Onthaar jij ook niet je benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anne-Claire
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne-Claire »

Een glad lijf is tegenwoordig 'in'
Dan voer je dat toch aan als argument ?
Mannen mogen ook makeup,deo,eau de toilette etc gebruiken.

Ik scheer oksel en beenhaar er lekker af.
En als iemand commentaar heeft ? So what.
Leef je eigen leven en laat je niet leven door anderen.
Tis zo voorbij !!

Enne : de 'gewone' man ziet het écht niet als je je benen hebt geschoren.

Groetjes,

Claire.
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Kathleentje
ff weer wat posten

Bericht door Kathleentje »

Niemand heeft er tot nog iets over gezegd, al ben ik volledig onthaard...

Ariana.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

onthaar jij ook niet je benen

Bericht door Robinhood »

Wat grappig,ik onthaar altijd alles,dat vind ik mooier.Wanneer ik in de zomer naar het strand gaat,dan ben ik niet in travestie,maar toch helemaal glad.Vroeger schaamde ik mijzelf voor mijn dames beentjs,maar sinds ik ze scheer ,niet meer.Gelukkig heb ik geen borsthaar en zeer geringe oksel groei,een paling is er niks bij.
Er zijn /waren volken waar dit juist zo hoorde .
Het voordeel van mijn benen is dat ik ook in een rokje kan lopen zonder panty of maillot.Dus scheren is voor mij een must.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Nicky
is nieuw hier

Bericht door Nicky »

Ik heb een paar maanden geleden een epilady gekocht en van toen af aan ben ik stukje voor stukje gaan ontharen. Jammer dat het allemaal weer zo snel terugkomt, dus 1 keer per week moet ik er aan geloven. Alles gaat eraf. Benen, borst en armen.

En nee, ik heb nog geen reacties gehad. En ik voel me er goed bij. Dus waarom niet.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik heb op het internet RSS nieuws gelezen dat Philips nu ook met de nieuwe scheerapperaat (ik meen van Bodygroom óf Mansgroom) op de nederlandse markt komt. Ik heb het even bekeken op een engelse site. Het is een tondeuse en scheerapperaat. Wel een mooi model. In engeland wordt hij verkocht voor ongeveer 30 pond.

natuurlijk wervende teksten erbij :) Geen last van irritatie na het scheren, geen pukkeltjes of ingegroeide haren :D :cry:

ben benieuwd of hij wel voldoet.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
drum(st)er
is nieuw hier

Bericht door drum(st)er »

ik kan mijn benen niet scheren of waxen omdat ik exzeem op mijn benen heb

ik moet het eerst heel goed laten helen voor dat ik het kan scheren
leef je dag zoals je bent...niemand kan het van je afnemen
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Ik onthaar mijn benen reeds sinds vele jaren en heb daar nog nooit vragen en/of negatieve opmerkingen over gehoord.
Misschien wel achter mijn rug maar wat niet weet niet deert. :wink:

Vorige zomer heb ik zelfs uit een totaal onverwachte hoek positief commentaar gekregen.
Ik was bij mijn tante op bezoek gegaan en mijn nonkel (broer van mijn tante) was daar ook aanwezig.
Op een bepaald moment zei hij heel spontaan tegen m'n tante 'goh, en hij noemde uiteraard mijn jongensnaam, heeft eigenlijk echt wel mooie benen he, vind je ook niet'?
waarop m'n tante antwoorde 'ja hoor, da's waar, hij heeft echt wel mooie benen'. :o

Ontharen doe ik tijdens het douchen met het scheermesje
en nadien steeds een verzachtende lotion erop.
Maakt ze ohzo lekker zacht en ze ruiken nog echt lekker ook.
Toekomstgericht denk ik erover om een permanente ontharing te laten doen.
Maar ik zie wel wat de toekomst brengt.

lg,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Daar heb je die oude taart weer met haar oude draden:-)
In de hoop (niet de verwachting) dat ik de ruzie niet mee transponeer (ja ik heb de hele draad gelezen), toch maar even reageren, want op zich is het een aantrekkelijke discussie.
Scheren is het minst vrouwelijke dat ik doe. Het hele jaar door met een mesje over mijn gezicht, en in de winter onder de douche de rest, en daarna de epilady (van mijn vrouw, die gebruikt ze in de winter toch niet) om het bij te houden. Onze epilady heeft een deeltijdbaan. Waarom, heel simpel, ik heb gewoon geen zin om het mijn kinderen uit te leggen. Ik ben in de winter ook wel eens gaan zwemmen zonder enige reactie, maar dat is anders dan wanneer je de hele dag in zwembroek loopt op de camping, de kans dat een van de kinderen dan vraagt he papa waarom heb jij geen haren 'meer' op je benen, is dan gewoon aanwezig, en ik wil ze niet voorliegen (dus geen smoesjes van:'dat is beter ivm de fysiotherapie oid).
Ik ben er 'nog' niet aan toe om het ze te vertellen, daar heb ik goed over nagedacht, en 'voorlopig' besloten om het niet te vertellen.

Irene
Kleine stapjes
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Nicky schreef:. Alles gaat eraf. Benen, borst en armen.

.
Kennelijk scheert het apparaat meer dan alleen maar haartjes.... :D :D

Kit.
Monique
daar ben ik weer

Bericht door Monique »

Wel leuk om dit zo allemaal te lezen.
Ieder gaat er toch op z'n eigen manier mee om.
Zelf epileer ik alleen 's winters. Om twee redenen. M'n dochter is nog jong en ziet werkelijk alles. En in mijn ogen is ze nog te jong om haar dit allemaal uit te moeten leggen. Tweede reden is dat ik absoluut geen behoefte heb om 's zomers iets aan derden uit te moeten leggen.
's Winters geniet ik volop en ben ik echt mezelf. Mooie rokjes met erg vrouwelijke benen eronder. M'n vrouw vind het goed gaan zo. Ze kan ermee leven en soms moedigt ze me zelfs aan.
Toch ben ik ermee nog niet naar buiten gekomen. Om eerlijk te zijn ben ik bang om bekenden tegen te komen. :oops:
Het epileren op zich gaat prima. Tot nu toe heb ik alleen m'n benen gedaan. De rest komt later wel. Volgend winter komt denk ik de rest aan de beurt. Al denk ik niet dat het verstandig is om overal te epileren...

Groetjes,
Monique.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Epilady-en? Armen...borst...benen ONDER en BOVEN....rondom de navel naar onder....tot het ECHT pijn gaat doen.....Kom steeds verder...pijn is psychisch.......Gezicht?? Neen dank U.....scheren is al erg genoeg.......
Live your life, be FREE!!!
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Gisteren was er in het programma 'Kassa' een item over scheren bij mannen. Vier mannen testen verschillende apparaten, was een grappig gezicht. Waren wel sporters, maar vonden het toch te pijnlijk. Hun keuze, liever met behaarde benen dan die pijn.
Kan mij heel goed indenken wanneer je jonge kinderen hebt, je vragen hierover wilt voorkomen. groetjes elsa :wink:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb 't ook gezien: het was geen leuk gezicht...
Trouwens, voor wie het via hun website alsnog wil zien: 't programma heette Radar (klik op Radar om de toelichting te zien, je kunt rechts in beeld doorklikken naar de volledige uitzending) ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Frederique_ schreef: (klik op Radar om de toelichting te zien, je kunt rechts in beeld doorklikken naar de volledige uitzending) ;-)

Groetjes,

Frederique
:oops: klopt Frederique, heb radar en kassa door elkaar gehaald :oops:
groetjes elsa
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Elsa schreef: :oops: klopt Frederique, heb radar en kassa door elkaar gehaald :oops:
Geeft nie :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie