"vriendin"
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
"vriendin"
Namasté dames
Wat is het heerlijk om met een gelijkgestemde te praten! Ik vond het al leuk om via deze site contacten te hebben. Toch heb je de behoefte om in real life over alles te kunnen praten. Gelukkig heb ik een kameraad, waarmee ik de afgelopen jaar kennisgemaakt heb, en al veel gesprekken gehad heb sinds mijn crisis. In veel dingen heeft hij mij gesteund en ook heb ik openlijk over mijn travestie gebeuren met hem gepraat. Ik ontmoette veel begrip hiervoor en werd hierin geaccepteerd. Hij is ook de eerste die mij als vrouw gezien heeft. Uit gesprekken met hem bleek dat hij sterk een gedachte had van een androgyne mens. We hadden al veel gesprekken gehad over esoterie, energieën, filosofie e.d. wat ook al heerlijk bij mij past. Onze ideeën komen aardig overeen.
14 dagen terug rees er bij mij de vraag op hoe een androgyn persoon met de vrouwelijke en mannelijke kant van zich/haar zelf omgaat. Ik speelde hier al een tijdje mee maar gezamenlijk hebben we er eigenlijk niet over gehad. Misschien kan Robinhood hier zijn visie opgegeven? Lijkt me wel leuk om dit te lezen
De maandag daarop kwam hij met de mededeling dat hij al sinds zijn zesde bezig was met zich uiten van zijn gevoelens door middel van travestie. Door mijn openheid, gesprekken over dit geheel, visie en manier hoe ik er mee omga, heeft hij de kracht gekregen om dit ook tegenover mij kenbaar te maken. (familie/vriendinnen weten het ook)
Heerlijk is het nu om met deze extra verdieping met elkaar te praten. Veel zaken komen met elkaar overeen en ook denken we verschillend over sommige zaken maar dat hoort ook zo. Mijn openheid doet hem soms wel huiveren, hij heeft meer ervaring met het geheel en daarbij zijn dus ook wat negatieve ervaringen.
Onlangs heb ik een foto van haar gezien! Wauw.! De stap om haar in real life te zien zal van hem af komen. Ook hebben we erover gehad om naar de avonden te gaan maar dat zien we wel (hij is er als man al een keer geweest)
Heerlijk deze uitbreiding van het geheel.
Luitjes, ik geniet van dit alles en het brengt mij veel rust en kracht om te zijn wie ik ben.
Wat is het heerlijk om met een gelijkgestemde te praten! Ik vond het al leuk om via deze site contacten te hebben. Toch heb je de behoefte om in real life over alles te kunnen praten. Gelukkig heb ik een kameraad, waarmee ik de afgelopen jaar kennisgemaakt heb, en al veel gesprekken gehad heb sinds mijn crisis. In veel dingen heeft hij mij gesteund en ook heb ik openlijk over mijn travestie gebeuren met hem gepraat. Ik ontmoette veel begrip hiervoor en werd hierin geaccepteerd. Hij is ook de eerste die mij als vrouw gezien heeft. Uit gesprekken met hem bleek dat hij sterk een gedachte had van een androgyne mens. We hadden al veel gesprekken gehad over esoterie, energieën, filosofie e.d. wat ook al heerlijk bij mij past. Onze ideeën komen aardig overeen.
14 dagen terug rees er bij mij de vraag op hoe een androgyn persoon met de vrouwelijke en mannelijke kant van zich/haar zelf omgaat. Ik speelde hier al een tijdje mee maar gezamenlijk hebben we er eigenlijk niet over gehad. Misschien kan Robinhood hier zijn visie opgegeven? Lijkt me wel leuk om dit te lezen
De maandag daarop kwam hij met de mededeling dat hij al sinds zijn zesde bezig was met zich uiten van zijn gevoelens door middel van travestie. Door mijn openheid, gesprekken over dit geheel, visie en manier hoe ik er mee omga, heeft hij de kracht gekregen om dit ook tegenover mij kenbaar te maken. (familie/vriendinnen weten het ook)
Heerlijk is het nu om met deze extra verdieping met elkaar te praten. Veel zaken komen met elkaar overeen en ook denken we verschillend over sommige zaken maar dat hoort ook zo. Mijn openheid doet hem soms wel huiveren, hij heeft meer ervaring met het geheel en daarbij zijn dus ook wat negatieve ervaringen.
Onlangs heb ik een foto van haar gezien! Wauw.! De stap om haar in real life te zien zal van hem af komen. Ook hebben we erover gehad om naar de avonden te gaan maar dat zien we wel (hij is er als man al een keer geweest)
Heerlijk deze uitbreiding van het geheel.
Luitjes, ik geniet van dit alles en het brengt mij veel rust en kracht om te zijn wie ik ben.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Dhiarma,ik lees nu voor het eerst deze pagina,maar ik voel mevereerd dat jij mij vraagt over androchine zijn te schrijven,ik zit al in mijn handen te wrijwen.Dus zal ik weer eens wazig beginnen.
Ik wil geen man en ik wil geen vrouw zijn,maar ik denk als beide,en ik zie er uit als beide.Onze lieve heer heeft mij eigenlijk het [perfekte] lichaam gegeven om mij zowel mannelijk als vrouwelijk te voelen.
Biologies gezien heb ik een vrouwelijk lichaam,zonder borsten,met een mannelijk gesllachtsdeel waar alleen een vlo jaloers op is.Daarboven op staat een hoofd waar ik dan nogeens twee kanten mee op kan.Ik ben ook nog eens erg lenig,handig met yoga en ballet(modern).Ik kook als de beste en ben erg huishoudelijk aangelegd.
Maar ik kan ook heel goed timmeren,en met staal werken.
Wanneer ik in voledig travestie ben vind ik mijzelf te vrouwelijk,en als man vind ik mijzelf te mannelijk.
Mijn kunst is ook mannelijk en vrouwelijk,soms grof soms verfijnd.Dat geld ook voor mijn schrijven.Ik rijd op een opgevoerde scooter,maar loop als manwijf (Jhonny Depp,Pirates of the caribean)Freaky dus.
Ik vind pruiken soms mooi maar,lastig.Ik heb stilettos,maar loop liever op mooie suede laarzen.Ik heb geen maat 36 of 46 maar 42
ik hou van kleding die zowel door mannen als door vrouwen gedragen kan worden,ik vind tuniks mooi,met daaronder een maillot(robin hood),
Kortom een lichamelijk en psigies wonder.Waar ik zeer tevreden mee ben.
Als jij hier wijs uit word dan hoor ik dat graag.Haha
Ik hou van je Robin
Ik wil geen man en ik wil geen vrouw zijn,maar ik denk als beide,en ik zie er uit als beide.Onze lieve heer heeft mij eigenlijk het [perfekte] lichaam gegeven om mij zowel mannelijk als vrouwelijk te voelen.
Biologies gezien heb ik een vrouwelijk lichaam,zonder borsten,met een mannelijk gesllachtsdeel waar alleen een vlo jaloers op is.Daarboven op staat een hoofd waar ik dan nogeens twee kanten mee op kan.Ik ben ook nog eens erg lenig,handig met yoga en ballet(modern).Ik kook als de beste en ben erg huishoudelijk aangelegd.
Maar ik kan ook heel goed timmeren,en met staal werken.
Wanneer ik in voledig travestie ben vind ik mijzelf te vrouwelijk,en als man vind ik mijzelf te mannelijk.
Mijn kunst is ook mannelijk en vrouwelijk,soms grof soms verfijnd.Dat geld ook voor mijn schrijven.Ik rijd op een opgevoerde scooter,maar loop als manwijf (Jhonny Depp,Pirates of the caribean)Freaky dus.
Ik vind pruiken soms mooi maar,lastig.Ik heb stilettos,maar loop liever op mooie suede laarzen.Ik heb geen maat 36 of 46 maar 42
ik hou van kleding die zowel door mannen als door vrouwen gedragen kan worden,ik vind tuniks mooi,met daaronder een maillot(robin hood),
Kortom een lichamelijk en psigies wonder.Waar ik zeer tevreden mee ben.
Als jij hier wijs uit word dan hoor ik dat graag.Haha
Ik hou van je Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: "vriendin"
Misschien mag ik daar ook een antwoord op geven: op mijn werk ben ik nog een man (heb mijn verhaal wel verteld voor het geval ze me in mijn vrije tijd tegen gaan komen - ik verwacht ook binnen een jaar op mijn werk "om te gaan") en in mijn vrije tijd leef ik tussen de seksen in: ik kleed me vrouwelijk (met borsten), maar gebruik geen make-up voor mijn gezicht (ik vind dat geklieder, met mijn mannelijk gezicht kan ik verder ook wel goed leven).dhiamara schreef:14 dagen terug rees er bij mij de vraag op hoe een androgyn persoon met de vrouwelijke en mannelijke kant van zich/haar zelf omgaat.
In mijn werk (ICT-teammanager) voel ik vooral mijn mannelijke, analytische, kant. Aan de andere kant stel ik mij ook wel de vraag of dit werkelijk mijn mannelijke kant is, of dat dat de kant is die ik ook altijd gehad heb in de tijd dat mijn vrouwelijke kant "er niet mocht zijn" en ik geen vragen stelde bij mijn man-zijn... Ik ben meer dan een jaar bezig geweest om uit te zoeken wat nu werkelijk het verschil tussen mannelijk en vrouwelijk is - en kwam er niet uit, omdat bij alles wat je vindt wel een vrouw te vinden is die ook die mannendingen doet en een man te vinden is die ook die vrouwendingen doet. Sommige dingen laten zich niet analyseren - sommige dingen moet je voelen...
In mijn vrije tijd voel ik me "meer mijzelf". Ik voel me prettiger in die "andere outfit" en dat is voor mij veel belangrijker dan de vraag of ik me in dat geval ook "vrouw" voel of ben, of dat het meer "androgyn" is.
Zie voor mijn uitgangspunten en werkwijze tot nu toe ook mijn profiel
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
halllooooo,Frederique ik heb vol intresse je schrijven zitten lezen!!!!!
Ik heb juist sterk het gevoel dat je wel weet wat je bent,je geeft namelijk zelf het antwoord.
Ik kon mezelf ook nooit accepteren zoals ik was,als timmerman was ik te zwak en verwijfd.En als visagist te grof!!!!
Ik leefde in 2werelden als man of als vrouw,ik was in beide niet gelukkig,toen ben ik gewoon gaan doen wat mijn ziel vroeg mij te doen.
Accepteren,dat was het enige,een "het' werd geborenen ik zal je vertellen ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.Zes van de zeven dagen in de week word ik wakker met een glimlach,en vraag ik aan mijzelf vol nieuwsgierigheid:"Wat gaat"het"doen vandaag???
Klinkt allemaal raar en vaag maar het is de waarheid,en dat is waarschijnlijk het moeilijkste wat er is op dit gebied,het leven in"niemandsland"maar denk erom de rijkdom is ongekend!!!!
Frederique de schat ligt onder je voeten begraven.
Jij kan mij altijd mailen,stuur een p.b en ik geef je mijn e-mail,en met echte seriueze mensen geef ik ook mijn tel.nr.Dat is wie ik ben.!!
Ik heb juist sterk het gevoel dat je wel weet wat je bent,je geeft namelijk zelf het antwoord.
Ik kon mezelf ook nooit accepteren zoals ik was,als timmerman was ik te zwak en verwijfd.En als visagist te grof!!!!
Ik leefde in 2werelden als man of als vrouw,ik was in beide niet gelukkig,toen ben ik gewoon gaan doen wat mijn ziel vroeg mij te doen.
Accepteren,dat was het enige,een "het' werd geborenen ik zal je vertellen ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.Zes van de zeven dagen in de week word ik wakker met een glimlach,en vraag ik aan mijzelf vol nieuwsgierigheid:"Wat gaat"het"doen vandaag???
Klinkt allemaal raar en vaag maar het is de waarheid,en dat is waarschijnlijk het moeilijkste wat er is op dit gebied,het leven in"niemandsland"maar denk erom de rijkdom is ongekend!!!!
Frederique de schat ligt onder je voeten begraven.
Jij kan mij altijd mailen,stuur een p.b en ik geef je mijn e-mail,en met echte seriueze mensen geef ik ook mijn tel.nr.Dat is wie ik ben.!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
De uitdrijving
Tussen twee werelden vol zwoegen
is een derde wereld
daar vergeet je al je ongenoegen
Weten,dat wie je bent geluk is
bovenaardse rijkdom
opdat je nooit meer de trein mist
Kruipen ,staan, geboren worden
laat alles los
om tot jezelf te behoren
Spartel ,verdrink, kom weer boven
drijf mee met de stroom
al dobberend in jezelf geloven
Antwoord, uitkomst is er nooit geweest
dan dat je Frederique bent
ontdek dat mooie mens,verdrijf de flessegeest!
Robin Hood,met al mijn liefde en respect,9-3-06
Tussen twee werelden vol zwoegen
is een derde wereld
daar vergeet je al je ongenoegen
Weten,dat wie je bent geluk is
bovenaardse rijkdom
opdat je nooit meer de trein mist
Kruipen ,staan, geboren worden
laat alles los
om tot jezelf te behoren
Spartel ,verdrink, kom weer boven
drijf mee met de stroom
al dobberend in jezelf geloven
Antwoord, uitkomst is er nooit geweest
dan dat je Frederique bent
ontdek dat mooie mens,verdrijf de flessegeest!
Robin Hood,met al mijn liefde en respect,9-3-06
.
.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Limerick
Er was eens T uit Vlaardingen
die kon met zinnen goed zingen
Hij deed het best goed
hij deed wat ie moet
maar wist steeds weer de dans te ontspringen
Want wat blijkt nu steeds elke keer weer
hij trekt vaak te fors erg van leer
hij houdt van ons al
Geen uitzondering boven-al
en dan kom ik toch echt in het geweer
Want iemand die houdt van zovelen
heeft teveel L'Amour te verdelen
En is maar zó veel
dat wordt voor ieder een te klein deel
en we willen je toch echt niet meer delen.
Liefde is iets heel bijzonder
Soms is het het erop of eronder.
Maar niets van dat al
is bij Robin het geval
zonder het woorde liefde komt er gedonder.
Maar beste Robin, bekijk het eens zo
Die liefde, dat is een cadeau
En ook de bijbehorende zoen
daar moet je wat voor doen.
Ga dus vooral niet te snel maar ga slow.
Doe maar liever kalmpjes aan
Gewoon rustiger te werk gaan
je hoeft niet iedereen te liefkozen
dat kan ook heus wel zonder het vozen
Het zou je sieren om zo verder te gaan
Dat wil ik je graag meegeven
Er zijn andere manieren het te beleven
Want anders is Robin al snel uitgeblust
en de gedichten in het forum gesust
En dat zou jammer zijn, als gegeven.
Dus Robin, hou niet van ons al
Maar beperk je tot een geval
liefde is iets heel bijzonder
dat bewaar je voor je grote wonder
en niet voor iedereen en voor ons al.
Liefs,
Nathalie
Er was eens T uit Vlaardingen
die kon met zinnen goed zingen
Hij deed het best goed
hij deed wat ie moet
maar wist steeds weer de dans te ontspringen
Want wat blijkt nu steeds elke keer weer
hij trekt vaak te fors erg van leer
hij houdt van ons al
Geen uitzondering boven-al
en dan kom ik toch echt in het geweer
Want iemand die houdt van zovelen
heeft teveel L'Amour te verdelen
En is maar zó veel
dat wordt voor ieder een te klein deel
en we willen je toch echt niet meer delen.
Liefde is iets heel bijzonder
Soms is het het erop of eronder.
Maar niets van dat al
is bij Robin het geval
zonder het woorde liefde komt er gedonder.
Maar beste Robin, bekijk het eens zo
Die liefde, dat is een cadeau
En ook de bijbehorende zoen
daar moet je wat voor doen.
Ga dus vooral niet te snel maar ga slow.
Doe maar liever kalmpjes aan
Gewoon rustiger te werk gaan
je hoeft niet iedereen te liefkozen
dat kan ook heus wel zonder het vozen
Het zou je sieren om zo verder te gaan
Dat wil ik je graag meegeven
Er zijn andere manieren het te beleven
Want anders is Robin al snel uitgeblust
en de gedichten in het forum gesust
En dat zou jammer zijn, als gegeven.
Dus Robin, hou niet van ons al
Maar beperk je tot een geval
liefde is iets heel bijzonder
dat bewaar je voor je grote wonder
en niet voor iedereen en voor ons al.
Liefs,
Nathalie
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Chantal C.
- Forumdiva
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nathalie jij bent echt goed,ik vind het een mooi gedicht,met veel waarheden.Eindelijk eens iemand die echt wat durft en dat op zon mooie manier.Jou hou ik van nu af aan in ere,je bent geen meeloper en dat siert jou!!!!
Daar was eens liefde en haat
zonder voor een te kiezen
zo in het midden staat
Kon men het maar voelen
dan word begrepen
wat ik zou bedoelen
Daar beide aanschouwen
om vandaar uit
te kunnen houden
Voor Nathalie 9-3-06,met al mijn liefde Robin
Goed lezen ,dan begrijp je dat balans zowel licht als duisternis vertegenwoordigt,nooit voor de een of ander weglopen
Daar was eens liefde en haat
zonder voor een te kiezen
zo in het midden staat
Kon men het maar voelen
dan word begrepen
wat ik zou bedoelen
Daar beide aanschouwen
om vandaar uit
te kunnen houden
Voor Nathalie 9-3-06,met al mijn liefde Robin
Goed lezen ,dan begrijp je dat balans zowel licht als duisternis vertegenwoordigt,nooit voor de een of ander weglopen
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De essentie van Natalies bericht,
zo blijkt uit het feit dat ze Robin van te veel liefde beticht,
is dat ze zelf niet tegen te veel liefde kan.
Daarom moeten Robin's woorden in de ban!
Ik hoop dat Natalie uiteindelijk voor Robin's mooie woorden zwicht!
Groetjes,
Frederique
... Leven en laten leven ...
zo blijkt uit het feit dat ze Robin van te veel liefde beticht,
is dat ze zelf niet tegen te veel liefde kan.
Daarom moeten Robin's woorden in de ban!
Ik hoop dat Natalie uiteindelijk voor Robin's mooie woorden zwicht!
Groetjes,
Frederique
... Leven en laten leven ...
Kijk ook eens op de genderkalender !