acceptatie in BENNEKOM in de zorg

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
moon
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 7:43

acceptatie in BENNEKOM in de zorg

Bericht door moon »

acceptatie in BENNEKOM in de zorg

ik was zondag nacht aan het werk op unit 1 en 2 ....en ik zat daar voor het eerst op die afdeling "geheel alleen" , wat ik wel eng vond met mensen die ik geheel nog niet kon ...er was een boekje in mijn handen gedrukt met de woorden zo wij gaan naar huis ...

ik schrok me lam maar, ik doe dit werk al zo lang in de pg en somatiek dat ik mijn vrouwtje wel sta, en naar huis kan ik altijd nog gaan dacht ik , als ik het niet zou redden...


gelukkig zat er nog 1 man tv te kijken ,waardoor ik het gevoel kreeg niet zo alleen te zijn met 26 mensen in hun bedjes....

hoe later het werd hoe meer ik begon te kijken.... naar de meneer die voor de tv zat motorkros te kijken....

hij was kaal een paar haar sprietjes zaten er nog op....hij was dik...ik dacht er klopt iets niet hiero...

ik zocht in de nacht overdracht naar zijn naam... om info te krijgenover hem, ik vond niks...

ik keek naar zijn handen die zagen er vrouwelijk uit, hmmm..
zou het dan toch geen man zijn?

ik kon het niet laten en liep ff naar de mappen in de zusterkamer en pakte die van hem eruit, ja,.. daar stond meneer in ...weer niks wijzer geworden ,maar toen kwam de werfnachtzuster langs ...en die vroeg ik over de meneer...
die kon mij vertellen dat het een geboren vrouw was maar, liever een man wilde zijn, hij was niet geopereerd tot man
en toch noemde iedereen hem meneer .....(naam laat ik ff weg )
ik vroeg of ze het niet vervelend vond dat ik hier naar vroeg?

ze gaf aan dit niet erg te vinden ,vooral niet toen ik haar mijn ervarig vertelde met mijn ex
ze vond het erger dat de man die geboren was als vrouw , in een verkeerd jasje zat ...en dat ze op deze manier hem blij konden maken


voor wat het waard is voor jullie hier....er is dus gewoon te leven in te toekomst ..als je in een verpleeghuis terecht zou komen.

ik hoop dat dit een rustig gevoel geeft , ik was zeker onder de indruk en heb de man in kwestie lekker om 4 uur in zijn bed gemikt...en al gebruikte hij hem niet..... zetten ik op aanvraag van hem gewoon zijn Heren urinaal neer en liep ik blij weg :) met de gedachten
zo weer wat geleerd vannacht ;o))))

liefs milly
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Je hebt hem toch hoop ik wel lekker ingestopt en een kus op zijn bolletje gegeven he' ?

In je eentje met 26 patiënten ?*pffwwieeh*
Zo lang ze slapen en niet gek gaan doen, okee.
Maar er moet niet wat mis gaan, zeg ..
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
moon
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 7:43

Bericht door moon »

Nathalie schreef:Je hebt hem toch hoop ik wel lekker ingestopt en een kus op zijn bolletje gegeven he' ?

In je eentje met 26 patiënten ?*pffwwieeh*
Zo lang ze slapen en niet gek gaan doen, okee.
Maar er moet niet wat mis gaan, zeg ..
nee hoor, gekke dingen doen ze nooit als ik dienst heb..
ze bellen alleen maar vaker :wink: omdat ze mij zo leuk vinden :oops:
omdat ik altijd *echt*luister naar wat ze zeggen.
of het nu om een steek brengen gaat ....of ik ze moet omdraaien naar de andere zij. of verschonen..of een praatje met ze moet maken omdat ze bang wakker worden ...en ik ze dan een knuffel geef of door hun haar aai zodat ze rustig worden... en weer kunnen slapen, ik zit er niet mee.

ook als er echt iets ergs is los ik dit wel goed op hoor,ik ben immers super goed in mijn werk. 8)
Plaats reactie