Makeup makkelijk verwijderen?
Moderator: Moderators
Makeup makkelijk verwijderen?
Hallo dames,
Ik hou het forum al een hele tijd in de gaten als gast maar heb me uiteindelijk toch maar geregistreed omdat ik met een vraag zit.
Hoe kan je makkelijk make-up verwijderen?
Ik wil heel graag namelijk een stapje verder met mijn 2e ik en heb dan ook inderdaad al make-up. Ik durf alleen nog niet het op te doen omdat ik bang ben dat het blijft zitten en ik dit niet wil vanwege reacties heeft iemand misschien wat tips of trucs??
alvast bedankt!
Kisses and hugs,
Tara
Ik hou het forum al een hele tijd in de gaten als gast maar heb me uiteindelijk toch maar geregistreed omdat ik met een vraag zit.
Hoe kan je makkelijk make-up verwijderen?
Ik wil heel graag namelijk een stapje verder met mijn 2e ik en heb dan ook inderdaad al make-up. Ik durf alleen nog niet het op te doen omdat ik bang ben dat het blijft zitten en ik dit niet wil vanwege reacties heeft iemand misschien wat tips of trucs??
alvast bedankt!
Kisses and hugs,
Tara
Hallo lieve miss Tara,
heel eenvoudig DEMAK up doekjes. Er zitten normaal 25 in een afsluitbare verpakking. En je kunt met 1 doekje je gehele make-up van je gezicht verwijderen. Zelfs watervaste en longstay lippenstift.
en iedere merk doet het goed,
Veel succes en groetjes Bea.
heel eenvoudig DEMAK up doekjes. Er zitten normaal 25 in een afsluitbare verpakking. En je kunt met 1 doekje je gehele make-up van je gezicht verwijderen. Zelfs watervaste en longstay lippenstift.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
Hoihoi,
Make-up is heel simpel te verwijderen, ook als het waterproof is. In theaterwereld gebruikt men Hydro Afschminkolie. Ik gebruik dat ook als ik een show als zeemeermin geef en alles dus volledig watervast is. Insmeren, douchen en klaar, ook de hardnekkigste waterproof make-up.
Heb je dat niet in huis, probeer maar eens baby-olie.
Liefs,
Kitty.
Make-up is heel simpel te verwijderen, ook als het waterproof is. In theaterwereld gebruikt men Hydro Afschminkolie. Ik gebruik dat ook als ik een show als zeemeermin geef en alles dus volledig watervast is. Insmeren, douchen en klaar, ook de hardnekkigste waterproof make-up.
Heb je dat niet in huis, probeer maar eens baby-olie.
Liefs,
Kitty.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Bij de HEMA heb ik reinigingsmelk gehaald - werkt prima.
Ik gebruik 't in combinatie met Demak-Up met name om oogschaduw/lijntje bij de ogen weg te halen, de foundation doe ik met warm water en een beetje zeep.
Ik heb wel 't idee dat het spul enigszins agressief is, je moet 't niet *in* je oog krijgen (guess hoe ik *daar* achter kwam). Voor de rest ben ik er tevreden over, het reinigt goed...
groetjes,
marjolein
Ik gebruik 't in combinatie met Demak-Up met name om oogschaduw/lijntje bij de ogen weg te halen, de foundation doe ik met warm water en een beetje zeep.
Ik heb wel 't idee dat het spul enigszins agressief is, je moet 't niet *in* je oog krijgen (guess hoe ik *daar* achter kwam). Voor de rest ben ik er tevreden over, het reinigt goed...
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
- Chantal C.
- Forumdiva
Zeep is slecht voor je gezicht. Reiningsmelk kan je voor je hele gezicht gebruiken...MarjoleinJ schreef:Bij de HEMA heb ik reinigingsmelk gehaald - werkt prima.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
mhhhh daar had ik nog niet aan gedacht... good point, thnx!
ik twijfelde er ook niet aan dat je reinigingsmelk voor je hele gezicht kunt gebruiken; dat was niet de reden om 't niet te doen... ik spoel, na het reinigen, sowieso met warm water dus ik dacht van "als ik dan toch al met water bezig ben, kan ik 't net zo goed afwassen..."
maar dat doen we dan maar niet meer!
[ik vermoed trouwens dat het (regelmatig) scheren wellicht nog slechter voor m'n huis is dan die twee keer in de maand de foundation er af wassen]
voor ik 't vergeet: 't is echt een mooie foto voor de Flair!
groetjes,
marjolein
ik twijfelde er ook niet aan dat je reinigingsmelk voor je hele gezicht kunt gebruiken; dat was niet de reden om 't niet te doen... ik spoel, na het reinigen, sowieso met warm water dus ik dacht van "als ik dan toch al met water bezig ben, kan ik 't net zo goed afwassen..."
maar dat doen we dan maar niet meer!
[ik vermoed trouwens dat het (regelmatig) scheren wellicht nog slechter voor m'n huis is dan die twee keer in de maand de foundation er af wassen]
voor ik 't vergeet: 't is echt een mooie foto voor de Flair!
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi Tara,
Eerst inderdaad reinigingsmelk, daarna nog face-wash om je poriën wat dieper te reinigen en tenslotte een lotion of nachtcreme om je huid soepel te houden.
Speciale de-make-up voor je ogen is geldklopperij, dus niet doen.
Het merk maakt niet ontzettend veel uit, vrijwel alles werkt goed. Ik gebruik zelf reinigingsmelk en face-wash van het Kruidvat en nachtcreme van Oil of Olaz.
groetjes,
Monica
Eerst inderdaad reinigingsmelk, daarna nog face-wash om je poriën wat dieper te reinigen en tenslotte een lotion of nachtcreme om je huid soepel te houden.
Speciale de-make-up voor je ogen is geldklopperij, dus niet doen.
Het merk maakt niet ontzettend veel uit, vrijwel alles werkt goed. Ik gebruik zelf reinigingsmelk en face-wash van het Kruidvat en nachtcreme van Oil of Olaz.
groetjes,
Monica
-
- ForumFan
-
- ForumFan
Mijn huidarts vond scheren een belachelijke gewoonte die niet echt goed zou zijn voor de huid. De man had dan ook een lange baard.MarjoleinJ schreef:ik vermoed trouwens dat het (regelmatig) scheren wellicht nog slechter voor m'n huid is...
Maar tja... als T kom ik dan toch niet meer geloofwaardig over. Je kunt ook te ver gaan in die dingen.
Groetjes,
Kim D.
(Ik heb het typfoutje even rechtgezet.)
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Scheren kan ook juist gezond zijn: het is een vorm van 'scrubben'
Ik heb zelf een tijdje vol gehouden om direct na het douchen te scheren omdat dan de haren zacht zijn, maar daar stop ik toch maar mee: De huid is dan namelijk ook zacht en erg kwetsbaar.
Ik heb zelf een tijdje vol gehouden om direct na het douchen te scheren omdat dan de haren zacht zijn, maar daar stop ik toch maar mee: De huid is dan namelijk ook zacht en erg kwetsbaar.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
dat vind ik best knap van je zondag had mn stiefmoeder me even flink onder handen genomen tot ik het er vier uur later af wou halen.TV-Bea schreef:Hallo lieve miss Tara,
30 minuten en een hele rol van die doekjes verder was het eindelijk weg nou zat er ook wel een hele laag plamuur op mijn gezicht, maarja
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1