anti T pilletje

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ala er manier bestond om in 1 keer van al je T-gevoelens te worden verlost zou je die dan gebruiken

Ja vandaag nog
6
14%
Nee geen denken aan
32
74%
Misschien
4
9%
anders
1
2%

Totaal aantal stemmen: 43

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

anti T pilletje

Bericht door Irene »

Ik stel me die vraag al jaren en steeds is het antwoord hetzelfde, als er een pilletje bestond om in een klap van al mijn TV geveoelens af te komen, zou ik het met zekerheid niet nemen, want het is een te groot onderdeel van mijn identiteit.

Irene
Kleine stapjes
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Helemaal mee eens, Irene. Karaktermoord noem ik dat.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

kort maar krachtig. "NEE, NEVER NOOIT NIET"

Ondanks alle ellende die het mij bezorgt heeft en wie weet nog meer zal leveren, dit is wat ik ben. Het is datgene wat ik ben. Het vormt mij naar wat ik wil zijn omdat ik mij zo voel!!! Karaktervorming!!

Het uiterlijk geheel zoals omkleden e.d. is maar een onderdeel van hetgeen ik ben en voel. Nu ik het uit kan dragen voel ik mij veel en veel beter. Stel je hebt er een pilletje voor. Inwezen dring je dus een karaktertrek van jezelf weg. Op het moment dat je deze vergeet in te nemen dan komt alles weer in volle kracht terug. Er is nog nooit een pil uitgevonden die alles op kan lossen.

Vooral wat met de geest te maken heeft wordt door alle medicatie onderdrukt maar gaat niet weg. Alleen het besluit om te accepteren om hier verandering in te brengen brengt genezing en acceptatie = genezing.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het zou zoveel dingen weer "makkelijker" maken... De pil, naast dat ie je van al je gevoelens verlost doet ie er ook voor zorgen dat je je er werkelijk ook niks meer ook van herinnerd ? Dat zou wel werken misschien. Ik weet het niet. Het is wel karaktermoord, je holt dan een stukje van jezelf uit en dat moet weer worden opgevuld.

Heb je daar ook een pil voor ? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Typisch: Die vraag kreeg ik toevallig vorige week nog en mijn antwoord was precies hetzelfde: karaktermoord.
Ik zou mezelf niet meer zijn.
Maar het zou misschien ook kunnen zijn omdat ik het al van mezelf geaccepteerd heb en dat zou je met die gedachten dan weer terug gaan draaien.

Affijn, ik houdt me ook om die reden nooit bezig met de vraag of ik gelukkiger zou zijn geweest als ik als meisje was geboren. Vind die gedachte een beetje onzin, want dan zou ik gewoon een ander persoon zijn.
Misschien zou ik hier dan wel zitten omdat ik eigenlijk een man zou willen zijn. :lol:
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
ilske
is nieuw hier

Bericht door ilske »

Nee ik zou dat ook niet doen,zeker nu ik mezelf geaccepteerd heb.
Misschien wel toen ik er niet aan toe wou geven dat ik een vrouwelijke man was.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik zou het denk ik ook niet doen. Het is een deel van mij en als ik dat deel zou uitschakelen, zou ik mezelf niet meer zijn. Ik ben wie ik ben, en de wereld heeft er maar mee te leven. Ook al maakt dat T zijn het er soms niet makkelijker op (in de liefde ed.).
Mocht er trouwens een pil bestaan dat ik het een dag zou kunnen uitschakelen, dan zou ik die misschien nog wel eens proberen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik heb nog nooit hier over nagedacht,ik heb altijd geaccepteerd wie ik ben.Deze pol vind ik persoonlijk vreemd omdat het net lijkt alsof we een ziekte hebben.
Ik doe zoveel mogelijk leuke dingen in mijn leven om problemen dragelijker te maken,en travestie is een van die leuke dingen.
Voor mij komt travestie in de buurt van een helend medicijn,om zo ook nog eens die andere kant van mijzelf te ontdekken.Mocht ik ooit de travestie loslaten dan zal dat op natuurlijke wijze zijn,en ik zal er dan achteraf altijd met liefde voor mijzelf naar terugkijken.Want ik ben het waard om travestie te beleven.

De verbazing waar ik mijzelf mee heb gadegeslagen toen ik voor de eerste keer makeup kocht en op deed,toen ik mijn eerste jurkje kocht en aantrok,deze momenten zijn GOUD WAARD!!
De eerste traan die op de grond viel,maakte mij aan het lachen,met doorgelopen make up voor de spiegel staand zei ik tegen mijzelf:"stel je niet aan het is slechts travestie,geniet ervan"

Wel,niet,waarom,wat, hoe ,wanneer,.........lekker belangerijk!

Ik gun mijzelf een mooi leven,en jullie ook,.....dat is alles.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel vroeger zou ik de pil nemen, maar nu ik weet dat ik door mij om te kleden veel spanningen kwijt kan raken en daardoor ook ontzettend veel plezier kan beleven als vrouw wil ik dit niet meer kwijt.
Ik ben heel duidelijk een trav want ik geniet van beide zijden.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Ik zou het gebruiken, dan zou ik me teminste niet meer zo ellendig voelen, zo als ik me nu voel, ik val precies tussen wal en het schip in, dat ben ik werkelijk zat, ik ben geen vrouw zo voel ik me niet, maar als ik me kleed als een man, tsja dan kijken ze me raar aan. Het heeft heel veel tjd gekost om aan dit idee te wennen, ik ben nog steeds bezig met zelf acceptatie, en ik heb het daar ontzettend moelijk mee, geef mij maar liever een pilletje waarmee alles voorbij is, dan kan ik eindelijk uit deze boze droom stappen waar ik in verzeild ben geraakt.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Misschien, aan de ene kant zou het mij heel wat problemen en kosten besparen. Aan de andere kant, wordt ik er gelukkiger door?

Hele moeilijke vraag, Misschien maar beter dat zo'n pilletje niet bestaat. :P
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Vroeger had ik zo'n pilletje genomen, maar inmiddels ben ik veel te blij met wie en hoe ik ben, dus nu zou ik het niet meer doen. Inderdaad, het is een deel van mij en ik zou inmiddels niet meer weten hoe ik zonder dat deel zou moeten leven. Het zou een grote leegte achterlaten.

groetjes,

Monica
Plaats reactie