Miss travestie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
franchepANNeke
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr dec 30, 2005 15:45
Locatie: hamme

Miss travestie

Bericht door franchepANNeke »

ik heb net naar de rode loper gekeken daar kreeg je immers de uitlsag van de miss travestie wedstrijd te zien......ik heb daar veel mooie dames gezien maar vind het wel jammer dat er blijkbaar vooral show travestie's naar toe gaan, zo vind ik namelijk dat er nog steeds de verkeerde stempel gedrukt wordt op het travestie zijn namelijk die van show en wordt de aandacht niet gevestigd op het eigenlijke vrouw zijn/voelen,dat gevoel gaat wat verloren vind ik......(toch chapeau voor iedereen die meegedaan heeft)

wat vinden jullie daarvan? Zouden jullie zelf ook meedoen aan dergeljke wedstrijd??......

groetjes Ann -XXXX-
just be yourself
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Bij een Miss-verkiezing kun je show verwachten, en hier doen de meeste deelnemers juist mee voor die show, niet omdat ze zich vrouw voelen.
Deze verkiezing lijkt me dan ook meer voor mannen die travestiet willen zijn, en niet voor mannen die vrouw willen zijn.

Aan andere Miss-verkiezingen wil ook maar een beperkte groep vrouwen meedoen.

Voor wie de uitzending gemist heeft: omstreeks middernacht en dinsdagmiddag om 12:15 wordt de Rode Loper herhaald, op één (België), het is het op één na laatste onderwerp, na James Bond.

Op de Showbizzsite staan foto's, en een verslag.

Afbeelding
Winnares Tiky Bayo en haar eredames Miss Inis Sense en Kiara Mystica

Evelien.
stefanietje
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: do jan 12, 2006 13:34
Locatie: gent
Contacteer:

Bericht door stefanietje »

Daar ben ik het volledig mee eens.Zo'n verkiezingen zijn ook echt voor de show he.Maar niettemin toch chapeau hoor voor de dames.Je moet het maar doen.Heb zelf nie zo de behoefte om in de spotlights te staan.Dus zo'n verkiezing is echt nie aan mij besteed.
groetjes
Stefanie
Plaats reactie