Vandaag gelezen in het rubriek "Vrouw" in De Telegraaf:
Heren der schepping, opgelet: u heeft de sleutel tot een goed huwelijk in handen. En het is niet eens zo moeilijk als menig man in de war zou denken. Het enige dat u hoeft te doen, is een beetje meer op een vrouw gaan lijken.
Dan zit ik gebakken, dacht ik... , hoef niet verder te lezen.
Tegenwoordig is het erg in om als man je meer vrouwelijk te gedragen hoor
ze noemen dat zoiets als metrosexueel
ik heb er zeker geeeen probleem mee hoor om dit te doen
en raar kijken ze ook nimmer op
xxxjes kimmy
Kimmy B schreef:Tegenwoordig is het erg in om als man je meer vrouwelijk te gedragen hoor
ze noemen dat zoiets als metrosexueel
ik heb er zeker geeeen probleem mee hoor om dit te doen
en raar kijken ze ook nimmer op
xxxjes kimmy
Over metrosexuelen hebben wij reeds in 2003 een artikel op onze site geplaatst:
Over metrosexuelen hebben wij reeds in 2003 een artikel op onze site geplaatst:
Ik heb dit artikel even gelezen, maar ik denk dat de metrosexual helemaal van het toneel verdwenen is. Of heb ik dat mis? Je hoort of ziet er niks mer van.
franscien schreef:Ik heb dit artikel even gelezen, maar ik denk dat de metrosexual helemaal van het toneel verdwenen is. Of heb ik dat mis? Je hoort of ziet er niks mer van.
Inderdaad, de metrosexueel zou weer helemaal "out" zijn... *zucht* (gelezen in 'n vrouwenblad in de dokterspraktijk, weet helaas niet meer welk blad)
Vreselijk toch hoe snel al die typische trends steeds wijzigen. Nu "moet" een man weer stoer en mannelijk zijn. Maar ach, da's volgens de "boekjes".
Geef mij toch maar een metroseksueel boven een ultra-stoere spierbundel. Of nog beter, geef me maar gewoon mijn eigen T*partner (Trinny)
Ik heb zon soort artikel gelezen bij de tandarts.in een dames blaadje.Daar was een vrouw die zat af te geven op verwijfde types,zij wilde een man die naar zweet stonk,en niet haar eigen parfumtjes.Ze vond ook dat een 'vent'behaard hoorde te zijn en van haar ladyshave af moest blijven.
En ze zocht nu naar een echte "vent".Want ze had enkele verwijfde types gehad en was dat nu helemaal zat.
Het is dat ik er niet op kon reageren anders had ik ze een aap geadviseerd,of is dat dierenmishandeling????
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.