Gaatjes in mijn oren

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik heb het geluk dat ik een adresje heb hier in Lelystad van een vriendin die er ook als vrouw naar de kapster heen gaat.
Ik maak een afspraak en zeg er bij dat ik transgender ben. en dat ik een kapsel wil die door man en vrouw gedragen kan worden.
Ik zal dan vragen of ze het niet erg vind dat ik als vrouw kom.
Ik weet nog niet wat voor kleur ik mijn haar wil hebben. Ik denk dat ik het weer donker bruin laat verven.
Ik heb mijn haar al eerder laten verfen en ook zelf geverft.
In het dagelijkse leven ben ik nog man en er word niet raar van gekeken.
Een enkeling die vraagt of ik een kleurtje had gebruikt en de meeste vinden mijn haar heel mooi.
Als je het bij de kapper laat doen word het beter en mooier gedaan.
Ik heb er van de vorige keer (december) maanden plezier van gehad en nog steeds is het niet weg.
Ik was toen als man naar de kapster gegaan en heb het laten verven.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté vriendinnen

Tja die heerlijke versieringen in je oren. Nu enige ervaring opgedaan in het dagelijkse leven met oorknopjes in. Het grappige is dat als ik kleine knopjes in wat voor vorm dan ook draag dan krijg ik reactie van "leuk" of "hé heb je gaatjes in je oren" of "weer eens wat anders dan die ringetjes.

Maar zo gauw ik wat groot uitgevallen en met wat meer "vrouwelijke model " stekers of knopjes in doe dan zie je ze direct iets anders denken of zeggen. Ook is het wel grappig om te zien dat ze juist dan niets durven te zeggen.

Helaas is het mij wel duidelijk geworden voor de spiegel dat ik met mijn weinige haargroei niet zo snel met de oh zo mooie hangers in zal gaan lopen. Dat is inderdaad écht géén gezicht :cry: :D

Ik koop ze gewoon bij de DA drogisterij (of ergens anders) en er wordt al niet eens meer gevraagd of het een cadeautje is :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
AmberTV
dagelijks aanwezig

Bericht door AmberTV »

[quote="Irene"]Was dit weekend bij de kapper.....maar ik dorst niet te zeggen doe maar kastanje bruin en kun je zo knippen dat ik het zowel mannelijk als vrouwelijk kan dragen......... Thuis wordt er al tijden op aangedrongen dat ik mijn (grijze) haar verf, maar als man zie ik dat niet zo zitten.

Hebben velen van ons niet de zelfde 'problemen' ?
Ik heb de moed ook (nog) niet mijn kapper te vragen naar een wat meer vrouwelijk model kapsel. Wel heb ik thuis mijn toch wel wat grijzende haar geverfd. Goud blond. En wat denk je ? Niemand die er iets van zei. Dat was met mijn oorstekertjes wel anders.

groetjes

Amber
Be yourself- who else is better qualified?
Plaats reactie