Vrouwelijk gezichtje of niet?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Jamie schreef:Oh en voordat ik het vergeet; hier is mijn foto!! Kunnen jullie op mij ook mooi even commentaar geven!!!

Maar ik weet al welke operaties ik nodig heb hoor!!!

Ik draag trouwens geen make-up at all hoor op die foto want dat draag ik nooit....
Wat moet ik hier op zeggen..., je ziet er echt goed uit :) Mijn complimenten!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Re: Overduidelijk:-)

Bericht door Guest0 »

Isa schreef:HI Luciel,

Overduidelijk waar je naam vandaan komt....want je heb echt wel iets van lucille weg;-)

Hoef ik niet te vertellen welke he;-)

komt wel goed met je:-)

Groetjes,
Isa
Nee waar komt Lucielle weg dan? :)
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Janneke schreef:
Wat moet ik hier op zeggen..., je ziet er echt goed uit :) Mijn complimenten!
Thanks, maar er moet nog een hoop vertimmerd worden hoor helaas....

Ik ben al heel blij dat die afschuwelijk baardgroei eindelijk eens is weggestraald maar die botstructuur van mijn gezicht vind ik nog steeds VRESELIJK... Maarja; het is allemaal zo fokking duur die ingrepen en het heeft me al zoveel geld gekost al die behandelingen van de laser, de electrisch onthaar nabehandelingen, de castratie, het bleken van de tanden etc. En ik ben nog maar 23; ik ben benieuwd hoe erg ik in de schulden sta over 10 jaar... :(
Ik wilde eerst in Thailand mijn gezicht laten opereren (alle 5 de operaties in 1x) maar ik kreeg zulke vage reply's van die arts en ook zo laat dat ik ben gaan twijfelen en ik ga nu de procedures in delen doen in Europa.
De eerste 2 operaties staan al vast; 13 juni wordt mijn neus verkleind en mijn adamsappel gereduceerd in België. Ik laat jullie het resultaat wel zien tegen die tijd.
Misschien het jaar erna de rest?? Ik hoop het maar.

xxx
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Jamie schreef: Thanks, maar er moet nog een hoop vertimmerd worden hoor helaas....

Ik ben al heel blij dat die afschuwelijk baardgroei eindelijk eens is weggestraald maar die botstructuur van mijn gezicht vind ik nog steeds VRESELIJK... Maarja; het is allemaal zo fokking duur die ingrepen en het heeft me al zoveel geld gekost al die behandelingen van de laser, de electrisch onthaar nabehandelingen, de castratie, het bleken van de tanden etc. En ik ben nog maar 23; ik ben benieuwd hoe erg ik in de schulden sta over 10 jaar... :(
Ik wilde eerst in Thailand mijn gezicht laten opereren (alle 5 de operaties in 1x) maar ik kreeg zulke vage reply's van die arts en ook zo laat dat ik ben gaan twijfelen en ik ga nu de procedures in delen doen in Europa.
De eerste 2 operaties staan al vast; 13 juni wordt mijn neus verkleind en mijn adamsappel gereduceerd in België. Ik laat jullie het resultaat wel zien tegen die tijd.
Misschien het jaar erna de rest?? Ik hoop het maar.

xxx
Nouja, je bent in ieder geval al een aardig eindje op weg, het resultaat mag er nu ook al aardig zijn. Jammer dat het in Thailand niet is doorgegaan, maar 13 juni is gelukkig niet eens zo heel ver weg.
Succes met de rest alvast, hopelijk kan (en lukt) het allemaal snel.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Hallo Jamie en Luciel,

ik vind dat jullie allebei heel mooie gezichten hebben. Veel vrouwen zullen jaloers op jullie zijn. Ik zou er niet te veel aan doen. Allereerst omdat het zo al mooie gezichten zijn. Ten tweede omdat je wel weet wat je hebt, maar nooit zeker weet wat je krijgt.

Misschien ken je het (echt gebeurde) verhaaltje dat ik wel eens verteld heb. Ik klets met een TV. Wel een leuk gezichtje, maar niet echt top. Maar die neus. Die neus fascineert me. Zo'n prachtige, perfecte neus. Tenslotte maak ik er een opmerking over. Dan blijkt dat ze een ongeluk gehad heeft. De chirurg moest op goed geluk de neus weer o.k. maken. Daardoor is hij mooier geworden dan hij eerst was. Uiteindelijk lijkt het me toch niet helemaal geslaagd als 1 onderdeel er zo uitspringt.

Luciel heeft wel zware wenkbrouwen, maar dat misstaat hem helemaal niet. Ik zou eens goed kijken naar de nodige (mooie) vrouwen met zware wenkbrouwen. Een heel mooie vrouw die ik gekend heb, had niet alleen zware wenkbrouwen, maar zelfs een lichte snor. Niemand die haar er minder mooi om vond. Zo zie je maar weer. Wij spannen ons in om ieder haartje kwijt te raken en uiteindelijk blijkt het hem daar helemaal niet in te zitten, kennelijk.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Luciel,

Je hebt een prima gezicht, en die wenkbrauwen storen mij eerlijk gezegd niet zo. Je zou ze hooguit iets smaller kunnen maken, maar ze zijn nu al mooi gevormd. Enne, Brooke Shields heeft ook zware wenkbrauwen.

Met operaties zou ik voorzichtig zijn, je kan beter eerst afwachten wat het effect van de hormonen is.

sterkte en succes,

Monica
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Luciel,

Je hebt een prima gezicht, en die wenkbrauwen storen mij eerlijk gezegd niet zo. Je zou ze hooguit iets smaller kunnen maken, maar ze zijn nu al mooi gevormd. Enne, Brooke Shields heeft ook zware wenkbrauwen.
Afbeelding

Misschien een wat ongelukkige foto, maar wel eentje die het duidelijk illustreert.

en nog een andere: Afbeelding

Ik zou ook zeggen, niks veranderen voorlopig.

Zelf heb ik er ook wel wat last van en zou ze een beetje geleidelijk moeten uitdunnen (zodat het niet plotsklaps opvalt) :oops:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Mireille schreef:
Zelf heb ik er ook wel wat last van en zou ze een beetje geleidelijk moeten uitdunnen (zodat het niet plotsklaps opvalt)
Hoi Mireille,

Ik ben er zelf enige tijd geleden mee begonnen, met geleidelijk plukken, en ik heb m'n wenkbrauwen inmiddels tot de helft verdund zonder dat iemand er iets van gezegd heeft.

groetjes,

Monica
Isa
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 17, 2006 23:10
Contacteer:

mee eens

Bericht door Isa »

wenkbrauwen hoeven echt niet altijd geepileerd te zijn....hoewel ik het wel langzaamaan beetje voor beetje vorm in zou willen krijgen;-)
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Er zit zeker al wel een vorm in. Ik heb echter nog nooit iets met mijn wenkbrauwen gedaan. :P
BlackRose
ff weer wat posten
Berichten: 65
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 20:40
Locatie: Brabant - België

Bericht door BlackRose »

Ik ben een beetje laat, maar ja, ik ben er pas :D

Luciel, je ziet er echt al goed uit. Ik zou zeggen: baardgroei laseren en wenkbrauwen wat bijwerken. Daarna kan je nog zien.

Jamie, je ziet er heel goed uit, meid!

Groetjes.
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Luciel,

Ook van mij krijg je mijn complimenten. Je mag er best wel zijn. Wat je wenkbrauwen betreft. Gewoon laten epileren. Zelf heb ik geen enkele reactie gehad. Sterker nog: ze zien het niet eens. Zelf heb ik een paar weken geleden gaatjes laten zetten en mijn wenkbrauwen laten epileren op dezelfde dag. Op mijn werk was er niemand die het was opgevallen.
Na drie weken zei een vrouwelijke collega ineens tegen mij van: "Heb je gaatjes in je oren laten schieten?" Meteen verteld dat ik ook m'n wenkbrauwen heb laten epileren. Op dat moment zag ze het pas. En dan nog. Het is jouw lichaam; het is jouw leven. Kortom gewoon laten doen en je niet laten inspireren door de omgeving.

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

vrouwelijk gezicht of niet

Bericht door Robinhood »

Ik heb als man altijd al een vrouwelijk gezicht gehad,er waren tijden dat ik dat vreemd vond.Toen ik dat ging accepteren,epileerde ik ook mijn wenkbrouwen,en vond ik mezelf toch wel leuk.
Ik ben ook zeer gefascineerd door vrouwen met mannelijke trekken,en door mannen met vrouwelijke trekken.
Tegen woordig houd ik mij minder bezig met volledige travestie,omdat ik dan op een vrouw lijk,terwijl ik een man/vrouw of vrouw/man wil zijn.
Ieder gezicht is mooi,zolang het gezicht het verhaal verteld van de mens die er achter schuilt.
Daarom zou ik graag een foto vanmijzelf willien plaatsen,maar ik wil er een in het groen,anders zou ik geen robin hood zijn.
Kan iemand mij (seriues)helpen,met fotos te nemen en plaatsen?
Dan kan mijn babyface ook goed of afgekeurd worden.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Jamie ik zit vol verbazing en genoegen jou schrijven te lezen.De eerste keer dat ik jou schrijven op deze pagina las schoot ik in een onnoemelijke lachbui.Nu zit ik het weer te lezen en ben eigenlijk nieuwsgierig,ik vind jou manier van schrijven confroterend en zeer grappig te gelijk
Waarom kan jij mij zo aan het lachen maken?Meen jij dat nou echt wat je zegt,want als ik die foto zie,dan zie ik een meid!Ik begrijp hier echt niks van,of.........heb je ons nog iets te vertellen?

Lieve Jamie ik hoop snel van je te lezen.

Nieuwsgierig aagje,Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Even wat nieuwe fototjes gemaakt net.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wenkbrauwen moet ik nog doen/laten doen.
Plaats reactie