Stiletto run
Moderator: Moderators
Beste Josette,
volgens de regels moet je rennen en niet marcheren, want dan kom als laatste aan. Alleen de eerste krijgt een prijs.
Lieve groetjes Bea.
ps heb een stukje gezien op het nieuws. Maar ik denk dat een aantal t's het beter zouden doen.
volgens de regels moet je rennen en niet marcheren, want dan kom als laatste aan. Alleen de eerste krijgt een prijs.
Lieve groetjes Bea.
ps heb een stukje gezien op het nieuws. Maar ik denk dat een aantal t's het beter zouden doen.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Inderdaad. Misschien wat voor Travestie.org. De travestie.org stiletto (of hoge hakken) run met hindernissen als kasseien (Ja, die heb je op de Dam) en tramrails en.TV-Bea schreef:Maar ik denk dat een aantal t's het beter zouden doen.
Klik trouwens hier over Giel zijn stiletto run
liefs, Josette
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- ForumFan
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- ForumFan
[quote=]Dan maar volgend jaar meedoen met de 4 daagse van Nijmegen Waarom, organiseren we geen stilettorun voor mannen?[/quote]
hoe dan ook , ren ze dames!
ik ga dan wel kijken ...ik woon dan toch lekker dichtbij nijmegen , ik ga kijken als jullie langs komen rennen op de stiletto's ...ik zal wel zwaaien want, meelopen ik ga niet ...ik heb gezien hoe ze over de eindstreep kwamen vorig jaar nou, dat was meer strompelen dan lopen
gaat deze barbie wel in de zon zitten
http://nl.barbie.com/
hoe dan ook , ren ze dames!
ik ga dan wel kijken ...ik woon dan toch lekker dichtbij nijmegen , ik ga kijken als jullie langs komen rennen op de stiletto's ...ik zal wel zwaaien want, meelopen ik ga niet ...ik heb gezien hoe ze over de eindstreep kwamen vorig jaar nou, dat was meer strompelen dan lopen
~O~ schreef:hoe dan ook , ren ze dames!schreef:Dan maar volgend jaar meedoen met de 4 daagse van Nijmegen Waarom, organiseren we geen stilettorun voor mannen?
Die Barbie zou ik ook wel eens een dagje willen zijn...
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Mannen op hoge hakken bij Q-music
Q-music organiseert aanstaande vrijdag een hoge hakken race voor mannen. Vanaf aanstaande maandag kunnen mannen zich opgeven. De ochtendploeg van Jeroen van Inkel brengt op 14 juli tussen 06:00 - 09:00 uur op locatie live verslag uit van deze hogehakkenrace voor echte mannen.
De geselecteerde deelnemers lopen (op hoge hakken) 60 meter ‘de hakken uit hun lijf’. De eerste drie mannen die de finish bereiken, lopen in de finale nogmaals de 60 meter. De winnaar krijgt 10.000 euro aan schoenen (voor zijn vrouw/vriendin).
“Ik heb altijd veel respect voor vrouwen die op hakken lopen”, aldus Jeroen van Inkel, presentator van het ochtendprogramma. “We zullen zien hoe de mannen het er vanaf zullen brengen in deze race”.
Bron: Q-music
Er is sprake van echte mannen, hoeveel van ons horen daarbij?
Q-music organiseert aanstaande vrijdag een hoge hakken race voor mannen. Vanaf aanstaande maandag kunnen mannen zich opgeven. De ochtendploeg van Jeroen van Inkel brengt op 14 juli tussen 06:00 - 09:00 uur op locatie live verslag uit van deze hogehakkenrace voor echte mannen.
De geselecteerde deelnemers lopen (op hoge hakken) 60 meter ‘de hakken uit hun lijf’. De eerste drie mannen die de finish bereiken, lopen in de finale nogmaals de 60 meter. De winnaar krijgt 10.000 euro aan schoenen (voor zijn vrouw/vriendin).
“Ik heb altijd veel respect voor vrouwen die op hakken lopen”, aldus Jeroen van Inkel, presentator van het ochtendprogramma. “We zullen zien hoe de mannen het er vanaf zullen brengen in deze race”.
Bron: Q-music
Er is sprake van echte mannen, hoeveel van ons horen daarbij?