Sabina Arevalo
Moderator: Moderators
Sabina Arevalo
Dag allemaal,
Ik heb gisteren de eerste cursusdag bij Sabina gehad.
Tot mijn verbazing hadden veel mensen wel info opgevraagd...maar er niks mee gedaan. Hoe komt dit? Toch de kosten misschien?
Ik heb gisteren de eerste cursusdag bij Sabina gehad.
Tot mijn verbazing hadden veel mensen wel info opgevraagd...maar er niks mee gedaan. Hoe komt dit? Toch de kosten misschien?
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
live as if you'll die today"
- Chantal C.
- Forumdiva
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=471
Groetjes,
Joyce
P.S. Wow, had ik maar zulke wenkbrauwen
Groetjes,
Joyce
P.S. Wow, had ik maar zulke wenkbrauwen
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Euhmm.. joyce lieffie... voor je nou iedereen lekker gaat maken...dit is niet het oog van Sabina, maar gewoon een rechtenvrij plaatje van internet, skeetje.
Los daarvan kan ik je melden dat Sabina Arevalo inderdaad erg mooi is en dat effect wordt versterkt door haar inmiddels hoogzwangere buik *lol*
Los daarvan kan ik je melden dat Sabina Arevalo inderdaad erg mooi is en dat effect wordt versterkt door haar inmiddels hoogzwangere buik *lol*
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nou, toch maar eens aangemeld op dit forum want ik heb iets op het hart wat ik ff kwijt moet. Ik was dus ook op de cursus bij Sabina en het heeft me nogal verbaasd dat we maar met z'n drieën waren. Maar goed, gebrek aan tijd en/of geld, dat kan ik me allemaal nog wel voorstellen. Het wordt alleen totaal anders als je hoort dat de eerdere cursus weliswaar was volgeboekt maar dat daar uiteindelijk slechts de helft is komen opdagen. Dat vind ik dus echt niet kunnen.
Sabina is overigens een topklasse vakvrouw die met veel plezier haar kennis kan overdragen. Als T*'s kunnen we daar alleen maar dankbaar om zijn.
Wat betreft de kosten, natuurlijk is het een aardig bedrag, maar let wel dat je hiervoor 2*7 uur cursus voor terugkrijgt. Da's omgerekend nog geen 15 euro per uur. En dat lijkt mij zeker niet duur voor een professionele cursus op dit niveau.
@Nathalie,
geweldige tip, je hebt idd niets teveel gezegd.
Sabina is overigens een topklasse vakvrouw die met veel plezier haar kennis kan overdragen. Als T*'s kunnen we daar alleen maar dankbaar om zijn.
Wat betreft de kosten, natuurlijk is het een aardig bedrag, maar let wel dat je hiervoor 2*7 uur cursus voor terugkrijgt. Da's omgerekend nog geen 15 euro per uur. En dat lijkt mij zeker niet duur voor een professionele cursus op dit niveau.
@Nathalie,
geweldige tip, je hebt idd niets teveel gezegd.
Ik ben het volledig een met de opmerking dat het absoluut niet duur is.
Ik vind het overigens jammer als er inderdaad zo weinig belangstelling voor is al ben ik daar zelf debet aan. De motivatie om het dan nog eens te organiseren wordt daardoor steeds kleiner.
Sabina heeft mij verschillende mogelijkheden geboden om toch mee te kunnen doen, daar was zij heel erg meedenkend en flexibel in. helaas pastte het echt even niet . Mijn hoop is dus toch wel een beetje gevestigd op een herhaling ergens in de toekomst.
En het is zeker schandalig als mensen niet op komen dagen!
Ik vind het overigens jammer als er inderdaad zo weinig belangstelling voor is al ben ik daar zelf debet aan. De motivatie om het dan nog eens te organiseren wordt daardoor steeds kleiner.
Sabina heeft mij verschillende mogelijkheden geboden om toch mee te kunnen doen, daar was zij heel erg meedenkend en flexibel in. helaas pastte het echt even niet . Mijn hoop is dus toch wel een beetje gevestigd op een herhaling ergens in de toekomst.
En het is zeker schandalig als mensen niet op komen dagen!
Let it be..
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Eveneens... helemaal mee eens. Vakvrouwtje, die Sabina.
Erg lief, erg vakkundig en erg passioneel over d'r vak.
Maar ik had 'r in haar voorbereidingstijd voor deze cursussen al gewaarschuwd. De meeste T's: veel wol, weinig schaap .. heel veel verzoeken om info en heel weinig komen d'r uiteindelijk.
Dus ze wist er wel van. Maar ja.. toch jammer..
Erg lief, erg vakkundig en erg passioneel over d'r vak.
Maar ik had 'r in haar voorbereidingstijd voor deze cursussen al gewaarschuwd. De meeste T's: veel wol, weinig schaap .. heel veel verzoeken om info en heel weinig komen d'r uiteindelijk.
Dus ze wist er wel van. Maar ja.. toch jammer..
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ken jij het gevoel dat je ergens heel erg graag naar toe wilt, je enthousiast ergens voor opgeeft en op het laatste moment toch niet durft? De schaamte, de onrust, de pijn van het toch nog niet durven maar wel zo heel graag willen...Nathalie schreef:Maar ik had 'r in haar voorbereidingstijd voor deze cursussen al gewaarschuwd. De meeste T's: veel wol, weinig schaap .. heel veel verzoeken om info en heel weinig komen d'r uiteindelijk.
Ik heb 't in een ander verband (demonstratie vanuit N00dles) wel eens gehad. Ik had ergens een aankondiging voor een demonstratie gelezen, vond het echt iets voor de N00dles, heb die dus aangekondigd en was ook echt van plan om daar heen te gaan. Op de morgen dat die demonstratie was voelde ik toch te veel onrust om daar heen te durven: had het gevoel dat ik mezelf teveel zou forceren als ik daar wel heen zou gaan. Ik voelde me toen echt heel erg brak: 't voelde als een spagaat van twee keuzes die beide niet goed waren. Uiteindelijk heb ik toch gekozen om thuis te blijven. 't Was een spagaat die ik niemand toewens. En het was zeker niet het verhaal van "veel wol, weinig schaap".
Groetjes,
Frederique
N.B: Natuurlijk snap ik ook de teleurstelling bij de cursusleidster en haar leerlingen.
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Natuurlijk ken ik dat gevoel, maar ik ben gelukkig wel iemand geweest die zich vrij vroeg realiseerde dat er geen enkele gegronde redenen is om je te schamen of om niet te durven. Als je daar je hele leven bang voor moet blijven en je je door ongegronde angsten blijft laten leiden zie ik het somber in voor velen. Het is juist geen kwestie van spagaten maken, maar van je rug recht houden, beiden beentjes op de grond houden en koppie leeg maken van alle muizenissen. En dan jezelf (reeële) doelen stellen en die verwezenlijken.Frederique schreef:Ken jij het gevoel dat je ergens heel erg graag naar toe wilt, je enthousiast ergens voor opgeeft en op het laatste moment toch niet durft? De schaamte, de onrust, de pijn van het toch nog niet durven maar wel zo heel graag willen...
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, Frederique. Helaas zie ik dat maar al te vaak gebeuren en dat blijft eeuwig jammer en zonde. Vooral voor hen zelf. Maar zeker ook voor al die gene die zich inzetten om er voor hen wat leuks en moois van te maken.
Want: ken jij het gevoel van enthousiast iets organiseren, veel respons en interesse krijgen van je doelgroep en dan veel gaan regelen, organiseren, hopende dat je op tijd klaar bent om al die geinteresseerden te ontvangen en te voorzien van een goede cursus. Om er dan achter te moeten komen dat het grootste gedeelte van de mensen die eerst zo enthousiast en gemotiveerd leken niets meer van zich laat horen ?
Dat doe je dus geen tweede keer meer.
Vandaar mijn onderschrift...