antwoord gekregen:
Beste Cathy,
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: